PÅÅÅÅÅÅSKLOOOOOOV!


Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Blev faktiskt nöjd med min dag igår, vi var ute och fotade på förmiddagen och på eftermiddagen fixade vi våra bilder som vi kan ha på våran utställning iskolan. Det bästa med dagen var efter skolan då det blev en fika med, Amanda, Lucas & Linus. Älskar att fika, med fina vänner. Det blev en mysig stund för oss, under resten av dagen och kvällen gjorde jag inget speciellt, vad gjorde ni igår?

Fast har har påsklov är jag uppe väldigt tidigt, men det är bara för att jag inte kan ta mig till bussen senare. Mina planer för dagen kommer bestå av att vara med min bror, vad vi ska göra det vet vi inte ännu. Vad har ni för planer för den här dagen?

Kommentarer

Roligt att umgås med sin bror!

Var med på veckans blogg! Jag utser 2 vinnare på söndag vad med du med, jag skriver iaf du vunnit på din blogg i en kommentar. Om du vinner får du en länkning i varje inlägg i 2 dagar.

God morgon!

I dag blir de väl att finslipa innnan loppisen i morgon:)

Du sj då? vad ska du hitta på?



Hoppas du får en fin dag!

svar: Låter bra!:) Vad ska du hitta på idag då? :P

Vilken fin blogg du har! Kram:)

tack, kul du gillar den! :D

Vad gott det ser ut! Jag funderar på om jag skall gå ner på marknaden eller om jag skall gå på fotorunda. Själv?

Halloj! Va gärna med i dagens blogg :)

Har inte lov förns i morron fusk!

SV: jo den var bra! Önskar dig världens bästa dag:)

Gör gärna ett besök i min kanske lite ovanliga blogg men ack så nyttig. (inget för sånna som inte gillar omklädningsrum)



Fler besökare är inget jag personligen vinner på. Budskapet är vikigast. Tillsammans kan vi få fler att må bättre och stoppa det som sker att alla ska se ut på ett visst sätt för att accepteras.



Så hoppas denna lilla reklamkommentar är okej, annars får du skälla ut mig så gör jag aldrig om det! =)

<3

Hej!



Delta gärna i dagens blogg hos mig! :)



/Jossies.se

Hej läget idag då?:)

Jag får lov runt 3 (Y) haha

pusss

<3

åh så härligt =)

gott!:)

sv; Vad mysigt :)

mumsigt ! :D



sv; tack! ;d

sv; :)

packar, sj? :D

hahah!:)<3

sv: Yes! :)

Sv:

Jadå!

sv: allt bra i dag ? :)

va trevligt :)

sv.Tack dsm :)

Shue! Hoppas du får en bra torsdag och glad påsk! :)Eller när man nu säger det...

sv; :)

sv :)

Ska ner till stugan :)

hihi ja :D

ser jätte gott ut*!!!!!!!!!!!!!

sv; Vad skall du hitta på senare idag då :)?

Jag har en Veckansbloggtävling på min blogg. Var gärna med! Just du kan vinna! c:



www.dhallan.blogg.se <3

Sv: Jo det är bara bra:))

SV: verkligen :D



pusss

sv: så jävla skönt med lov! :D

SV: allt är bara bra här :)

sv: allt bra här! gör du idag?

sv: Härligt! :)

Jo då det är helt okej :)

I mitt inlägg" vad tycker du?" har jag skrivit ett uttalande om våldtäkt som du gärna får läsa och mer än gärna diskutera:) Tack för din tid!

Hej! jag tänkte inte spamma din blogg med reklam eller något, och jag förstår om du inte gillar sånthär!



Men jag har nyligen öppnat en sims 3 blogg, där kommer jag blandannat skriva om noveller, koder & fusk och annat gott om sims 3.



Min nyaste novell som kommer upp idag är twilight, jag kommer gå efter boken & filmen, även lägga upp filmklipp som trailers.



Följ gärna bloggen, eller klicka in & kolla. Skulle verkligen uppskattas då jag inte har några läsare alls just nu! hoppas du har det bra, kram! ♥

haha usch, inte kul att gå upp så tidigt på ett lov :)

hoppas du får en underbar dag :D

skönt med lov :)

Nu finns dagens blogg vinnare ute.

Kika in och kolla om det var du som vann :)

Super fin blogg!

allt bra ? :)

Kolla in denna nystartade blogg: www.sissibettan.blogg.se

fin blogg, checka vår? :D <3

Gott!



Sv: Så kul! :)

Hoppas du får en fin dag!

