Julkalender - lucka tretton

Tävla och vinn om godis från medtryck.com - Du hittar många bra saker hos medtryck, dom har ett väldigt stort sortiment med olika saker. Idag kan du vinna godis, vem tackar inte nej till godis?  HÅLL MUSEN ÖVER LUCKAN FÖR ATT ÖPPNA!
 
1. Kommentera detta inlägg.
2. Gilla medtryck på Facebok, tryck här.
3. Om du inte äger en blogg skriv din majladress.
 
Tävlingen avslutas den 15 December klockan 23:00. Varje dag under december månad kommer det en ny tävling med nya priser att vinna. Varje dag fram till den 24 december. Missa inte lucka elva och tolv där du kan vinna mobilskal & framkallningar.

Kommentarer

Nice tävling, jag vill gärna vinna godis! Har gillat (Liie Larsson)

Är såklart med. Vore ju perfekt att ta ned o bjuda på julafton. Hoppas!

Gillar på fb- Emelie Maria Johansson heter jag där

Jättefin blogg :)

JAG ÄR MED.... I LOVE YOU <3

Åh, jag är ett godismonster så lite julgodis skulle ju inte sitta fel :D

Har likt facebooksiden og er med! Mail: [email protected]

Hej, jag är jättegärna med och tävlar. Är näst intill Sveriges största godisgris så det skulle vara asgott att vinna! :) Ha en bra lucia :D

Jag är med :) Gillar på fb med namnet Monia Sundgren

Fin blogg !
Kika gärna in i min och släng också en kommentar :)
Kram

Underbar vinst för en godisälskare som mig! Självklart är jag med, har gillat sidan!

höll med dig sjukt mycket där med, vem säger nej till godis!
jag är absolut med och har gillat på facebook! :)

Jag är med :D
Gillar på Facebook!

Hej, jätte fin blogg!! gillar dina bilder :) kommentera gärna och ge mig tips, ha de bra, kram!

Vill gärna vinna lite godis :D

Vill vara med och tävla :)
Gillar på fb - Mathilda Robertsson
[email protected]

Jag är med! Gillar på facebook, liselotte andersson

det är bra själv då? :)

sv: så lite så :D

Är gärna med. Godis junkie som är passar ju detta perfekt ;)

Gillar på facebook - Lina Eckerström

sv; ja verkligen :)snart helg!!!

jag är med :)

sv; tack så mycket sötan ! :)

Jag är med.

Jag är med och tävlar
Gillar på facebook (Annika Nilsson Pettersson)

Kram Annika
[email protected]

Jag är med och tävlar. Har tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/12/14/lucka-13-hos-beatrice-1512/

Gillar på FB, Anna Karlsson

Jag är med:D

Jag är med och tävlar, och gillar på FB (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna

jag är med!, som du sa, vem tackar nej till godis? haha:)

har gillat på fb:)

jag är med :)

Gillat på FB Madelene Elisabeth Jacobsen
:)
Vill gärna vinna!

Jag är med. gillat på fb.

Hej :)
Jag är med.
Gillade med namnet LInnéa Möller

mvh jessamys.blogspot.com

Är hemskt gärna med och deltar.
Jag har gillat på facebook, Ronja Marin heter jag.
E-mail : [email protected]

Skulle vara bra med godis nu till vintern, då har man något gott och sött att bjuda på alla underbara gäster!

Är gärna med! :)
Gillar på fb: Isabelle Marie Flink

Jag är med, gillar på facebook - Caroline Andersson.

Håller tummarna :)

jag är med! Saga påhlsson på facebook!

Åh skulle bli jätteglad ifall jag vann. Så bra tävling! Håller tummar(och tår haha). Ha en fin dag =)

Jag är med!
Gillar fb sidan. (Jenny Alexandersson)
Har även bloggat om tävlingen så fler ser den: http://jennystavlingsblogg.blogg.se/2012/december/godis.html

Jag är med :)
Har gillat på fb (elina andersson)

Jag vill vara med!

[email protected]

im in ! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback