Hittar inte mina julkänslor, vem har tagit dom?

Min julafton blev inte som jag ville men det visste jag redan från början. Hos mig fanns det inga julkänslor men ändå så blev julen bättre än den inställningen som jag hade ställt in mig på. Förutom att fira julafton har jag haft väldigt mycket tid till mina nära och kära.
 
Kamera har inte riktigt vart med mig överallt och därför får det bli instagram bilder. Men det ska bli skärpning med att glömma bort kameran. Hoppas ni haft en fin jul och att ni fick något fint på julafton. Vinnarna från julkalendern kommer i veckan, har inte glömt bort julkalender.

Kommentarer

mys:D

sv: tack :D

jo det var så men det blev inte som jag ville så har gjort om lite färger i menyn istället. :P

mysig bild :D

gott!

vill göra om min blogg lite men jag vet inet hur jag vill göra...xD har ju gjort om lite med färger men funderar på att byga bakgrund också. :P

Fin design <3

Är lite sjuk, men annars är det bra!
Ha en bra kväll!

har inte heller haft mycket julstämning i år! Men mysig bil ovan :D

svar: Tack så mycket! :)

Jag hade heller inte någon julstämning :P

ja och speciellt om man redan tycker om den som den är men man vill ha lite nytt...då är det ett helvete...xD

gud vad goda bullarna såg ut! Hur har din dag varit? :)

Planer inför dagen då? :)

sv: varsågod :D

Riktigt snygg blogg!

Jag hade ingen julkänsla i år alls :(

Hoppas du hade en fin jul ändå! Ser mysigt ut på bilden, kram c:

sv: tack! gud vad fin design du har! hur får man så att det står "facebook" "twitter" "instagram" "bloglovin" så stort på sidan? skulle varit glad för svar! kraam

Hej! Tänker utse en blogg som jag ska skriva ett inlägg om. Väljer såklart den bästa. Det skulle vara kul om du var med. För att delta i tävlingen behöver du bara kommentera det här inlägget: http://tacospanda.blogg.se/2012/december/veckans-blogg.html

ps. Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer

Vad mysigt jag med :)

hade ingen julkänsla jag heller :/

heheh aA :))
ååh detta ser gött ut!
Hoppas du får en fin dag sötis <3

Fin blogg och fina bilder du tar/har! :) Har du haft en bra dag hittills? kram från Josefin.

sv; Tack finis! :)

Gud vad gott det ser ut ^^ Kramisar Carro

Snygg blogg! :) är allt bra med dig? kram

sv: ja jag förstår! Tack, detsamma! c: kram

hehe jo som fan. :P

Gott det ser ut!

Några planer för nyår??:)

sv; jo den har varit bra har varit på stan :) Hur mår du?

hoppas du haft en bra dag , hittat på något speciellt ? :)

Vad fin blogg!

det var det verkligen:D

sv; okej! :) var ska du göra på nyår? :)

God fortsättning ♥

Allt är bara bra med oss!

Vad ska du tillbringa din fredag med?
Krams

Fin blogg! :)

Gooottt

Jag var först i stan med en kompis och sen åkte familjen till ticnet och bokade våran USA resa och efter det åt vi på resturange!
Planer inför imorgon då?

sv: heh tack:D

ja haha liet trevligt så man kan kommunisera med världen igen haha ;D

Sv: Ja :/ Lite trist, bara hoppas det blir bättre tills nästa år haha! Ha en bra helg, kram! :)

ät en pepparkaka så kommer du nog finna känslorna i magen :) åå va sugen jag blev på saffransbulle nu...

btw, du vet ju vad man säger: den bästa kameran är den man har med sig så mobilkameran funkar fint d med ;)

Hej! Du deltog i "Veckans blogg" och jag tänkte bara meddela att vinnaren är utsedd.
Tack för att du deltog, kram

mums!

sv: hihi ja! ^^ Ha en fin helg Beatrice! <3

Mums vad gott! :)

Vilken mysig bild !

SÅ MYS DET SÅG UT!

jodå, med mig är det kanoners :D nyss (eller igårkväll för att vara exakt) hemkommen från huvudstaden så :D hur är det själv fino :D??
PUSS

Jag hade inte heller sådana där julkänslor i år:( Men trots det var min julafton bra, men helst hade jag velat börja om med första december nu och göra om allt.























Follow my on Bloglovin







Trackback