Ikväll ska jag festa, taggad!

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 50mm

Igår bjöd vi hit några från Christoffers släkt och ikväll är vi bort bjudna till dom. Efter vi hade grillat här hemma åkte vi till Emila och Fabian och gjorde fruktsallad. Vi hade det mysigt och såg Big Brother och åt massor av fruktsallad & glass. Vi åkte hem rätt tidigt och somnade nästan direkt. Nu har vi vaknat och det blev en lång sovmorgon för oss.

Idag ska jag fota lite hade jag tänkt och min pojkvän har inget val och måste följa med. Senare under dagen ska vi grilla och sen åkte vi iväg för att festa med alla fina vänner. Jag är taggad till tusen!! Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

svar: hm, va konstigt...

SV: Semestra!



Vore skitkul om vi kunde träffas eller något!

Niiiice!



sv: va gör du då? :)

Hehe :) den där smirnoff ICE är as god.. :D

Godmorgon! ♥

Har du sovit gott?

Kram!

jo det är bra =)

Sv: Jag vet inte exakt, men i mitten på veckan kanske :)

sv: jo med du är jätte fin! :)

Samma här bara vara med vännerna :) <3

Någon annan du rekomenderar? :)

Sööt blogg! :)

sv: Hur man ska få ett bra ljus inomhus. Jag får bara de här tråkiga mörka bilderna.. :P



Vad har du för kamera förresten?

SV: Visby,http://www.booking.com/hotel/se/tott-visby.sv.html?aid=311094;label=hotel-18648-se-p9jGJ7qAJ9_18K_A34UdPwS2874919877;ws=&gclid=CLz1-Myo3K8CFetXmAod_CL-CQ#map_opened



Vart bor du. :D?

svar: bra, ser det :D måste varit blogg.se som krånglat, för jag har inte gjort något i kodmallarna eller stilmallen som är konstigt :P

Så jävligt fina ögon du har!

Allt bra med dig? :)

sv; tack sötis :) allt bra?

sv; tack , ha så kul ikväll! :)

sv: Hoppas du får en bra valborg:)

Ja det är oxå gott :D

nom nom ! så nice!

ett tips på om du inte vill dricka cider så brukar jag dricka fresita som är ett jordgubbsvin men som inte alls smakar vin eller alkohol så det är bara asgott! :-D inte lika sött som cider heller! tips bara! :-D



Just nu är min vovve med i tävling där han kan vinna 1000 kronor på en djuraffär. Det skulle vara supersnällt om du kunde rösta på honom genom att gå in här: http://hund.nominering.se/jaxon-2 och klicka på hjärtat, så röstar du! du kan rösta per dag :-D Tack så hjärtligt om du röstar, men sorry om du inte gillar sånahära meddelanden! :-)

hehe japp :D

ggött;D jodå de e bra :D

kram<3

trevlig valborg kraaam

Sv: Okej, men det borde väl inte dröja innan ni får dom, eller ni kanske redan har haft dom? :)

svar naw tack, du med! :)

jag brukar oftast dricka deoch cider, men annars jämt typ cider för det är ju gott och smakar inte så mycket alkohol och jag tål inte vanligt vitt lr rött vin för det kan jag int dricka mycket av. men det absolut godaste är ju redbull och vodka, dock farligt , men man ska ju dricka ett glas i alla fall (a) hahaha

sv; helt okej, görs? :)

svar ja första gången jag drack det fick jag vääääärsta snefyllan, fy fan va full jag var asså. Haha men det är som sagt gott och om man dricker ett glad äre nog lugnt men man ska nog inte dricka det hela kvällen! ;D

sv; kollar på bb hihi :)

Hej! Vilken fin blogg du har :)

Hoppas att du mår fint

Ha en skönt dag

svar: ska se avengers IGEN om typ en timma :D:D:D:D Sett den än? Eller du kanske inte är ett fan av marvel som jag? xD

SVAR: var med bästis igår :)

allt bra idag? :D

varsågod:)

Tjena, allt bra idag? :)

kram

sv: Härligt! Här är det oxo bra :)



/Zahraa

sv: härligt, allt är bra här med :)

kram

Huvuvärk bara:) du?

