för exakt ett år sen var det första gången!

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Idag har jag vart och övningskört med pappa, det var på tiden känner jag. Just nu sitter jag hemma på landet men snart ska jag ta bussen till min pojkvän igen. Min sista dag kommer bestå av att mysa med min pojkvän, imorgon är det skola igen, ingen lust!!

Jag ska bara berätta lite kort om mina senaste dagar som jag haft, i fredags var det fest med mina fina vänner. Vi hade det otroligt mysigt, dagen efter mådde vi inte alls lika bra. Men när man dricker får man skylla sig själv eller hur? Dagen efter var inte lika bra eftersom vi var bakfulla och helt döda, vi var iväg och grillade en stund men resten av kvällen var rätt lugn.

Hur har ni haft det i helgen, blev det bra eller inte?




Kommentarer

svar: yes! :)

va göru?

Underbar bild!

Tack så jätte mycket :) Haft en bra dag? :)

grymt fin bild :D

haha ja ^^



Hur är det idag då? :)

Föresten hur får du bilderna att ändras när man tar musen över? :)

Tacksam för svar!

tack snälla du :D

jag har haft det bra i helgen, du då? :))

Jaa det hade jag!:D

sv: det är bra sj? :)

SV: allt är bara bra här :)

hoppas du haft en bra helg! :D

bra det =) händer da

Jag har heller ingen lust att gå till skolan igen, vill att lovet ska vara längre! :/

- Ja, själv? :)

härligt sötis! så fin landskapsbild :D

fin bild!

SV: Va bra :D

sv ja det är toppen med mej, själv? :)

- Japp, allt är bra med mig (Amanda), Själv då? :)

sv: Allt är bra med mig, tack. :) Men skolan börjar imorgon... :/ Hur är det med dig? :)

Ja, allt är bara bra med mig! :D

hur är det själv? :)



kraamis!

jappjapp":D<3

vad gör du nu då?:D<3

Min dag har varit jättebra, vad har du gjort idag? :)

vackert1



puss

ska snart kolla på bb!!:)<3

vsg!

vad kul =) jag gör inget =)

Varsågod!!!

Jodå den har varit bra :) Gjort något speciellt? :)

Min helg var okej:) hehe

Min helg har varit bra :)

Ha en fin kväll!!

<3

Haft en bra helg? :)

Sv; allt är bra! Själv då? :)

svar: sitter framför kaminen hemma hos mamma :D

sv: varsegod :D

ha en mysig söndagskväll! :)

Åh tack för hjälpen gör snällt utav dig :)

- Va härligt! :) Vad ska du göra imorgon?

sv: tack vad glad jag blir :)

sv; Yes :)



Förlåt för väldigt sent svar! Men jag har haft "typ" en bloggpaus för jag har inte hunnit med den.

sv: bara undra :)

svar: det är jättebra, sjlälv? :D

SV: vasse



puss

sv: Så bra, helt okej :)

vad gör du då? :D

sv; härligt! de har jag :)

haft en lugn och mysig helg men som vanligt så går dagarna för fort..

Hoppas du haft det fint:)

sv: jo de är bra !! själv? :)

Jag har haft en finfin helg och det verkar du med ha haft!

Hej!

Allt bra med dig?

Kram

jodå, själv?:)

allt är finfint! :) själv ? :)

hoppas du får en fin vecka :D

sv: Jo det är bra, med dig då? :D

sv: okej :)

Hoppas du fick en toppen vecka, och att den kommande veckan blir ännu bättre! :D

aa ;9

svc: kul att höra :)

görs?

Sv: Va roligt! :) och jag jobbade hela helgen så det blev väl inte en så jätterolig helg kanske =/

Sv; Vad kul, vad har du för kamera? :)

Planer för veckan?:D

Hej sötan! :)

Vad händer hos dig? :)



Kramar.

Sv: Tack sötis! :D

Hej igen, förlåt för sent svar, inte orkat med kommentarer :D men nu är jag tillbaka

sv: härligt! vad händer idag då?

Det där är nackdelen med att dricka^^

vilken fin bild!

sv: hihi det var så lite så! :)

Det är bra, bara trött..gillar inte måndagar -.- sj? :)

Hur går det med övningskörandet föresten?

Okej, allt bra? :)

sv: aa de är bra :D

fina bilder:9

det är bra, haft en bra dag? :)

Min dga har varit jättebra, vad har du gjort idag? :)

Min dga har varit jättebra, vad har du gjort idag? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback