sommar bilder från 2011

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Nu är jag riktigt trött på alla regn och snö som vart i helgen, jag vill inte sitta inne hela dagarna. Eftersom vädret vart dåligt tänker jag bjuda på lite sommar bilder för att jag själv ska bli glad och för att ni med ska bli glada. Två sommar bilder från 2011.

Andra april och dagarna bara springer iväg, idag ska jag iväg till skolan och på schemat har vi svenska och Idrott. Efter den här dagen är det bara två skoldagar kvar sen går jag på påsklov, underbart. Vad är era planer för den här nya dagen?

Kommentarer

Hej!

Just nu har jag en superhärlig tävling där 20st läsare har chansen att vinna varsin JellyWatch! :)

http://martinaolsson.myshowroom.se/14004/tavling-20st-lasare-har-chansen-att-vinna-varsin-jellywatch/

det känns som sommar när man ser på bilderna!:D<3

Hoppas du får en bra dag :)

sv: Ja, men du har motivationen:)

^^ hihi vad ska du hitta på?



Jag vet inte än:P bada min lilla sork ska jag i allafall:)

sv: Vad gör du för något ? :D

Ja då, de va den. :D

Händer idag? :D

SV: ja ja

vad tycker du om min nya design?! :D

Hej på dig!

Allt väl med dig?=)

Önskar dig toppen dag puss

sv: hihi så bra!



fina bilder! :D

Skönt med påsklov! :) Hoppas du får en fin dag idag!

God morgon :) allt bra?



Jag har lagt ut ett recept, titta och gör den gärna :D

är jättegott :)

sv: Tack sötnos :D

sv' <3

Underbara bilder! Man längtar verkligen till sommaren genom att titta på bilderna! :)



SV: Sorry för jättejättesent svar! Men jaa, det kommer det säkert bli! :) Underbart! :) Åh, jag förstår det! :)



Okej, det var ett tag sen xD Men vad gjorde ni i göteborg? :) Tack så mycket!! :)

Vi har fint väder här :D

Hej, jag ska snart köpa systemkamera och undrar vad skillnaden mellan ett DC och IS objektiv är, tacksam för svar!

Hejsan är allt bra med dig?

härliga bilder!

SV: min dag var alldeles toppen! hur har din varit hittills? något kul planerat idag?

svar: haha shit va du är tidigt uppe! :O jag pluggar lite med mamma :)

sv: Okej! :D



Åh underbara bilder, vill ha sommar nu! :D

Första bilden var skitbra!

puss

Du är så duktig!

Började läsa din blogg i början av förra sommaren, och har läst den varje dag sen dess.



Vi har redan fått påsklov :D <3

http://www.facebook.com/StoppaInternetmobbning



Hjälp mig att stoppa nätmobbningen, jag driver en kampanj och hoppas du också kan skriva om det i din blogg. Vi tillsammans kan förändra, tack för du tog dig tid och jag hoppas inte att du ser bort detta nu!

svar: vrf äru uppe kl 05.00 på morgonen? :P haha

fina bilder :)

aha okej :P vad går du?

Shue! Kikar in och hoppas på att du får en bra start på veckan! :)

fina bilder

sv' <3

hej fina du!

Jag skulle behöva din hjälp att bara klicka in på min blogg & hjälpa mig välja färg på en bild! Det hade varit jättesnällt!

http://neaka.blogg.se/2012/april/vilken-farg.html#



Förlåt om du inte gillar sånt här!

kram :)

Vet inte om jag sagt de. Men riktigt fina bilder. :D

Nja jag ska bara ta de lungt. Ha ju inte sovit så mycket inatt, så blir att vila nu när lillan vilar. :) Så man är klar i huvudet när hon börja leka. ;P

Härliga bilder! :)

Riktigt fina bilder!

sv: okej, jag e i skolan :P

Fina bilder! :D

Skönt att få påsklov snart:) själv är jag ju bara hemma...

