Julkalender - lucka fem

Tävla och vinn tre bra saker från idunminerals.com - En online shop där man får tag på makeup till ansiktet. En person vinner tre bra saker, mascara, ögonskugga & en sminkborste. Tryck på mina rosa länkar för att läsa mer. HÅLL MUSEN ÖVER LUCKAN FÖR ATT ÖPPNA!

1. Kommentera detta inlägg, glöm inte e-post.
2. Gilla dom på Facebook, tryck här.
 
Tävlingen avslutas den 7 December klockan 23:00. Varje dag under december månad kommer det en ny tävling med nya priser att vinna. Varje dag fram till den 24 december. Missa inte lucka tre & fyra, där du kan vinna ett presentkort & mobilskal. (vinnare från lucka två kommer)

Kommentarer

Jag är gladeligen med :))
Gillar på fb som ida Banck

God jul!

Är med. Gillar på fb- Enelie Maria Johansson heter jag där

Jag är med och har gillat på facebook! :)

taack!
pluggat :(

Jag är med! Och jag har gillat sidan på facebook också! :)

Jag är med och tävlar
Gillar på fb (Annika NIlsson Pettersson)

Kram Annika
[email protected]

JAg vill vara med :)

jag vill vara med=)
gillar på fb- emma roos

Sv: Joda, min helg var riktigt bra :) Vad händer idag då?? =) Kram!

Jag är med!

jag är med!:)

gillar på fb-mathilda nilsson

Har gillat på fb och jag är självklart med :D min mail: [email protected] :D

1. jag är med :) smink kan man aldrig får för mycket av :)
2. gillar på fb: Johanna Hellberg

Jag gillar på fb - Mathilda Robertsson

Hade gärna velat vara med, men har inte fb:(

jag är med & håller tummarna nu :D

gillar på fb som My Thulin :D kram

Jag har gillat (felicia andreasson) och är med! :D

Är självklart med! :) Har gillat på facebook nu, heter Moa Hansson där! Håller tummarna! :)

Jag är med och har gillat dom på facebook :)

Jag är med och har gillat de på facebook! :)

Åh jag är med:D grym tävling!
Gillat på fb heter Diman Dilir där.
HÅLLER TUMMARNA:D♥

Jag är med och tävlar :)

Jag är med, gillat fb (Johanna Hynynen) :)

Är gärna med, gillar på facebook, liselotte andersson

Jag är med :) Gillar med namnet Monia Sundgren

Jag vill såklart vara med :)
Gillat på fb Malin Andersson

Jag är med och tävlar, och gillar på FB (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna

Jag är med och har gillat.

Jag vill gärna vara med.
:)

Hej!
Vill gärna vara med och tävla och gillar sedan tidigare på fb.
mvh
Emma Widman
[email protected]

Jag är med!!!:D
gillat på fb sen innan, heter Diman Dilir där. :)
Håller tummarna:D

Är med och har gillat

Jag är med. Har tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/12/06/lucka-5-hos-beatrice-712/

Gillar på FB, Anna Karlsson

Uuuunderbar "lucka" i kalendern!

Jag är gärna med och tävlar! =)

Har gillat på facebook (Emma Öberg)



Har tipsat i min blogg: http://kiwigiirl.blogg.se/2012/december/tavling-.html

Har likt de på facebook :D Mail: [email protected]

jag är med :) min mail : [email protected]
har gillat på facebook med namnet sanna åberg

Jag är med och tävlar! har gillat på fb också KRAM!

Jag vill tävla! har gillat på fb också :))

1. Jag är gärna med och tävlar! :D
2. Gillar dem på FB (Sandra Li)

Jag är självklart med och tävlar å håller alla mina fingrar å tår :)
Gillar även på facebook (Julia Wallin)

Hej

Jag är gärna med i denna tävling :)
Jag har gillat på FB med mitt namn Sara Carlström.

Hälsningar Sara
[email protected]























Follow my on Bloglovin







Trackback