I will fly for the first time


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Efter skolan och innan min intervju gick jag och en Elin förbi Wayne´s coffee och tog varmchoklad och en kladdkaka. Eftersom vi inte hade så mycket tid innan våran buss gick hem fick vi trycka i hos det här goda sakerna på bilden. När vi hade tagit våran snabb fika tog vi bussen hem, hade en riktigt mysig stund med Elin. Det mnåste vi göra snart igen, min fina vän.

Just nu ska jag och min älskling boka biljetterna till Göteborg eftersom vi ska åka till Göteborg på sportlovet (v.9) Vi får se om vi flyger både fram och tillbaka eller hur vi gör. Jag kommer även får flyga för första gången i mitt liv, lycklig tjej!

Hänt något speciellt idag, eller har ni inte gjort något?

Kommentarer

sv; för jag funderar nämligen på en ny kamera, 600d ...

Mm, ser gott ut :))



Sv: Okii :D



Kram :)) <3

Jadå :) Gud så gott det ser ut på bilden!! :D

SV: härligt jo det är bra :)

Hej! Jag är rätt ny på blogg.se, i min blogg skriver jag om måde, träning och hälsa, skönhet, kärlek och vardag. Kika gärna in och säg vad du tycker! :) kram

gött de där såg ut!

MUMS VAD GOTT

allt bra ikväll? kram

såg sjukt gott ut!:o

Hehe... Göteborg är så, tråkig numera tycker jag! :P Har nog bott här för länge...! :/



Ser jätte gott ut!

Nejmen usch, haha. :)

sv: Jo allt är bra med mig! :)

dig då? ♥

sv' Härligt :) Då har du haft en bra start på veckan?

vsg du :) jo allt är bra själv då? :)

ja :) får hoppas du får kul iaf, trotts de :)

Hej! Har du kollat min blogg? Kör igång tävling om tandblekning. Har en bloppis i full rulle. Bilder på mitt ego, musik tips. Och en blogg du kanske gillar. Värt att klicka in iallafall :)

Fy tusan vad gott! Dela med dig? :DD

sv: Härligt! :)

Jo då det är okej faktiskt, vad gör du då ? :D

tog en ipren och gick och la mig ett tag vid tv:n och nu har det släppt ett tag i alla fall. :)

okii

Jättefin blogg! :)

Kram

gott!



Kollar på teve :)

Sv: så lite så! hehe ja :)

Kladdkakan ser jättegod ut!

Gott!



sv; skönt! Jo det är bra med mig!(:

Jag har typ dagens fråga i mitt senaste inlägg.

Det är typ Instagram vs streamzoo.

Kommentera gärna vilken app du tycker är bäst. :)

-om du inte har en iphone,så kan du skriva vilken du tycker ser bäst eler trevligast ut!

åh vad gott!

sv; härligt ! de är bra :D

Vad kul med göteborg under sportlovet :)

Åh vad mysigt det ser ut att vara :D

Jag har jobbat och övningskört :)

Ååååh, jag blev sugen på kladdkaka nuu :(

Hejsan! Nu har jag utsett vinnarna av veckans blogg. Kika in och se om det blev du eller anmäl dig igen :) Kram



http://saandratornblom.blogg.se/2012/february/utkast-feb-6-2012-1.html#comment

Hej! Allt bra? :)

Kram

Versgo,japp!

Allt bra?

tycker du är gudomligt fin!!

Hej vilken fin blogg du har :)

Gillar du att fota? :)

Om du gör kan du anmäla dig till vår fototävling :)

Temat är vinter^^



http://sosweetie.blogg.se/2012/february/fototavling.html

fin bild :d

Vad gott det såg ut :) Jo med mig är det bara fint, hur är det själv? Många kramisar!

sv' okej, ja kunde inte få en bättre start på veckan faktiskt :)

SV: Awwe! :)

Det är bara bra med mig idag, hur är det själv?



Så gott det såg ut! Så sugen på kladdkaka nu, haha!

Kram

åh, jag har inget att blogga om. :(

okej :) Hoppas att det gick bra! :)

sv: nje nu tar jag det bara lugnt ;)



fick du en bra start på veckan?



Krami

sv: hehe ;)

sv; ja , några planer för imorgon ? :)

Hej hej. Du har en värdssöt blogg. Eftersom den är så söt kan du väll börja tjäna pengar på den? KLICKA BARA PÅ BILDEN I MENYN PÅ MIN BLOGG. Jag tjäna 1000 kr förra månaden. Det bästa av allt, DET ÄT HEEELT GRATIS :D

Hej hej. Du har en värdssöt blogg. Eftersom den är så söt kan du väll börja tjäna pengar på den? KLICKA BARA PÅ BILDEN I MENYN PÅ MIN BLOGG. Jag tjäna 1000 kr förra månaden. Det bästa av allt, DET ÄT HEEELT GRATIS :D

ja det gjorde jag :)

det var så lite så :D

det är kanon myser i soffan bara med sonen kram

sv; lycka till ! skola och träna fotboll :D

sv: Sounds good! :D



Vad ska ni hitta på i Göteborg? :)

Sv: Då kan du vara med i vår fototävling om du vill :)

sv' ja :D Några speciella planer nu inför veckan då? :)

Aa men vad härligt ju. Gör du ikväll då? :)

Jo det Är bra här med :)

Vad gör du nu då? :)

Kram

/Lena

hihi :D

jag vill också åka till göteborg!