Åh riktigt härliga bilder!



du får ha en fortsatt trevlig måndag fina du, kram! :)

jätte fina bilder! hoppas du får en bra dag! :)

Fina bilder :)

absolut :) vackra bilder :)

sv; Fast det har börjat bli lite kallare igen :(

SV; Jaha var de sidorna bra om honom och hans fotografering då? :) blev lite sugen på att köpa de tidningen nämligen :)

sv: jag har med haft det bra! gör du idag då?

Sv okej =) Allt bra idag? Gör du nåt skoj? =)

Tack så mkt :D

Åh, håller verkligen med om det där med vädret! Själv har jag redan påsklov men massa plugg jag måste göra klart, så blir väl att försöka plugga resten av dan! Skitsnygga bilder förresten, blev riktigt kär i den första!

jaa jag håller med!:D<3

Sv; Vad bra. Nej jag har haft det super men lite trött♥ Händer sen?

sv; Okej!

Inget speciellt, skola och träffa kompisar :)

Hoppas du haft en bra måndag hittills!

Hej! :D

Allt bra med dig idag? :D

Åh vad fina bilder!!

Hej!

Jag och min kompis har som projektarbete valt att göra en upplysningsvideo om alkohol och dess skador på människor och samhället. Det hade betytt jätte mycket om du vill gilla vår video på facebook, och vår facebooksida "Visste du att?". Det är ju trots allt för en god sak!

Här kan du se videon och läsa lite mer:



http://amandajohansen.blogg.se/2012/april/projektarbete-visste-du-att.html#comment



Tack på förhand! :)

Hejhej, allt bra?! :D

http://swaxu.bloggplatsen.se

så fin den högst upp var! :D

SV: Med mig är allt toppen! :D Hur är det själv? ^^

Har det hänt nått kul? :)

fina bilder!



sv; jadå, själv? :)

kram

svar: aha, okej :)

SV: Vad bra! :D

Här är det superbra! :D Vad gör du då? :)

händer ikväll då?

sv: ja varsågod :)

Sv: jo allt är bra tack, själv? :)

jo d e bra, sj? :)

svar: :) <3

Tassar in på bloggen och önskar dig en trevlig måndag! Har du påsklov nu?



/ http://awagardi.blogg.se

SV: Hehe okej ;) Jag gör typ inte heller nånting ;) Ska strax åka på träning :D

Vad händer ikväll då? :)

gött o höra :D

SV: Jag har träning, sen måste jag plugga No..suck ;)

hihi :)

SV: Nej, asså jag orkar faktiskt inte heller plugga ;) Det är inte ofta jag gör det...:) heheh

<3

SV: Ja, inte precis den bästa starten på veckan...;)

sv: :D

svar: tack Bea! :)

Så fina bilder <3

Sv: Det är bra med mig, själv då? :)

Häääärliga bilder! Hoppas verkligen på en sån sommar i år :)

hoppas ja att du också får :)

SV: allt är bara bra här :)

Fina bilder, Gör du??

så lite så :)

Sv: Det låter bra! :)

Hoppas du får en fin kväll!!!

damn va fin den översta bilden va !

sv: Roligt är det men lite jobbigt när man sitter i fyra-fem timmar med det ;) Tack så mycket!

sv: visst är den, hittade den bland alla nagellack igår och kan inte minnas att jag sett den förut ;) haha

underbara bilder och fin blogg :)

Taack:)

svar: :D <3

Fina bilder!

händer imon? :)

svar: <3

sv: yes :)

allt bra idag? :)

SV: Tack du! :D

sv: Okej:)

Fina bilder. Ha en bra kväll!

Sv Jo det är kanon med mig :) Har du några planer för veckan?

SV: Mår bara bra! :)

SV: Tack ännu en gång! :D Och detsamma!

sv: det är bra! :)

sv; ja, Jag tycker det är helt OK med ny vecka, vill att denna ska ta slut så jag får påsklov :)

Otroligt fina bilder och din blogg är underbar!! :)

Jättefina bilder! :)

underbara bilder!

Så fina bilder! :)

ÅH SOMMAR!! kan den inte komma lite snabbare!























Follow my on Bloglovin







Trackback