Sv; Okej:) Ja visst är den! Jag gillar den supermycket, men nu när jag har köpt en annan vit klänning ser jag ingen anledning att spara den jag ska sälja.



Ha en bra påsk!

Kram

Hihi :D

:D

Sv: Jaa, riktigt fint! :) Vad hittar du på idag då?? =) Kram

kolla gärna in på våran blogg! http://wejustsmile.blogg.se/

tack :-D

svar: det är bra:) vad ska du göra på lovet? :)

Hej, tänkte bara kika in och önska Glad Påsk i förskott, hoppas du får en grym helg ;D



fina bilder btw



take care

Härligt!!:D

Vad ska du hitta på i helgen då? :)

kram.

Guuu så gott det där såg ut!!

mycket fin blogg

en frååga bara, jag har en likadan kamera som dig men vilken fokus har du när du tar bilder? :)

sv: okej :)

Det är bra med mig!

vad händer under påsken då? :)

Jättefin blogg och fina bilder!! :)

åh så gott! :)

Hej! kika gärna in hos mig, i min vardagsblogg där du kan hitta tips & trix och även vara med i olika tävlingar jag anordar med mina sponsorer. har du bloglovin? ska vi följa varran så är det bara att säga till!



Ha det fint // kristiniis!

mumsigt!

SV: Vi var nog i rhodos stad, bodde på kipriotis. Riktigt bra hotell med underbart god frukost :)

Tack för att du var med i vår frågestund! Nu är svar äntligen uppe och du har fått en länk! :D http://nittiosjuor.blogg.se/2012/april/andra-delen-av-fragestunden.html#comment

Älskar att det är påsklov! :D

Gud så gott det ser ut! Har med påsklov nu :D



SV: Jo det är jättebra här, hur är det själv? :)



Glad påsk!

ÅH VAD GOTT :)

MUMMSIGTT!!!!

sv; vad bra!



åh vad gott det ser ut!:D

hej allt bra?

kram

ska nog titta på film :D

sj? :)

åh ser så gott ut! hur länge har du påsklov nu? hela nästa vecka, eller? :)

sv: Härligt!

Det är bara bra med mig! :)

Glad påsk! :-D

Sv; Jorå! :)

Vad händer imorgon?

Kram http://nathalies.nu

Sv: Ha en bra dag!

jo det är bara bra!

Skönt med påsklov nu elr?

<3

Så sjukt skönt med påsklov!



- okej, ska snart äta och sedan dra till en kompis :)

sv: jag svarar på kommentarer, sj? :D

Ohja! :)

Några planer inför påskhelgen? :)

sv: okej ;)

Ja med mig är det bra, skönt med påsklov!! :D

svar: okej, men det är ju bra det! :D

sv; hehe jaow ;*

sv; Hihi, jadå! Allt är toppen själv? :)



När börja du fota? ♥

Du gjorde mig sugen på fika..

Sv: Tack sötis! =)

Hej! Jag skulle bara meddela att det är du som vunnit tävlingen som jag haft i min blogg (: Grattis! Skicka din adress till min mejl - [email protected]

jaa verkligen!

svar: hihi :D

sv: alltså med vilken fokuserar du? du vet man kan byta till en annan fokus och lite så alltså uppe på kameran finns det en snurr grej som man kan ändra när man vill ha en annan fokus.. om du förstod :)

sv: Okej. :)

svar: ah det minns jag att du har :) också av porslin va, om jag inte minns fel?

svar: då minns jag ju rätt iaf, hehe! :)

sv: Kanon! Skickar den på posten imorgon!

svar: dom andra två du köpte, det fanns såna på det stället jag köpte mig, ångrar att jag inte köpte såna också, men denna månad har jag lite pengar, så det fick bli en bara :(

ser skitgott ut på bilden :D muums

svar: ja, om dom inte är slut då! men det är bättre att jag har en iaf, än ingen alls :)

SV: Kul att du är med! Allt bra? :)

Glad Påsk!

Bra start på påsklovet med andra ord =) mitt påsklov börjar idag faktiskt ^^ så nu ska det lökas för fullt xD



Glad påsk på dig btw!

mumms!:)

gott !



http://www.minillah.blogg.se

åå va goott!

SÅÅÅ UNDERBART MED LOV I KNOW :D titta gärna in och säg till vad du tycker om min outfit :D

Det där ser riktigt gott ut! :)

va gott det ser ut!

såå gott :D

Följer förövrigt dig på instagram nu :D

kramis♥























Follow my on Bloglovin







Trackback