Julkalender - lucka fyra

Tävla och vinn ett mobilskal värde 100 kr - Du kan vinna ett snyggt mobilskal som du kan ge bort eller behålla själv. Vinnaren från min första luckan blev Emelisch, kontakta mig på min mejladress [email protected]. Och till er andra missa inta dom andra luckorna.
 
1. Skriv i en kommentar att du är med och tävlar.
2. Glöm inte att ange din mejladress

Tävlingen avslutas den 6 December klockan 23:00. Varje dag under december månad kommer det en ny tävling med nya priser att vinna. Varje dag fram till den 24 december. Missa inte lucka två eller tre, där du kan vinna en T-Shirt & ett presentkort.

Kommentarer

Jag är med :)

Jag är med!

sv: tusen tack ❤

Jag är med!:) Från vilket företag är skalet?

Jag är med och tävlar! :D

Jag är med :)

Hej jag är gärna med och tävlar!

sv: åh tack!

jag är med :D

Åh! :D jag är med och tävlar! :)
mejladress: [email protected]

jag är med & tävlar :D hoppas på turen då :D !

Jag är definitivt med, hade behövt ett nytt mobilskal!

Jag är med :)

gör du denna dag?

Jag är med och tävlar! :D

jag e med=))

sv. tack :)

jag är med!:)

Ha en fin dag! :D

sv: härligt att höra, jora de e najs :D

är det inte svårt att få ihop tillräckligt med tävlingar till 24 dagar? :o

sv: men har du kirrat till alla dagar? :D

Jag är med! :)

sv: okej men hoppas det löser sig! :D

Jag är med! [email protected]

sv: haha aa :D
vad görs? :D

jag är med :D

Vill gärna vara med och tävla :)
[email protected]

Jag är med :))

Med :)

Sv: okej, jag bor nära stockholm så vi har nog lika kallt! )´:)

Jag är med :)

jag är med :)

Jag är med :)

Jag ä med.

Hoppas allt är bra med dig. Snöar det hos dig också?

sv: okej skönt! jo det har jag:)
ha en fin kväll!

sv; va bra! det är okej med mig också :)

Jag är med :)

Jag är med och tävlar!

tackar! vad ska du göra ikväll? :)

Jag är med:)

jag är med :D
hihi :)

jag är med!!! :D

Jag är med

Länkat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/12/04/lucka-4-hos-beatrice-612/

ihih tack så mycket :)

Jag är med!
Sv: Tack fina du :D

Jag är med och tävlar, och håller tummarna.

Kram Sanna

Jag är med! :)

- det är bara bra! :)
görs?

tackar :D

Jag är med :D

Jag är med :)

thihi cool ögon färg du har btw! :D

jag är med!

jag är med :D

Jag är med :)

Jag är med och tävlar <3

Kram Annika
[email protected]

jag är med :)

Åh vad snyggt, jag är med!

Jag är med och tävlar! :D

Åh vad snyggt, jag är med! (glömde mejladress)

Jag vill vara med :)

Jag är med :)

men klart jag är med :D!!!!!!

Jag är fett med

Jag är med! :)

Det dekselet er SÅ tøft :D Jeg er med! Mail: [email protected]























Follow my on Bloglovin







Trackback