Sv: Jo, det är bra med mig! Själv då? :)

Ska plugga! :)

det är tråkigt när man inte har något att komma med när man vill blogga. :(

oj sorry för min tomma kommentar, vet inte vad som hände! hehe :)

Ingen fara, fantastiska bilder, verkligen. det är bara bra med mig, hur mår du själv? kram

Sv: jo bara bra faktiskt :) Hur är det själv? :)

sv: okeeejj!



det ser gott ut ;)

svar: :D!

så bra då :D

sv: svarar på kommentarer :)

sv: svarar på kommentarer :)

Bara jobbat och ikväll tar jag det bara lugnt :)

sv: okej :) samma

Vad ska du göra ikväll då?

Sv: vad bra :D



Görs nu?? :D



Kram <3

Ser gott ut!

Kram

SVAR: Ja men absolut :D

har du haft en bra dag? :D

Nomnom! 8D

Har umgåtts med vänner & läxor + skola, en helt vanlig dag för min del :)

Sv: Så lite :p ligger i sängen med pojkvännens onepiece :3

Gott!:D

Hej, jag ska till Boda Borg på söndag annars vet jag inet riktigt vad jag ska göra ;) Kram

ser supermumsigt ut! :)

haha :D

sv; Tack :D

åh, varm chokladmjölk & kladdkaka!



SVAR: hihi, min dag har varit helt okej! vad händer ikväll då?

Ja :D

Sv: tack så mycket sötis, :D!

sv; vad gör du?(:

inte så mycket alls här heller! gjort ikväll?:)

Gud vad gott :)

Tack så mycket!! :)

SV: allt är bara bra med mig,hur är det med dig då? :)

sv: hih keej, :D



haft en bra dag då? kram

Allt bra? :)

mums! vilken härlig blogg du har! hoppas du får en fin kväll!

åh så gott!

härlig bild!



Hur får du så mkt kommentarer, är inte jobbigt att svara på så många hela tiden? liksom, de tar ju sån tid på vardagen!

Vill du vara med i dagens blogg? :)



http://aldrigannie.blogg.se/2012/february/dagens-blogg.html#comment

NEJJJ VA GOTT. åh ja som va så sugen innan :( happ...

sv: det är kanon, självdå¨? :)

sv: det är kanon, självdå¨? :)

sv: det är kanon, självdå¨? :)

så gott! :)

Mumms, gott! :)

Hej! Fin bild, hur har din dag varit? En bra Måndag? Kram på dig, fin blogg!

God natt! Sov gott! =)

åh mums!

sv: Yes :)

vad gör du?

Allt bra, Händer imorgon då? <3

sv jodå de funkar ihih

vad görs+

Åh jag kan tänka mig det! :)

sv: okej, ska snart sova :)

haft en bra måndag? :D

Det där om något ser verkligen gott ut!

Åh, så gott det ser ut! Wayne's varma choklad är BÄST! :D Hur gick intervjun? :)



Kul, vad ska ni göra i GBG? Och oj, har du aldrig flugit förut? Kul att du får uppleva det snart då! :D



SV: Åh, låter helt underbart ju! Love is wonderful.

Vad mysigt! :) Vad var det för intervju och hur gick det?! :D

Gott det ser ut!



Idag var jag i skolan och vi hade drama hela förmiddan!



Vad ska du göra imorgon tisdag?

Kram

Allt bra? :)

åh så gott!

Var med i min ny tävling där du kan vinna ett valfritt iphone skal! :D

http://sexyfreak.blogg.se/2012/february/tavling-brvinn-valfritt-iphone-skal.html#comment

satan va gott!!!!!

sv; så lite så :)

Hoppas du gillar att flyga, själv är jag livrädd men när jag var liten tyckte jag att det var jätteroligt!

Sv: Varsågod! :D



Det är bara bra med mig, hur är det själv? :) kram

jag ska med till götet under lovet :)

Ser gott ut med kladdkaka! Synd bara att man blir så ruggigt mätt!

Vilka fina bilder :)

Allt bra annars?

Mössan? :)



Gott!

mm, inge kul :/

fan vad alla ska lägga upp bilder på godsaker hela tiden då! blir nog att baka en kladdkaka ikväll mihi :)

Fin bild, ser gott ut! :)

Oh gillar bilden ;D

Läckert =)

GOTT !!!

Åh gud vad gott det ser ut!:)

Åh, ser jättegott ut :)

naammm fint bilde!!

Åh vad det såg gott ut! :)

åh, det där ser så gott ut :)

Härligt :D ååh vad gott det ser ut! :) Åh jag har heller aldrig flygit vad spännande att få göra det :)

Fy f-n vad gott det ser ut :o

oh så gott!!



Hoppas du haft en riktigt bra Tisdag! :)

mums! sugen man blev på kladdkaka nurå :D

åå va gott det ser ut! :)

väldigt fin blogg :)!

SÅ SJUKLIGT GOTT ser det ut D:!!!!!!!!

Åh så gott det där såg ut! :)

Vi gillar verkligen din blogg och är en trogen läsare! Var gärna med i våran tävling "Fredagsmys hos Teambracke" :)























Follow my on Bloglovin







Trackback