en bättre dag än planerat


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 50mm

Jag kännde mig rätt tagggad för provet imorse och hade verkligen pluggat mycket, men när jag väl fick provet blandade jag ihop alla saker. Jag hoppas på det bästa och att det gick bättre än vad jag tror.

Vi fick med oss en uppgift efter provet och fick sluta, tog första bästa bussen in till Visby för att träffa Moa. Det blev ingen fika, det blev mer frukost/lunch eftersom ingen av oss hade ätit något klokt på hela dagen. Det blev riktigt mysigt och vi fick även tid för att träffa hennes farmor. När jag kom till min pojkvän blev det att åka till hans farmor och farfar och äta middag, mysigt! Resten av kvällen tänker jag tillbringa med min underbara kille.

Vad har ni haft för er den här fredagen?

Kommentarer

Svar: :)) Gör du något mysigt denna fredag då? ;)

Hoppas att du har en fin fredag! :)

Åhhhh va mysigt ♥ Nja, inget speciellt faktiskt :)

Sv; Hej! Så bra :D Det är bara bra här :)

jo det är bra med mig :)

vad pysslar du med?

görs? :)

Gud va jag älskar din bloggdesign, sjukt fin!

guuuuud vad gooooott!



är sjuk :(

skönt, jo bra här med! :D

Bloglovin byte ? :)

lust och var med i dagens blogg?

anmäl dig här isåfall; http://joyyes.blogg.se/2012/february/anmal-er-till-dagens-blogg.html#comment

SV: hehe, ja men det låter bra! ;D

Gött, jo toppen här :D Gör du?

Låter som en bra fredag :D

Skönt ändå när saker/dagar blir bättre än man först trott :)

vad gott det ser ut!! :D

tänkte slänga in en panpizza och kolla på en tjejfilm :) Haha

sv; hihi, tack! :D

var det gott då ? :)

Åh gud va gott!

tack vad göru just nu?:)

Svar: Tack så mycket! :)

härligt! lycka till, meddelar när tävlingen är avslutad ;)

Önskar dig en mysig fredagskväll med en massa mys :D

ja verkligen hehe

Svar: Varsågod :D

Den där smoothien ser farligt god ut :)

jag gillar dig på fb nu! :) kram :)

Sv: Ser tv :)

- skola, fotboll, stretching för ryggen..:) :(

okej^^ kollar på tv!

God Fredagskväll! :)



Är du kanske lite tävlingssugen? Skriv bara "jag är med" så tävlar du om ett hjärtligt kit från Nivea! :D

http://lindshe.blogg.se/2012/february/tavling-lottar-ut-5-alla-3-dagkit-fran-nive.html#comment



Pusspuss

Jag tror du gjorde jättebra ifrån dig på provet! :)

Nuså har jag utsätt vinnaren av dagens blogg! gå in och kolla om det blev du! Good luck!

vad är det där för baguette? :D Den såg riktigt god ut :D

Älskar dina bilder...

SV: tack så mycket!

Så gott det ser ut! :)

åh så gott :D

absolut :D

Gott! :)

Sv; Jorå! :)

Vad händer på lördag?

kram

Hoppas du får en underbar helg:)

mysit med pappa framför tvn & så, :)

Det ser gott ut!



- Okej :) Låter spännande

Okej, jag har precis gjort klart en ny design till min systers blogg ;D

- jaha okej =)

in och checka min underhållande blogg, du lär inte ångra dig! :D uppdaterar flera gånger om dagen och gör allt för att underhålla ALLA mina hundratals läsare. följa varandra via bloglovin? http://swaxu.bloggplatsen.se

Min kamera kom idag så jag har lekt runt massa nu! :D

Anmäl dig till dagens blogg, vinnaren dras vid tolvslaget :)

svar: toppen :)

haft en bra fredag?

äre milkchake i platsglaset eller smoothie? :(

äre milkchake i platsglaset eller smoothie? :)*

Så gott det såg ut! :)



SV: Tack så mycket!

Hoppas att du haft en fin fredag :)

Tack!

Mums ser gott ut! Fin blogg du har!

sv' så lite så! :)

det där såg riktigt gott ut!:)

Vad gott det där ser ut! =)

ska snart dra mig :D

Fina bilder tar du!:D

sv: hehe tack så mycket! allt bra med dig?:D

sv; åh, tack! :)

gillar du att fota? :)

Låter som en bra dag! :D

Åh, de där mackorna är så himla goda!

sv; yes ;) god va gott :O skulle inte sitta fel med de där nu!

Mumsigt!

:D

sv: okej:-) Händer det något roligt i helgen då?:-)

sv: okej ^^

görs?

ska åka till umeå :)

Jag är löjligt rädd för spindlar, livrädd för att min framtida pojkvän ska fria och tanken på att bli överviktig skrämmer skiten ur mej det med.

Dom som svarade ormar har nu fått en liten länkning.



Pass på på nästa fråga för att enkelt få en liten länk, eller min pågående tävling "helgens töngaste blogg"

Nemen taack ska du ha. :D

Hoppas din dag blir toppen. :D

du det där såg ju inte helt fel ut! mums :)



kram

Haft en bra fredag? (: <3

lät som en kalasfredag ::D

provet gick nog bra ska du se :)



vad är dina planer för idag?

sv: idag äre lugnt)Imorrn plugg!

Åh, va gott allt ser ut när man inte kan äta!;)

sjuuuukkttt gott:D^

Tack snälla, vad jag blev glad för din kommentar:)



Waynes, brukar inte gilla dem faktiskt. Tycker aldrig att det smakar så som jag föreställt mig det:) Men det såg väldigt gott ut på bilderna. Kanske dags att ge dem en ny chans igen:) Hoppas att din lördag blir riktigt kanon!

Sv; Jo det är bra, vad skal du göra idag? :)

mums! hoppas att du får en bra dag!

gott det såg ut! :)



sv; tack!

sv; haha! alla gillar ju typ choklad ;) nä men blev gode less det efter att ha vunnit först en stor sånhär center med maaassa såna i , sen toblerone, efter det har ja inte gillat choklad haha :D

Mysigt det ser ut!

Gott!

Det var så lite :)<3

Allt bra? :D <3

Mumsigt :>

så gott, mums!

SV: Jag har opererat munnen så det är lite svårt:)

gott det ser ut:) händer idag då? :)

fin blogg! :)

God eftermiddag=) ville bara titta in hos dig och önska en trevlig helg!:DD KRAM

allt bra idag?:)

Ser gott ut! :D

ser sjukt gott ut!

ååh muums!



absolutely :D:D

gott!

SV: Åh tack så mycket! :)

Det ser jättegott ut!

Det där ser inte lite gott ut :o

ser gött ut :)

nu blev jag hungrig, fast jag vill ha kött inte mackor!



www.aleksandro.blogg.se























Follow my on Bloglovin







Trackback