sommarjobb,10 månader & min bror = bra dag!

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Idag har det hänt många bra saker, det har verkligen vart en lyckad dag för mig. Dagen började med att gå en promenad med min bror i det fina vädret och därefter åt vi mat på waynes. Vi var även nere på hamnen och åt Visby glass, den är inte god. Tycker att glassen bara smakar socker, fick ont i magen av glassen. Behöver nog inte skriva allt vi gjorde idag, men vi hade det otroligt roligt.

Har även fått kollat in hur min älskling har det i skolan och det blev även en mysig stund med honom på stan. Idag är det även en speciell dag för oss, vi har nämligen 10 månader tillsammans. Min kväll kommer bestå av att mysa med honom extra mycket idag.

Vädret har verkligen gjort mig glad idag, älskar när det är varmt och man slipper använda sin vinterjacka. Förutom att jag har haft en bra dag med fina personer har jag även fått sommar jobb. Den här sommaren kommer jag jobba på Konsum i Lärbor, blev sjukt glad när jag fick höra att jag fått jobbet (!!!) Som sagt en sjukt bra dag för mig, vad har ni gjort och har dagen vart bra?

Kommentarer

Sv: Awww tack!! Så längesen jag pratade med dig nu!

Åh vad mycket härligt du hunnit med! låter superbra :D Jag har inte gjort något speciellt, är fortfarande sjuk :/

grattis på tio månadersdagen :)

svar: yes :D

det ser gott ut :)

Okej, samma här :D

SV: Det är bra här med! Vad har du gjort idag? :)

Grattis till er och till sommarjobbet! :)

Sv; Jasså, ja jag skulle nog säga att den passar en person som brukar ha XS på andra kläder, men också en som brukar kunna ha small utan att det blir supertight.

Annars kanske du känner nån som skulle kunna tänka sig att köpa en finklänning till rabatterat pris:)

sv; Skall nog ta myskväll med killen ikväll jag med :)

Sv: Tack, vad söt du är:) Tänkte mer om du visste nån på rak arm som var sugen på en festklänning.

Gott det sre ut!

sv; Ja, verkligen!

sv; Ja, visst är det :)

Sv: Kul att du är med! :) meddelar dig när vinnaren är utsedd!

Ställ en fråga till mig ... kör igång med en liten frågestund! fråga på va du vill ! :)

sv: allt bra? :D

Tack:)

Kram

Yes :D

svar: :) <3

SV: Jag ska åka slalom!:D

sv' :)

sv: okej :)

Det är bra.^^

vgd`? :)

Görs? :)

DET SÅG GOTT UT! :D

hej,hur är det ?:)

sv: Okej =)

Kollar på djungelns drottning. :)

Ohh vad gott det ser ut att vara!



KRAM

What do you think of my new video blog? It's about todays casting :)

http://andreacastells.wordpress.com/2012/04/05/successful-casting/



Leave a little comment with some constructive critics if you want. Big kiss from Barcelona

ser jättegott ut på bilden!! hur är det med dig nu? =)

gött!

allt bra? :)

Åhh, vad gott det ser ut!

hallå! allt bra idag? :)

härligt att ha en så bra dag :D

Hej, Fin blogg:) Haft en bra dag?

Hur har starten på ditt påsklov varit? eller är ditt lov snart slut kanske? :) kram

Grattis till 10 månader och sommarjobbet :)

Hej! kan du hjälpa mig med en sak? jag undrar hur man får till menyn, alltså kategorierna som du har. Att allt som har med skola att göra står där under osv, osv. Men jag vet inte hur man gör.

Kan du hjälpa mig med det?

mejla mig då.

/Kram Elsa.

hihihi!:)<3

sv: så bra, jo helt okej :)

vad gör du då? :D

vi älskar verkligen din header, jättefin!



kolla gärna vår bloggis ☺☺☺☺

Otroligt rolig dag du verkar ha haft! :D

Då kanske man ser dig någon gång i sommar kanske ifall man handlar där ;) haha

Gott med lunch på waynes :)

Låter som en grym dag! :) Grattis till 10-månadersdagen och sommarjobbet! :)



SV: aha, okej! :) jaa, man får hoppas att det blir varmare snart!! :)



Jaa, det var det också! :) aaa, fast maten på bilden var inte det jag åt häromdagen. Det på bilden var en sallad jag åt i marocko på höstlovet! :D Nicee med lov, jag fick lov idag. Alltså sista skoldagen var idag! :) Har du några planer för lovet? :)

åh gott igen :)

Sv Imorgon ska jag fixa med påskbordet o all mat som ska stå på det ;) Vad brukar du äta som påskmat? Funderar på om jag har missat något (det är första gången jag ska fixa påskbord här hemma!) :)

glad påsk! :)

Härlig dag:D

SV :Härligt, samma här :D

ja, awesome dag :D

Vill du vinna en valfri hudvårdsprodukt??

Utlottningen är igång!! Så kika in på bloggen och var med! :D

http://www.nattstad.se/Bambis?id=2906274



Kramar Bambi

SV: så lite så! :)



Ja, lovet har verkligen varit otroligt efterlängtat´!! :) Okej, jag har planerat lite med kompisar :D Har även tänkt träna (vilket jag iofs brukar, men ändå) samt plugga.. Eftersom jag har så mycket i skolan :O :)



Åå vad gott :D

sv: Allt bra med dig då? :D

MUMS!

sv: syftade mest på initiativet

gud så gott det ser ut ! super fina bilder :D

gott de ser ut =)























Follow my on Bloglovin







Trackback