you can not stop the tears

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Idag har jag provat min blåsapa som jag vann hos bloggare. Jag tycker den är väldigt bra för mig eftersom jag kanppt klarar av att sitta stil när jag målat mina naglar utan ett peta på något. Googla på blåsapa och välj din sida som du vill beställa ifrån.

Nu börjar jag bli klar för att ta bussen till min pojkvän, jag kommer sitta på bussen i lite mer än två timmar. Jag får se om jag har tid att höra av mig senare eller inte. Vill också påminna er att ni kan följa mig på instagram, beattriicee. Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Sv: Jodå det är bra :D, sj? :)

sv: jag vet inte heller :)

händer imon då? :D

Cute monkey!

XX from Barcelona

nej nu ska jag fixa med ett nytt inlägg. :)

Läget? :D

sv; nä de är de inte, hehe :)

Hejsan! :)

Fin blogg!



http://erha.webblogg.se/2012/april/vad-ska-jag-ha-mer-i-bloggen-av.html#comment Gå gärna in och rösta vad jag ska blogga mer om! :D



Ha en bra dag, kram! ♥

aww söt :)

sv: nice! :) händer idag då?:)

sv; de är okej

sjdå?:)

alllt bra? :-)

Goddagens! Hur är det med dig denna fina lördag? Kramizzz!!

http://blogg.veckorevyn.com/pessys

Åh, en såndär har min syster också :D så söt!

sv: jag ska på 2-årskalas snart så har gjort mig iordning lite smått. sen blir de jobb ikväll.

dudå?

shit vad cool! måste också beställa en sådan! har samma problem...

planer för kvällen? :)

Åååå va gullig både du och den blogg<3

kul!



pussss

allt bra idag? :D

sv: Åh tack så mycket! :)

sv: Det gör mig riktigt glad att höra:D Tack<3



En sådan skulle vara bra att ha.

haha dom är så söta har en blåsapa jag med :D

Sv; Okej ^^



Har startat en ny blogg; http://nailsbyemmy.blogg.se

som handlar om naglar och sånt, kolla gärna! :)

svar:

ja det är dem :)

åh har alltid velat ha en sån!

sv: tack så mycket!

& jättefin blogg du har. :)

sv: nähe :/

min fredag var iaf bra :)

Sv: Vad härligt! Jo min har varit lugn hittills men bra. Ska iväg till en vän senare och vidare ut ikväll. Hur ser din lördag ut? Kram

sv: vad härligt!! gjorde du nått kul igår? hoppas lördagen bli bra med! nått planerat?

sv: Tack fina du! :)

Så himla söt apa!

Söt apa :D

fin blogg :))

Sv:

Tack! :)

Haha yesyes:)

Hej! är tillbaka från min bloggpaus och kör en gissa kändisen på min blogg just nu! skulle vara kul om du va med!

Direkt till inlägget; http://mywesstroms.blogg.se/2012/april/gissa-kandisen.html



Om du inte gillar sånahär kommentarer ber jag om urkäkt och du får ha en bra dag!

kram my.

skulle också vilja ha en sån, de verkar himla praktiska. Är likadan själv nämligen, jag lyckas ALLTID förstöra naglarna haha!

Hej på dej! Jag har just nu en fototävling på min blogg, där du har chansen att vinna en stooor länkning i min meny, i en månad, framför 100 läsare per dag! Låter det lockande? Var med då! :) Kram. ♥



http://twinstars.blogg.se/2012/april/fototavling-din-basta-bild.html#comment

Fin blogg! Hoppas du får en bra söndag. :)

Kram <3

vi önskar dig en toppen lördag :)

är den bra, nagellacksblåsgrejen? :)

sv: Så bra, helt okej :)

vad gör du då? :D

Tack:D

sv: tack :)

Svar: Åh tack så mycket! (:

Jag ska bara ta det lugnt och umgås med min pojkvän :) hoppas ni får det mysigt tillsammans!

Cheka in my blogg! Om du inte blir för avundsjuk förstås! Puss<3

Va kul att den fungerade! :D

sv; hihi (:

Allt bra?

sv: Tack!

Allt bra idag? :D

Hej fina!

