You know how I work, make me sour note

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 50mm

Många frågar när jag ska berätta om mina senaste dagar, men det finns inget speciellt att säga om dom. I fredags var det en vanlig skoldag, kände mig inte alls taggad för den dagen. Efter skolan följade jag med hem till min pojkvän, vi tog det lungt på hela fredagen och somnade riktigt tidigt. Alltid trött på fredagar när man haft skola.

I lördags blev det en lång sovmogon, något som jag behövde. Under dagen gjorde jag lite små pyssel, var ute i det fina vädret tills det börja regna, vi grillade och såg även film på kvällen. Idag har jag vart på jobbet mellan 10:00 - 15:00 jag kan inte säga att det var en bra dag för mig. Jag gillar inte otrevliga kunder, blää. Ikväll ska vi grilla igen och senare får jag och min pojkvän se vad vi gör. Vad har ni gjort och vad har ni för planer för kvällen?

Kommentarer

SV: Ja det tycker jag, själv också? :D

sv: varsågod :)

låter kul :)

Riktigt fin bild!

sv: åh tack! desamma:D

sv: jadå :) vad gör du?

svar: :)

va göru?

svar: varsågod ^^

sv: okej :D haft en bra helg?:D

Fin bild!

svar: ska fixa lite viktiga bloggmejl, sen mejla blogg.se, för det krånglar på min blogg :S

sv: det var det också :D

Svar: Tack så mycket! :)

SV: tack :)

Okej, lite olika, allt bra? :)

Okej, jag svarar på kommentarer ;D

svar: mm, har upptäckt att många inte kan skriva bokstaven U på min blogg längre, du är tydligen en av dom nu :O

Ja okej, skönt! :) jag sitter ute och solar :)

Sv: Jodå, dagen har varit helt kanon!

Några planer för i veckan då? :)

Sv: Tack!! Allt bra? :)

svar: pröva skriva med så får vi se, för när du svarade "du då" förut, så skrev du "d då" och då tänkte jag: shit, inte Bea också -.-

det är bra, haft en bra dag sötis? :)

sv: Tack! :D



Åh fin bild!! :D



allt bra? :)

Jaaa :) Vad gör du? :)

sv: okej :) står i inlägget.

sv: Okej va härligt! :)

Jag ska vara med en kompis men jag vet inte om jag orkar för jag ska upp och jobba i morgon :)

Svar: jadå, det är bra! Hoppas allt är bra med dig med :)

Så fint! :)

Sv: jo då det är bra :-)

Veckansblogg är avslutad!

Kolla om det var du som vann och anmäl dig gärna igen.

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/april/29-april-2012-veckansblogg-alla-far-en-la.html#comment

sv: kollar på tv :) vad har du gjort hittills idag?

sv: Ja med mig är det bara bra! :-) själv då? :-)

SV: yes :D

SV: Tack :D



Snygg bild, fint att man både ser land och vatten!

gillar bilden:D

sv: jo det är bra :)

händer på valborg? :D

Sv: Tack så mkt :D haft en bra dag hittils?

sv: kan man lugnt säga ;)

Ja det är helt okej! Själv då ?:)

Hej! det hade varit jätte snällt om du skulle vilja länka min blogg! Om du gör det så är du bäst<3

Vilken underbar bild! :3

startat en frågestund på bloggen nu, så fråga på! :)

Jag har en tävling på min blogg där du har chans att tävla om ett presentkort på 300 kronor på all sorts belysning. Jättekul om du skulle vara med och tävla. Fin blogg by the way.



SV: Jaha, vad jobbar du som? Jag har bara vart ute och bloggat idag. Tar kanske en prommis ikväll C:

ska duscha:)

fin bild!

Gotland, det är en dröm att få komma dit :)



Ikväll blir det lugnt, har kommit hem från Karlskrona idag så suttit i bil i 2½ timme, det blir man trött av!

Jätte fin bild;)

vilken fin bild! :D kram

Hejhej.

Fin blogg och design.

Hur ska du fira valborg?!



KRAM

sv: okej, jag tittar på tv :)

haft en bra söndag? :D

VAd jobbar du någonstans? :D

Vill du ha tips på hur man gör en snygg och enkel header? Kolla i så fall på denna video: http://emelios.blogg.se/2012/april/en-snabb-video-om-hur-jag-fixar-en-snygg-head.html#comment

hoppas du får nytta av den, kram :)

sv: TACK :D

Yes :D

sv: Hehe :D

jo tack bara bra med mig, trött efter att inte ha gjort något vettigt idag bara..xD

Vilken härlig bild!

Vi grillade också idag :) <3

sv: görs nu?

tihi:D

Händer nu i valborg? :)

ha en bra valborg föresten.

kram!

Sv: Tack så jätte mycket!! :D

Allt bra? Vilken fin bild!

Cool bild :)

Hejsan,

allt bra?! :)

Hejsan,

allt bra?! :)

Händer nu under valborg snygging!? :D



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

sv: Åh tack så mycket! :)

kan inte du lägga upp fler bilder på dej? :D

sv; vad jobbar du med då? jag har bara tagit det lugnt idag, så inget speciellt :)



vad gör du?

Hehe varmt det har varit idag :D

GoKväll! Allt med bra dig? :D Kramiz!

Hej bruden !

Hoppas allt är bra med dig ! :)



Kolla gärna in min tävling jag just nu har igång;

http://maddez.blogg.se/2012/april/tavling.html#comment

KRAM♥

Önskar dig en god natts sömn! :) ♛

- Var har du tagit bilden?

Vi har faktiskt grillat här hemma också! Det var riktigt gott det! =)

Sv: okej hihi (:

sv: Tack!

Hoppas du får en bra start på den nya månaden! :D

Sv: Tack så jättemycket, va glad jag blir! :) Allt bra med dig idag?? =)

Vi ligger på hotellrummet och vaknar till innan det blir lite shopping på stan innan vi åker hem.



Hur ska du tillbringa din valborgsmässoafton?

Puss

SV: härligt! hoppas allt är bra med dej? jag jobbar idag men ska äta middag med lite vänner ikväll och sedan gå ut. vad ska du hitta på idag?

godmorgon , vi önskar dig en bra start på denna vecka :)

vad jobbar du med :)?

Önskar dig en fantastisk dag :D

Vacker bild!

Så canon EO5 & Canon EF, systemkameror är bilden tagen med? Hehehe, undrar bara, vill gärna ha pengar när jag fyller år så jag kan köpa en systemkamera själv. :)

fin bild :D

Hej, önskar dig en super nice valborg♥

Trevlig valborg :)

sv: ja det är alltid skönt att komma hem :)

Var gärna med i veckans blogg på min blogg.

Sista chansen idag :)

Ha en bra valborg!

Sv: tack :)

Var gärna med i veckans blogg på min blogg.

Sista chansen idag :)

Ha en bra valborg!

Sv: Det är toppen med mig idag! Känns ju som sommar ute :D

svar: roligt :D

det är bra, haft en bra dag? :)

Jätte fin bild! :D

Fin Bild! :D

Härlig utsikt!

Jättefin bild! :)

Hej och vilken fin blogg du har!

Skulle du vilja kika in på min blogg och kanske lämna en kommentar efter dig?

Bara om du vill alltså men det skulle vara jättegulligt!

Kram























Follow my on Bloglovin







Trackback