I do not feel good, good night!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Kommentarer

Härligt vinterbild :)

sv: inte mycket, städat lite :)

Sov gott :)

söt bild! :)



sv: hihi tack! :D kram

söt bild :D

Sv: Jaoopp :)

sv :D

hoppas allt är bra :/

sv: japp :)



hihi, söt bild (:

Härlig bild! :)

Sv: Vi har ett litet dansgig imorgon, sen efter det är det väl plugg som gäller!...

sv: hmm okej det var ju inge kul :(



varför mår du inge bra? du skulle va upp hela natten med grabbarna ju? :( <3

Jo då den var bra :)

Haft en bra lördag? Kram :)

sv: <3

-Okejs, jo det är bra:) Händer imorgon?

krami

vi har veckansblogg hos oss , var gärna med och vinn en länkning !

kram

Hoppas du hade en bra lördag! :)

sv; härligt, jodå det är väl bara bra! :)

men söt unge! :)

Hur många syskon har du? :)

Vad härlig vinterblid!

söt bild! hoppas du får en bra söndag :)

hoppas du fick sova gott?:D

sv:nej, jag höll mig inne, ville icke att förkylningen ska bli värre...

Har du några planer för dagen? Kram



Hoppas du har haft en bra helg :)



Var med och tävla om tandblekning :) http://miizing.blogg.se/2012/february/tavling.html

Jättefin blogg :D

Sööööt bild! ^^

Nää, fy så söt! :O :D

Tack, det hade jag :D



Var med och tävla om tandblekning :) http://miizing.blogg.se/2012/february/tavling.html

sv:

Jo, de e bara bra! VAd har du för dig då? förresten har en dagens blogg tävling idag igen, kika gärna in o skriv att du är med :)

heeej ta gärna en tittpå min blogg!!ps du är jättevacker

Sv: varsegod! :) Tack, vi har dessvärre problem, så den syns bara när man kommenterar :/ (headern)

Sv: Tack :) här är det bra, sjd? :)

sv:som här, inga planer alls. kan vara skönt det med:)

Sv jodå de funkar , vaknade nyss owe så trött jag är!

Sv; tack för tipset! Vi ska prova! :)

God morgon :)

Aop :D hur gammal?

åh mysig bild! p.s fin blogg!!

diggar din blogg! :))

gå gärna in på min blogg o kika! ♥

Yesbox :)



Var med och tävla om tandblekning :) http://miizing.blogg.se/2012/february/tavling.html

bli veckans blogg! :D



http://pwned.blogg.se/2012/february/avgors-pa-lordag-om-en-vecka.html#comment

hur mår snyggingen idag då?

Sv: Joråå, bara bra med mig hihi :D



Ha en finfin söndag :D



Kram :)) <3

sv: jo tack det är bra!

hur är det med dig?

ja :)

Händer idag? :)



Var med och tävla om tandblekning :) http://miizing.blogg.se/2012/february/tavling.html

Sv hihi :) ska du göra något idag?

sv: Så bra, jo jättebra :)

vad gör du då? :D



tack :D

Älskar din header!

Gör du bloglovinbyten?;)

härligt det sötnos! :)

sv: okej, jag ska snart duscha :)

allt bra idag? :D

Händer idag då? :)

Hoppas du får en bra dag :D

sv. ååh, vill också ha en haha :( vad görs? :)

Ja absolut :) Hoppas din helg varit bra !

plugga och sen blir det att va med en kompis :)

Hejsan vilken fin blogg! Nu är jag tillbaka efter en lång bloggpaus men nu ska jag vara väldigt aktiv :)

SVAR: okej :)

Sååååååå sööööööööt :D

Sv ska bara ta de lugnt inför skolan :)

Bor han oxå på landet?

Sv ska bara ta de lugnt inför skolan :)

Bor han oxå på landet?

sv: Jo då det är helt okej, hur är de sj ? :)

sv. okej :) det är helt okej med mig :)

hoppas att du får en bra dag! :)

Sv: Tack :D



Kram :) <3

Fin blogg! ;)

Kolla du på melodifestivalen?^^

Åh gud vad gullig!

Sv nä va gulligt!! :))

Är det ditt syskon? :)

SVAR: mm :)

SV: Jaha okej, :)

SV: Vad gör du annars då? :)

Allt är bra med mej, hur är det sj då?

sv: Härligt! :)

SV: Jaha okej, kul!

Jag svarar på kommentarer och lyssnar på musik :D

SV: Jadåå :D

SVAR: Har faktiskt inga planer :O Själv då?

sv: härligt! :)

SV: Nja, kanske ska åka o shoppa :) du?

sv: I dag ska jag vara med min bästa kompis Alex! Vad gör du göra i dag då ? :D

sv: Vi ska kanske åka in till stan i dag men jag är inte riktigt säker! :)

Okej va roligt, grattis! :)

Jag och nicke skulle ha firat fyra månader igår men de tog ju slut den 2 feb :/

sv: så lite så! :)

Vi har kontakt ja men det är väldigt jobbigt för mig eftersom det är som om att ingenting har hänt enligt honom, han va otrogen på fyllan. Och jag är jätte ledsen över de. Men han har lovat att alltid finnas vid min sida, och igår sa han att han inte ångra de så jag är rätt ledsen :/

SVAR: Aw, 8 månader. vad gulligt :) Hihi kommer ihåg när vi firade alla månader, alltså månadsdagar hela tiden. Nu är det mer "Oj, nu har vi varit tillsammmans i 2 och ett halvt år, kul" haha. :D

sv: Han sa att de va hon som ville och så sa jag du kunde sagt nej, han sa hon hoppade på mig och jag va 6 gånger fullare än henne och jag bara sluddra på orden. Jag tror inte ett dugg på de han kunde putt bort henne.

Han har ingen koll på hur länge vi har vart tillsammans, men jag sa till han i går. I dag skulle vi firat fyra månader då sa han bara ok. Han kunde inte säga varför han inte ångra sig för han va trött

Dagens blogg är dragen! Kolla in vem som vann! ;) hihi..



sv:

Inte speciellt mycket, tare mest lugnt :)

hihi så söt bild!



allt bra? =)























Follow my on Bloglovin







Trackback