Julkalender - lucka tjugofyra

Tävla och vinn en plansch med dina bilder från Donnergymnasiet - Om du vinner, väljer ut några bilder som du vill ha som en plansch och när jag kommer tillbaka till skolan fixar jag den och skickar den till dig. HÅLL MUSEN ÖVER LUCKAN FÖR ATT ÖPPNA!
 
1. Kommentera detta inlägg.
2. Om du inte äger en blogg skriv din majladress.
3. Berätta gärna om tävlingen i eran blogg/facebook.
 
Tävlingen avslutas den 28 December klockan 23:00. Nu när julkalendern är slut kommer mina vanliga inlägg tillbaka. Det har inte gått att blogga samtidigt som julkalendern, men nu är jag tillbaka. Jag börjar med att önska er en bra julafton. GOD JUL MINA FAVORITER!
 
Vinnaren från lucka nitton blev Zabina, vinnaren från lucka tjugoett blev Ellen & vinnaren från lucka tjugotvå blev Julia.

Kommentarer

God Jul!
Ha en riktigt fin julafton.
Kram

God jul fina du, hoppas du har det bra idag! Kram

Jag är gärna med och tävlar, och vill gärna vinna.

Kram Sanna

Jag är med :)

Jag vill vara med :)

Ej med men tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/12/24/lucka-24-hos-beatrice-2612/

Åh, jag är med!!

Jag är med! :D

hoppas du får en bra julafton , GOD JUL :)

Jag är med. :D

Jag är med och god jul! ♥

Svar: Åh tack :)

Jag är med:)
Håller tummarna och hoppas på tur. GOD JUL FINA<3

Jag vill vara med! :D

sv: åh tack så mycket snälla du! :D önskar dig en riktigt god jul en gång till! :D kram <3

Jag är med :)
Skulle vara härligt med en fin plansch.

GOD JUL!

Jag är gärna med! :)

Jag är gärna med, vilken rolig tävling!
Håller tummarna!

Jag är med o tävlar

Kram Annika
[email protected]

Jag är jättegärna med igen!! :) Håller tummarna för sista gången :P

1) Jag har alltid älskat kollage av bilder! Man får liksom blanda sina favoriter och minnas det allra bästa! Vore så kul att få blanda kort från lite olika årstider och tillfällen på de som står mig allra närmast!
2) [email protected]
3) Har tipsat på min FB!

Jag är med

åhh denna skulle vara perfeeeeekt :D JAG ÄR MED! :)

Jag är med!:)

Jag är med.
Tipsat om tävlingen här: http://www.nattstad.se/jennytavlar?id=5861791

Jag är med!:)

Jag är med och tävlar. =)

hejsan gumman! jag fick så mycket att göra fram mot slutet på julen så jag hann itne vara med i fler tävlingar. :'( SUUUER!

Undrar en sak dock för jag tror att du kan svara på det. jag vill ha fade på mina bilder i bloggen fast i menyn inte i inläggen. Vad är det för kod för att göra det? :) PUSSAR!
xx Cajsa

Jag är gärna med!























Follow my on Bloglovin







Trackback