Vill du bli dagens blogg?

kika då in och kommentera detta inlägg:

http://stinaahlin.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-1.html#comment

kram.♥

svar: jo, men problemet för dig är ju iaf löst nu! :)

Sv: detsamma <3

Skönt:)

Skönt att höra hih ! :-D

Allt bra finis? :)

haha ja :D

Sv: Härligt att höra! :)

- Allt är toppen här! Själv då? :)

Kram

sv; ja, gårdagens ;)

svar: bättre att det är ibland än inte alls :)

svar: yes :)

va göru? :D <3

mums!

svar: jag sitter i morgonrock och myser med min katt, har typ nyss duschat, så det får självtorka, men ska snart fixa lite lunch, spagetti med créme fraiche :D

SVAR: Härligt! Det är fint tack :D vad gör du då?

svar: det är jätte gott också! :) tänk dig en liten hög med spagetti, vanlig, sen en stor klick med créme fraiche ovanpå, och sen blanda det (om man nu vill det) och sen bara mumsa i sig :D

Hej



Vill du ha fler läsare till din blogg?

Jag har startat en sida där du kan tipsa om din egen blogg!

hur smart och enkelt som helst, allt du behöver göra är att gilla facebook sidan och länka din blogg =)



Besök min blogg och läs detta: http://ligra.blogg.se/2012/april/blog-you.html#comment



Obs du kan även kommentera inlägget som jag länkar till i denna kommenter så tipsar jag om din blogg på facebook sidan!

(idag når den ut till ca 90 facebook användare och deras vänner, men sidan växer hela tiden )



Gilla du också!



Lycka till, vi ses ;-)

sv: haha okej :)

Hej! Om du vill tjäna extra pengar på din blogg så har jag lösningen för dig! Allt står i mitt inlägg och en guide på hur man gör finns med. Du får 600 kr per värvad medlem :D



http://fridaannas.blogg.se/2012/april/tjana-pengar-pa-din-blogg.html

SV: mm :)

Ha det så kul i kväll:)

sv: hahah det är as gott (a)

Hur får man färg bakom kommentarerna så som du har? Alltså när jag skickat den här kommentaren så får den ju grå bakgrund på din blogg, så jag undrar hur du har gjort så det blivit så :D

Goda cider! :) Ikväll blir det att fira min käraste sen får vi se. För ovanlighetens skull inget speciellt planerat. Förvånad själv!

Ja otroligt hih ! :-D

sv: Yes! :)

sv: tack så mycket!!! :D <3

göres?

Hoppas du har en bra måndag :D

allt bra idag? :D

Hej fin blogg ;) Ha det kul på festen...

Det är jätte bra! Planer för dagen??

dom breezer är riktigt goda :D



sv: ja verkligen! var ett tag sen här nu!

allt bra sötis? :)<3

åh de låter mysigt :)

ha så kul! :)

SV: Jag ska vara med några kompisar och vi ska nog kolla på majbrasa :D Kram

Det blir fest för min del ikväll med! Ha en bra valborg :)

Skulle du vilja hjälpa mig med att välja skor? :) http://eelinwall.blogspot.se/2012/04/vilka.html

svar: det äre också, pröva vettja! :)

Ha en trevlig valborg :)

Mannen jobbar till klockan 18 och ikväll väntar det premiär grillning hemma hos hans mamma och pappa. Massa mys eftersom vi firar 4 år tillsammans idag :)



Vad skulle du vilja att jag tipsade om i bloggen?

Puss

sv. ja de var kul! ha så kul ikvälll! :D

Sv: Okej! Haft en bra dag? (:



Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg http://twoasiians.blogg.se/2012/april/vinnarna-ny-omgang-3.html :D

Kram

älskar smirnoff ice! :DD

hoppas du får en bra valborg ikväll! :)

SV: Jaha! Trevlig valborg :D

Någon mer? ^^

SV vad kul! jag ska fira med middag hos lite vänner och sedan kanske en utgång. vad ska ni göra efter ni grillat ikväll? brukar du fira valborg?

SV: låter kul :)

jag var ute nyss ska köpa en skal till min iphone.. :)

sv: tkt de var jobbigt att se på dessa tåv bilder, eftersom de var suddiga :/

allt bra här. ta de liugnt med drickandet ;)

sv: Tack snälla du ♥

Sv: haha :D

btw, vad tycker du om min nya design? :D

Vad roligt, själv spenderar jag valborg i stallet. Sad but true, haha ;)

Önskar dig en fortsatt fin valborg och en bra start på nya veckan ;D

Trevlig valborg!

