Mer uppdateringar, tillbaka i bloggen!

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon 28-80 mm
 
Först och främst måste jag säga att jag har fått min nya dataladdare och nu funkar datan, det betyder även att jag kommer uppdatera bloggen mer. Under mina senaste dagar har jag hunnit med jobbet, vart med humlan, festat, vart på kubbvm och firat mina små syskon. Dom dagarna har vart helt underbara från mitt håll, det som har vart mindre bra är att sommaren är snart slut. vad har ni hittat på för roligt?

Kommentarer

allt bra idag? :) kram

sv: skönt att höra :D allt är bra här med! tusen tack :)

såg gott ut! :)

fin blogg du har :)

Tack snälla!

Ser gott ut :)

kul att du har fått din nya dataladdare :)

SV: Tack!! Kram

allt bra med dig idag sötnos?

Gud va duktig du är på att fotografera!!:D

Härligt att det fungerar igen och du har hunnit med en hel del

Härligt att det fungerar igen och du har hunnit med en hel del

Men skönt att du haft massor av fina dagar:) Sådant behövs:)

hej! hoppas allt är bra med dig! :D

Vad härlig att du fått din laddare nu :)
Hur har du haft det i sommar? :)

Anmäl dig till veckans blogg hos oss!
http://bynetterberg.blogg.se/2012/august/tavling-1.html#comment

fin bild och det ser gott ut ! :)

Allt bra idag? :)

SV: Kan inget annat än att också säga 'mums' :D

mummsigt!! :D

:) med mig är det bara bra, själv då? :D

skönt att du haft en bra sommar =) Jag har haft en underbar sommar oxå!!

skönt att du haft en bra sommar =) Jag har haft en underbar sommar oxå!!

hej!
jag funderar på ny header, vet du någon som gör billiga eller så?
tack på förhand! (:
tacksam för svar!

sv: okok, jag lyssnar på musik :D

jodå jag mår bra:) hur mår du själv?<3

ha en bra kväll_D

Anmäl dig gärna till tisdagens blogg jag nydligen startade! :D http://amandapersson.blogg.se/2012/august/tisdagens-blogg-148.html#comment

Hejsan!
Nu är det tävling på bloggen, jag och therese ( hennes blog mittundeerbaraliv.blogg.se ) Sammarbetar med tävlingen så kika in på min blogg och skriv att du är med! Det är veckans blogg special med fina priser!! Kram! direkt länk http://juliasdesigns.blogg.se/2012/august/special-tavling.html#comment























Follow my on Bloglovin







Trackback