Choklad med hjärtan


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 50mm

En kort och en bra dag i skolan, vid tolv fick vi åka hem och plugga. Upp till oss själva om vi ville plugga inför provet imorgon eller inte. Jag och Elin tog bussen in till Visby för att träna, skönt att träna när det inte är så mycket folk. Efter gymmet tog vi oss ner till Waynes coffee för att dricka lite te och plugga, vi pluggade kanske inte så mycket. När klockan blev halv fem, tog jag bussen hem till min pojkvän.

Nu tänkte jag ta och plugga inför provet imorgon, annars kommer jag bli sjukt besviken på mig själv. Har en känsla att jag kommer få järnsläpp på provet imorgon, men jag hoppas på det bästa.

Vad har ni haft för er idag?

Kommentarer

tack för frågan :D

SV: Jodåå..

Gjort idag?`:)

sv; det är toppen med mig! :)

Tur det <3 Mums med choklad :D

hehe okej

sv; :)

har du något förslag på vad jag kan fota? :)

så gott!!

Dom hjärtanen är jätte goda! :-)

sv; inte så mycket heller, svarar på kommentarer! :D

Vad tycker du om mitt senaste inlägg?(:

sv' hehe :)

alltid :D

Taack ska du ha. :D

Hur är läget med dig? :D

Åhh mums!



Bloglovinbyte ? =)

Det chokeladet är så gott! Jag undrar hur du fåt läsare och kommentarer :) , jag behöver några tips.

Men fin blogg

Hoppas du får en nice torsdagskväll! ;D

Åh, jag skulle också vilja äta choklad! :(

Hoppas det går bra med pluggandet :)



sv: Visst är dom, bild supersugen på att åka :D

Gött, jo bra! Vad gör du? :D

vad har du gjort idag? :)

GOTT ! ;D

göres?

Så smarrigt! =)

sv; tack så mycket! :)

SVAR: ok!

sv: hihi ja ;)

Sv: Åh tack! :/

sv: åh, tack så mycket beatrice! :)

lycka till!

SV: Haft frilufsdag med skolan så jag åkte pulka haha :)

hey!

Jag har frågor om systemkameror! :D

Gå gärna in och svara på frågan om du vet :)

kramis ^^

Vad tycker du om melodifestivalen i år då? :)

sv: Lite värme hade ju inte suttit fel. Börjar bli trött på kylan.

Vad gör du? :)

Okej, jag gör inte så mkt :D

Samma här :P

SV: vad härligt! jodå jag mår helt okej. har du haft en bra dag? kram

sv; Nu har jag ju uppdaterat sen jag skrev kommentaren. Jag menade naturligtvis inlägget Ska jag klippa kort? (:

Sv: hihi!

Vad gör du just nu? :)

- sitter och gör alla onödiga saker jag kommer på på datorn för att slippa plugga, men jag måste ta tag i det nu! :)

Vilken årskurs är det du går nu igen? :)

Hittade precis hit,Shit vad bra du är på att fotografera (stavade säkert fel men..) !! :)

sv: så lite så:-)

Kollar på teve :)

Hallo! eftersom att jag känner mig lite krasslig så kommer jag inte blogga mer idag. Men jag måste ju avsluta dagensblogg, och som ni vet avslutas den 00.00 så kika in på bloggen då och se om det var du som vann!

vad gör du? :)

Jättefin blogg! :D

dedär är för himlans gott!

mumms det är så gott! :D

hihi okej :D Ja det var en superbra utbildning :)



åh sån där choklad är så god! :D

har du haft en bra kväll? :)

Sv: Varsådog! :)

vad ska du göra för prov i morgon då?

mums vad gott!

:)

Ja då de ha jag. :D

Hänt något kul idag? =D

verkligen :D

sv; nice , haft en bra dag ? :D

vsg :D

dessa hjärtan är sjukt goda!

sv: Mmm, riktigt gott, men det där såg minst lika gott ut :}

tackar :D

okej, bara bra gjort idag?:)

sv: okej

Önskar dig en trevlig kväll! :D

Allt bra? :)



Fina foton du tar!!

Sv: hehe :)

gud va gott med choklad hehe

HejHej, var gärna med i helgens blogg och vinn en länkning på min blogg :)

http://honsomvanagonannan.blogg.se/2012/february/helgen-blogg.html

sv' <3

ok jag gör mig klar för att sova. :)

Vad du är duktig du <3

Hej! Ska vi följa varandra via bloglovin?:)

Hoppas du får en bra kväll!

händer i helgen? tips på bra bio-film? :) kramis

God natt! Sov så gott! =)

:)☻

Svar: Tack baaabe :D <3

Sv: Hehe :) Din pojkvän få hålla hårt om dig!

sv: jorå bara fint :)

svar; hehe okej :p

allt bra?

sv: gött att höra ;) med mig med äre bra (Y)



göru?



Krami

Håller tummarna att de går bra

Jag har spelat bowling med några kompisar

höhö okej, näe jag har bara varit hemma för jag har varit ledig sen har jag även vvvarit och kollat synen:)

Fin blogg!



Skulle bli skit glad om du tog dig tiden & kika in i vår blogg för att lyssna på ett par låtar en vän till oss gjort, vad tycker du?



KRAMIS =)

riktigt fin blogg du har :)

sv: jag är 14 år :P

vad har du gjort idag då?

hur gjorde du för att dela upp menyn i flera delar? :)

håll utkik efter dagens blogg i helgen :)

Åh va gott det ser ut!! :D

ååh...en sån där ask fick jag av min sambo i tisdags...gott!! :D

sån choklad är typ den enda jag gillar, haha! det är så äckligt annars ;)

sjukt fin bild! :D

Mums vad gott!























Follow my on Bloglovin







Trackback