Julkalender - lucka sjutton

Tävla och vinn två Lotion hos Lbd - Dom här två lotionen gör din hud mjuk och smidig och ger den fin lyster. Rekommenderar att köpa dom två. Vinnaren från lucka fjorton blev Monia & vinnaren från lucka tretton blev Lucas. HÅLL MUSEN ÖVER LUCKAN FÖR ATT ÖPPNA!
 
1. Kommentera detta inlägg.
2. Äger du inte en blogg skriv din mailadress.
 
Tävlingen avslutas den 19 December klockan 23:00. Varje dag under december månad kommer det en ny tävling med nya priser att vinna. Varje dag fram till den 24 december. Missa inte lucka femton & sexton där du kan vinna ett kamerasmycke & en mascara.

Kommentarer

Jag vill vara med!

Jag är med :)

jag är med

Jag är med :D

Jeg er med :D Mail: [email protected]

jag är med!

Jag är med :)

Jag är med och tävlar :)

Jag är med :)

Jag vill vara med =)

Jag är med=)

Jag är med! :)

Jag är med! :D

Är gärna med :)

Jag är med!:)

Helt sjukt. Om en vecka är det julafton. Haft en trevlig helg? Det har jag haft, perfekt faktiskt.

Jag vill vara med! :) kram

jag är med här också!;)

Jag är med :)

Jag är med! :D

Vill gärna vara med :)

jag är med!

Jag vinner gärna!

Jag är med :)

jag är med :)

Jag är med!!

Jag är med :)

Jag är med!

Jag är med!
[email protected]

Jag är gärna med och tävlar om hudlotion, behövs alltid när man som jag är torr och dessutom gravid (måste hålla efter magen)

Länkat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/12/17/lucka-17-hos-beatrice-1912/

Jag är med!

mvh jessamys.blogspot.com

Jag är gärna med och tävlar :)

Åh nice! Min body lotion tog nyss slut :(

Jag är med!

Jag är med!

Jag är med! :)

Jag är med :)

Jag är med! :)
Kram!

Jag är gärna med, jag är en riktig torris som måste mjukas upp nu i vinterrusket!

Jag är med!

God jul!

Vilken härlig vinst! Jag är gärna med och tävlar.

Kram Sanna

Jag är också med! :)

Jag är med! :)

Jag är med o tävlar <3

Vill gärna delta :)
Maria
[email protected]

jag är med! :)

Jag är gärna med och tävlar :)

Jag är gärna med :)

Hoppas på tur åt min torra hud :)

jag är med! ;D

Jag är gärna med :)

gud vad roligt med en julkalender! här får man kika in oftare! Jag är självklart med!:)

Jag vill vara med. ;D

jag vill absolut vara med! :)

mailadress: [email protected]

Jag är gärna med och tävlar! :)

är med på denna oxå:)

jag är gärna med ;D

Jag är med :)

jag är med

jag är med

jag är meddddddddddd :D

jag är med! :D

Tusen tack :) jag har mejlat dig, kolla så det inte hamnat i slräpposten! Kram























Follow my on Bloglovin







Trackback