Jag har en fråga på min blogg om "fake tan" så jag ville passa på och fråga, hur håller du dig brun på vintern, finns det något du rekomenderar och något du verkligen inte tycker man ska göra? Svara gärna på länken nedan!



http://awagardi.blogg.se/2012/april/fraga.html#comment

ok trist.



Jo med mig är det bra

har jobbat idag så jag är lite trött

ska ta det lungt med min pojkvän nu.



ha en bra lördagkväll



kram



Omg, en sån blåsapa vill jag ha :o

You are really beautiful! I like you're header!

Najs :D jodå!! Vad gör du? :)

Sv; så lite så :D

Tävlingsdax på min blogg, vinn ett superfint armband från BARFOTA by piadesign! tävla här: http://theresethunell.blogg.se/2012/april/vinn-ett-superfint-armband-fran-barfota.html#comment

mums :) kollar tv :P

h'rligt de :D

söt den där grejen är :)

Sv: Okej! :) Detsamma!

sv; härligt :) jodå de är bra med mig med :)

vad gör du?:)

göres?

Svar: Hihi den verkar bra ;D Och väldigt söt!

söööt !! :D

söt bild !

fin biild :D

sv: tack för ditt deltagande! :) meddelar dig när tävlingen är slutförd!

haft en bra lördag då? :D

VÄRKLIGEN JÄTTEFIN BLOGG!



Om du har tid kan du alltid kolla min blogg och vara med på veckans blogg!

SVAR: Taack :)

Sv: Typ tränat, läxor och sånt! :D

sv: varit med min pojkvän och lite sånt:)

http://nattisays.blogg.se/2012/april/tavling-i-samarbete-med-lariemar.html

Hur har du gjort så dina bilder blir vit skuggade när man drar pilen på dom? Vore as grymt om du kunde förklara! <3

sv: Ja, var riktigt gott! :D

den där nagel blåsaren är ju för söt :D

Kolla länken nedan, för varje blogg inlägg en bloggare gör skänker apotek hjärtat 95 vaccin till barn över världen i samarbete med unicef, ett ynka blogginlägg kan väl alla skänka?



http://awagardi.blogg.se/2012/april/den-har-bloggposten-vaccinerar-95-barn.html#comment

sv: Tack!! :D

sv: okej, tittar på tv :)

haft en bra lördag? :D

Söt blåsapa :)

en sån skulle man ha, har också svårt o sitta still ibland när jag målat naglarna :P

Så den fungerar verkligen?:)

Godnatt och sov gott! :D

Hoppas du haft en fin lördag och att du får en härlig söndag ;D

KRAAAAAM!

Sv: hehe (;

Mycket fin blogg,med insåirerande bilder!:D

bra jobbat!Kolla gärna in min blogg om du har någon minut över?:)Länken där;)

Fin blogg! :)

Åh en sån har jag med,min är jättekladdig med nagellack haha!



SV: Tack :D

Sån där skulle man behöva, hehe :)

thihi:)

sv; Ja, det är bra! :D

SV: :))))



puss

sv: okej, jadå! :)

Önskar dig ett awesome slut på veckan! :D

Superfin blogg! :D



Allt bra med dig?



KRAM!

aa :)

Allt bra med dig idag?



kram

Vad söt den var! :D

Hoppas du får de fint med pojkvännen din

Sv; Tack! Vad har du för planer idag då? :)

Otroligt fin blogg du har :D



MVH Amanda

Hej :)

nej vem orkar sitta still med otorkade naglar? Man kan inte göra nånting på typ 20 min. man kanske ska skaffa en sån apa :)

vill också ha en blåsapa, de verkar superbra :)

Dagens blogg är nu avslutad gå in och kolla om du vann och anmäl dig igen! :D



http://kajsaochtuva.blogg.se/2012/april/vinnarna-av-dagens-blogg-ny-omgang.html

Önskar dig en underbar söndag! :)

sv: okej, ska snart äta frulle :P

SV: haha ja verkligen =D allt bra idag?

sv: allt bra här! själv också? ;)

haha vad söt blåsapa!

Gud vad söt apa! :D

Åh vilken gullig apa! :)

Fin blogg! :)

Snygg bild! :D

Hej fina du!

Jag önskar dig en trevlig kväll och en fortsatt bra vecka :)

va söt! skulle lätt vilja ha en sån bara för den är så söt!

Vart har du köpt den!? =)























Follow my on Bloglovin







Trackback