Favorit mat, pastasallad!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Kom till min pojkvän för snart mer än en timme sen, här är det lan som gäller. Dom började lana igår efter skolan och ska lana fram till imorgon. Det blir att sitta uppe med dom hela kvällen/natten, kommer säker bli sjukt kul!

Här är en bild på min kvällsmat som jag åt runt fyra tiden eftersom bussen gick vid fem. Min dag idag har var sjukt bra, mysigt att åka pulka och mysigt med fika efter. Dock är det sjukt kallt, men jag ska inte klaga så mycket för jag ville ju ha mycket snö. Jag har äntligen fått min snö och är riktigt glad för alla snö jag fått, precis som jag ville. Ska bara se till att ta vara på tiden.

Vad har ni för planer för kvällen? Ser ni melodifestivalen?

Kommentarer

Mysigt :)

Fin blogg

Det är min favoritmat också :D

Tack! :)

va fan är det som händer med melodifestivalen!?!?!?!? de har förstört hela skiten ju! :'(

sv, Ja jag med ;)

sv: härligt! samma här :)



mums så gott!

sv: jao men visst ;)



göru?



Krami

Nu har vi utsett vinnarna av dagens blogg!

http://weareodd.blogg.se/2012/february/vinnaren.html#comment

sv: bara bra :)

gjortt idag? :)

svar: jodå med mig är det bra! jag ser på melodifestivalen just nu gör du med det?:D

bra :)

Om du tittar på melodifestivalen så skulle det vara roligt om du svarade på frågan på vår blogg.

http://edos.blogg.se/2012/february/dagens-fraga-1.html#comment

Gör så =)

SVAR: Jag svarar på kommentarer :D

vad händer ikväll?

SV: okej roligt :)

Planer för imorgon? :)

Kram

/Lena

SVAR: Verkligen :D

jag har spelat match! :)

Kan du kolla vad stilen heter?

sjukt tacksam, kram

sv: okej ;)

vad ska du göra imorgon?

ja ska nog till stan med en kompis imorn men hon mådde ej så bra idag så det ksk inte blir nått med stan:(:(

/lena

tackar! :D



Finns på "post by text" :)

sv: ska åka iväg en sväng och sen gå på ett möte, plugga och träna ;)

vad har du gjort i helgen hittills?

ååh såg riktigt gott ut!:)

var glad åt det..xD

Nu har jag lottat ut vinnarna av dagens blogg!

Kom gärna och shika in min blogg! :)

sv: kul :) brukar du åka pulka varje år?

jag har sett film och pluggat typ :L

Tack!!

hehe du får se på reprisen i morgon då men jag är flyförbannad av hela grejjen! xD och jag brukar inte vara det! :O brukar tycka att det är okej i alla fall.

sv: okej härligt :D

SVAR: Åh, jaa jag med D:

Vill du bli länkad utan att behöva länka själv?



http://michellenybergs.blogg.se/2012/february/vill-du-bli-lankad-i-min-blogg.html



- enkelt och skulle betyda mycket! ♥

sv åh va synd.. :(

det skulle va kul om du hade får! :D

det kan jag förstå ! :D blev lite hungrig haha :D

sv: Yes! :)

fin blogg! :D

Titter innom for å ønske deg en god helg :-)

sv: ja då förstår jag :) min lillasyster tycker också att det är jättekul. hon är så liten men har åkt i värsta backen (jättestor är den ju inte, men för henne måste den verkligen vara enorm!) och skrattade för fullt då. dock fick hon åka ensam i sin babypulka, men jag måste åka med henne också nån gg, man vill ju minnas lite sen man var liten. håller du med? :)

usch är så besviken så jag tror att jag ska gå och lägga mig snart istället..xD

SVAR: yes :)

sv, vill du stanna på landet när du blir äldre eller.. ?

sv: Yes! :)

hehe jaa! har du haft en bra lördag då?:)

sv: hehe :D

är det mycket snö hos dig?

sv: Jupp så bra det kan bli;) varsågod också<3

SVAR: Inte mycket, du då? :D

sv ahaa okej :o

planer för morgondagen då?

Gott :)

- härligt :)

sallad kan man äta så man storknar, så himla gott:)

sv; jag mår bara bra, händer i morgon? :)

Händer ikväll?

Hejhej:)!

Njaa, är sjuk:( Har dragit på mig världens segaste förkylning som aldrig ger sig!