Blir det någon eld idag? :D

Var gärna med i veckans blogg, på min blogg!

sv: Åhh tack så jättemycket!

sv: tack (:

sv; Jaha okej! :)

Jag lyssnar på musik, ska du göra något speciellt i veckan?

Najjzzz ! ;D

btw, nice blogg!

Vad mysigt de låter, ha de så kul

SVAR: svarar på kommentarer :D hur ska du fira valborg?

sv: Haha ja jag var där! :D :D vaa du där?? :) va roligt!!! ;) <3 jo allt är bara bra med mig, hoppas du får det trevligt på festen det är ju så fint väder!

Ha det så kul! :)

Ha en finfin måndagskväll :)

Vad gör du?

Mycket gott med grillat! :)

Önskar dig en fortsatt trevlig valborg :)!

Nice ♥ Mår du fint?

hoppas du haft en bra kväll :)

Mm :)

hej!

firar du valborg? isf hur har du firat valborg? :)

kram.

sv: verkligen :D

Vill du bli veckans blogg? :D<3

http://bumbivirre.blogg.se/

Hoppas du haft en bra valborg! :)

Hade du en kul Valborg?

sv: vsg!

Önskar dig en grym start på den nya månaden! ^^

sv: Så bra, jo helt okej :)

vad gör du idag då? :D

vinnaren är ute, var med igen om du inte vann!:D

http://justmickiss.blogg.se/2012/may/the-winner.html#comment

sv: aa jag med :D

godmorgon , hoppas du har sovit gott :)

Hej! :)

Missa inte min fototävling på bloggen där du kan vinna 250kr i presentkort!



http://jonnaerlandsson.se/blog/entry/28417

► Klicka dig in på min blogg för att få inspiration för sommarmodet, klänningar till våren och sommarens alla tillställningar, eller bara för att drömma dig bort lite - jag lovar att du inte kommer bli besviken!



Kramar ♥ - http://MODEAPA.blogg.se

Sv: Jo jag med :D ha en bra dag!

VAD ROLIGT! :D



KOLLA GÄRNA IN MIN BLOGGFEST!

Tack så mkt. :D

Jättefin blogg du har btw.

Jävlar' vikken snygg design, gjort den sj?

Veckans blogg vinnare kom upp igår, gå in och kolla om det blev du Kram :)

sv: jaaa! :)



Ser gott ut! Själv blev det ngra cider som slank ner, haha

fin blogg du har! hittade just den. hur mår du btw? :)

Hoppas du hade en bra kväll, och att mår hyffsat bra idag ;)?

Gott :)

Sv: Tack!:)

Hej ! Fin blogg :)

Skulle bli jätte glad om du hade lust att slänga in en kommentar om min nya design!

DIREKTLÄNK: http://koolstoribro.blogg.se/2012/april/forlat-pappa.html#comment

kram! ~förlåt om ''reklam'' inte uppskattas :)

1. BESÖK MIN BLOGG!!! http://izabellegustafsson.blogg.se .

Jag är färgstark tjej på 16 vintrar som älskar att dansa och Michael jackson <3

Men min blogg handlar om så mycket mer, jag är stark imot dagen skönhets ideal och tror på hälsa, därför är jag också ett stort träningsfreak som har som största dröm att få jobba som dietist eller personlig tränare eller till och med försörja sej som dansare. Följ mina dagar i bilder och gör att the greek way! Vi ses där

varsågod :)

vad gör du idag? :)

SV: vad kul! haft en bra valborg? hoppas du får en fin dag i solen?

Du har väl inte missat tävlingen i min blogg där du kan vinna makeup produkter frán MAC Cosmetics?? Kika in här och VINN! http://sexy.se/castells/mac-cosmetics-giveaway/

Hoppas du fick en lyckad valborgs kväll igår! ;)

Hej!

Ska snart flytta till Irland, därför har jag rensat min garderob på både kläder och hästutrustning, billigt !

Säljer bland annat partyklänningar, kjolar, märkeskläder från G-Star, Volcom och Mouli, och på hästsidan finns ett tävlingsset från Scapa och ett scabrak från Equiline.



Kolla in ! :*

http://klaru.blogg.se/2012/april/tillsalu.html

trevligt!

Hej sötnos! ;*

Hur var din valborg?

Sv: Med mig är det också bara bra! :)

<3

Såg gott ut ;)

Massa gotta!! Hoppas du hade en grym Valborg :)

vad har du gjort i helgen? :)

gött med party!























Follow my on Bloglovin







Trackback