Julkalender - lucka tjugotvå

Tävla och vinn ett par snygga hörlurar från happyplugs.se - Dom är väldigt populära och dom finns i många olika fäger. Passa på att vara med i tävlingen, kanske du vinner ett par snygga hörlurar till dig själv eller någon annan. HÅLL MUSEN ÖVER LUCKAN FÖR ATT ÖPPNA!
 
1. Kommentera detta inlägg.
2. Om du inte äger en blogg skriv din majladress.
 
Tävlingen avslutas den 24 December klockan 23:00. Varje dag under december månad kommer det en ny tävling med nya priser att vinna. Varje dag fram till den 24 december. Missa inte lucka tjugo och tjugoett där du kan vinna smink och en telåda.

Kommentarer

Är med idag igen :)

Är med, vinner jag vill jag ha de turkosa! :)

jag är med!

Jag är med :)

Jag är gärna med och tävlar. Gillar de gröna (limefärgade)

Tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/12/22/lucka-22-hos-beatrice-2212/

Jag är gärna med. Perfekt att ha på löpbandet ! :)

Underbar tävling! Jag är jättegärna med :)

Skulle vilja vinna ett par rosa :)
Önskar dig en riktigt God Jul!

Jag är med!

Skulle vilja ha ett par gröna :)

Jag är med! :)

Jag är med! :D

Jag vill vinna!

jag är med :)
jag har faktiskt inga hörlurar. min sambo har snott mina. hans gick sönder och jag kan inte med att ta tillbaka dom då han använder hörlurar mest av oss :)

Är gärna med :)!!

Jeg er med :)
Mail: [email protected]

Jag är med :)

Förlåt för så många kommentarer, råkar skicka fel men jag är med! ;)

sv: Jag är sjuk, men är på väg till småland nu för lite julfirande så jag hoppas jag mår bättre snart. Hur ska du fira din jul?:)

sv: okej skönt! det är rätt bra här:)

Jag är med:D

jag är med! :D

Jag är med!

Hehe, jag känner att jag är med och tävlar i varenda lucka, men det är ju så roliga grejer, så jaa.. JAG ÄR MED!! :D

Jag är meed!! :)

sv: det är bara bra med mig!
vad gör du?

Fin blogg! :)

Jag är gärna med och tävlar, detta vore en perfekt vinst.

Kram Sanna

Jag är med!!!

Jag vill vara med. ;D

Jag är gärna med! :)

Prövar lyckan :)

SV: Bra att höra, med mig är allt bra det är ju jul! :)

Jag är med! :D

Jag är gärna med och tävlar! :D

Jag är med :D

jag är med!

sv: tack detsamma :D

Jag vill vara med och tävla :)

Jag är gärna med.

Jag är med :)

Jag är med :)
[email protected]

Jag är gärna med! :) ♥

Detta vore en kanonjulklapp till mig <3

Kram Annika
[email protected]

Jag är med!

Jag är gärna med :-)

jag är med

Allt är kalas. :D Sj dÅ?

Jag är med! :)

Är med och tävlar!:)

sv: Tack så mycket :)

jag vill vara med :)

Jag föll för de ljusrosa; http://www.happyplugs.se/horlurar/in-ear-rosa/
Åh så fina de är, matchar min personlighet typ. Tjejig och så.. haha! Ljusrosa är en av mina favoritfärger också. Ha en god jul förresten! xoxo

jag är med

Jag är gärna med! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback