Min senaste vecka i november och december.

Jag har vart otroligt seg på att blogga om min vardag. Förra veckan mellan måndag och onsdag var jag i Anderstorp för att hälsa på min lillebror. En av dagarna fick bestå av shopping på Ullared och resten av tiden umgicks vi med min lillebror. Resan blev väldigt bra men kort!
 
Eftersom jag hade vart borta rätt många dagar från skolan var det skönt att komma tillbaka. Hela min helg har vart riktikgt bra med fest båda fredag och lördag. På söndagen blev det julskyltning, innebandy och mys med fina vänner. En perfekt helg för mig, tack mina fina vänner!
 
Förutom allt festande, mys & skola har jag även hunnit fotograferat Emma två gånger. Självklart kommer ni få se flera bilder från våran fotostund. Veckan har börjat bra med rätt mycket plugg, men jag har även hunnit med spontana kvällar med mina vänner. Lite kort om min senaste vecka.

Kommentarer

Vill också till Ullared och julshoppa !!!

härliga bilder :D

sv: okidoki, jag tittar på film :P

Gud vad fin blogg och vilka fina bilder, verkligen!! Titta gärna in min min och min bästa väns nya blogg, hade blivit så glad då! Kram ♥

häärliga bilder ! :D

jaa den var bra ! :D

härliga bilder :)

låter bra det, jodå det är bara bra här med men allt bra kyligt haha

jorå de helt okej :D
fin skojorta! vet du vart den kommer ifrån? :)

sv: tack :D

sv: varsegod :)

Vad köpte du i Ullared?:)

fina bilder:D

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lanjas - man får mer läsare på direkten!

http://Lanjas.com Bloggade föresten om din blogg =)

sv: tack:)
allt bra?:)

fina bilder!
sv; ja! :)

ååh Ullared, vill dit nu.. :D

Jasså ok! :)
Allt bra? Förutom all snö och storm usch! :))

Fin blogg och härliga bilder! :)

Fin blogg och härliga bilder! :)

Tack! Det gick bra :)

Har aldrig varit på Ullared, är det värt att åka dit? :D

jättefin blogg :D

Vad ha du för dig ikväll?

oh så lite så^^

Vinnarna från Dagens blogg är nu uppe, kika in och kolla om det blev du och annars är du välkommen att va med i nästa omgång! :)

hur mår du? :)

Låter som härliga dagar ♥

Jag ska strax sova :)

Jag funderar på att skapa en julkalender till bloggen, att ha en tävling varje dag under en vecka.
Vad tror du om det?

Kram

Sv; Kul att du ville vara med i Dagens blogg, meddelar när vinnarna kommer upp i bloggen! :)

åh, jag älskar den sista bilden! :D

sv. jag har inte hunnit vara med nu de senaste dagarna men ska försöka i morogn igen! :D

fina bilder :)

aw du med ;)

sv; så lite så :) händer till helgen då?

sv: okej tackar :D

Hej! Jag har massa tävlingar på min blogg nu där man kan vinna allt från en publicering till att bli veckans blogg, vinna ett pris värt 400 kronor och massa mer! :) Alla pågående tävlingar finns i kategorin Competitions, hoppas du är med och deltar! Kram kram! :D Btw, jag tycker du har jättefin blogg!

Jaa! :D men idag har jag varit insnöad haha

SV: Tack :)

Roligt med ullared, vill också åka dit snart :)

Jag skall åka ditt idag. =) Hoppas att det inte är för mycket folk. =/

mysigt! Fina bilder, kram! :)

haha tack :)

Haha ja :D

- okejj! :)
allt bra?

Hej fina du!
I lucka 6 i min julkalender hittar du en tävling där du kan vinna ett valfritt dödskalle armband! Hoppas du vill vara med :D
Kram!

Var det du som vann lucka 4? kolla det här http://amandaperssons.se/2012/december/julkalender-lucka-4.html#comment

var också gärna med i dagens lucka!
http://amandaperssons.se/2012/december/julkalender-lucka-7.html#comment

Fine bilder!

vinnaren av lucka 7 är nu ute, blev det du? :)
http://amandaperssons.se/2012/december/julkalender-lucka-7.html#comment

anmäl dig också gärna till dagens lucka! :)
http://amandaperssons.se/2012/december/julkalender-lucka-8.html#comment

åh det var längesen man var på ullared! :(

vackra bilder :D

Den sista bilden var verkligen fin! :)

- fina bilder! :)
allt bra med dej?

sv: tack så mycket! :) Ha en fin söndag!























Follow my on Bloglovin







Trackback