Hur är det själv?

Gott!

Vi har kollat på melodifestivalen ikväll och nu sitter jag och myser med min älskling framför teven :)

Vad gör du?

Kram

sv: aa :)

händer det nåt kul nästa vecka?

SVAR: okej :)

allt bra med dig? :)

Härligt jag också faktiskt, en riktigt mys dag :D

SV; Bästavän och parteeyyy! ;)

Vad händer på söndag då?

kram

sv: :)

Nja jag ska gå och lägga mig. :-P Haha. Trött som jag är. :-P ska bara ut med vovvsen innan =P

sv; Klart du måste! Vad tyckte du :)?

SVAR: Kan förstå det! Jag vill ha en! :D

Jag ska nog bara dega

sv: okej :) jadå

Görs?

pasta sallad är verkligen det godaste! :)

Filmtips? :D

Hade du någon speciell favorit låt? :D

Jag brukar inte se det så ofta, men såg det idag!

Sv: Okej! :)

SV:

Ååh, tack så jätte mycket! :)

Har du några bra bloggtips?:)

kram

Härligthärligt:)

Vad gott det såg ut med pastasallad.. måste nog äta det någon dag!

Hej ! Ville bara kika in lite snabbt och säga att jag har en frågestund på min blogg just nu ! & skulle verkligen uppskatta om du kanske slängde in en snabb fråga i kommentarsfältet?!



RIKTIGT SNYGG BLOGG ANNARS !!! Kramisar !

görs?:D

sv: jadå!



jag kollade på melodifestivalen. Vad tyckte du? :)<3

vad gör du nu? :)

hihi okej :D

favvo serie på tvn då? :D

sv; jag ska titta på basketmatch, vad gör du? :)

sv; Tack så mycket :)

Allt bra med dig? :)

Haha,okej :D

SVAR: haha ja! hur mycket kostar den? :D

God natt söt!

Hej allt bra idag?! :D

sv: tv :)

sv; :)

sv: <3

Fin blogg! Kika in på våran? Släng in en kommentar?

Tack på förhand! <3

sv: vet inte :)

är det kallt hos dig?

sv; okejj :) haft en bra dag?

gott :)

sv; nej så mysigt!:)

Men för att erkänna lite..

Det gjorde jag med!;)

Ser jätemumsigt ut! :D

sv: verkligen!

längtar du inte till sommaren? :)

sv; härligt! samma här :)

just nu har vi frågestund :)

ställ gärna en fråga, den slutar på måndag!

http://emmaochtone.blogg.se/2012/february/fragestundd.html

gud så gott det där såg ut

Sv: vad händer imorgon? :)

sv: okej :) samma här typ :P



åh vad gott med pasta sallad, hemlagat elr köpt? ^^

Riktigt fin header!

Har du lust att göra ett länkbyte? Det är bara att höra av dig till mig isåfall :)

Kramisar

sv: Det är bra! :) Vad gör du/har gjort under kvällen? :)

sv: ja mycket! :D

SV:

Okej så trevligt:)

kram

kommer de inte bli lite jobbigt att sitta uppe hela kvällen?;)

Hoppas kvällen varit fin :)

Gillar du hockey? Vilket lag hejar du på i så fall? :)

sv: är typ -20 nu ;) ska ni med få det varmare i veckan?

sv: inte så mycket, svarar på lite kommentarer bara :D

SV: Haha ja! :) Gjort idag då?

SV:

Vad är dina 3 bästa blogg tips?

kram

ajdå, hoppas det går över!:)

Gott!

-jag gör inte så mycket:)

allt bra idag? kramis!

sv: aha, okej :)

görs?

- Jobbigt med kyla :(

Sv: Okej! Ingen aning faktiskt..

Kram

sv: japp okej :)

gillar du vintern? :)

kollade du melodifestivalen? vad tyckte du om bidragen isf? :)

sv: alltså den är helt okej. gillar sommaren mer :)

när på året fyller du? :)

sv; var det roligt då?:)

Jag kan tänka mig att du blev riktigt snödränkt;)

SV:

Okej:)

kram

sv: det är bra med mig :)

har du gjort idag?

sv: okej ^^

ska nog också göra det :P

görs?

mumsi!

Gud vad gott det ser ut :)

SVAR: okej, kul =)

igårkväll kollade jag på "äkta människor".

har du sett den?

kan du gå ner i spagat? :)

Allt bra? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback