inte många dagar kvar till lovet!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 50mm

Idag är det fredag och det känns riktigt skönt, det som känns mindre skönt är mitt porv som jag ska ha idag. Jag pluggade riktigt mycket igår, men för att vara på den säkra sidan pluggar jag på min bussresa till skolan.

Min eftermiddag kommer jag tillbringa med min vän Moa, vi ska ta en fika och prata lite skit. Vi har inte suttit ner och pratat på flera månader, kommer bli skönt att få träffa henne och umgås med henne. Efter jag fikat med henne, åker jag hem till pojkvänen igen och därefter får vi se vad vi hittar på. Nu ska jag dra iväg till skolan och efter den här dagen i skolan är det bara fyra dagar kvar sen har vi sportlov. LYCKA FÖR MIG!

Vad har ni för planer för dagen?

Kommentarer

Underbart med fredag :)

Så vacker bild

vacker bild:)

härligt med lov :D vad skoj:D vad tränade du?:)

sv: Ja:) va händer ihelgen

Fin bild! :)

sv' ja :) Några planer inför helgen då?

Gud så fin bild! älskar skärpedjupet! :D

bara bra faktiskt! :D planer för dagen? :)

åå mitt lov e snart slut :((

fin design och fin bild :)

Härligt :D

Igår så var jag och hämtade en referens av ett ställe jag jobbat på tidigare och lämnade in det till nya arbetsgivare som ville ha det för möjlig anställning, sen jobbade jag och senare var jag på chillfest med lite kompisar :)

sv: taack! fin bild :D

Älskar ni också massa gifs-bilder / vanliga bilder och texter ? då borde ni kika in på våran blogg http://kissingthedarkness.blogg.se

allt bra idag?:)

Åh är mästare på det, så du kommer inte bli besviken :)



Hur länge har du fotograferat?

sv: allt är fitn här! händer denna dag?

trevlig helg ♥

SVAR; har hunnit varit nere till stalelt och fixat det, men ska till min mormor senare idag :)

Vad ska du göra idag då :)

vart bor du då? om du har lov nästa vecka?:)

jag ska umgås med min syster, bror, morbror, mormor och 2 kusiner!:)

Jättefin blogg ! Hur är det idag? :)



Kram

fin bild :)

Vilken fin bild :) älskar rosor! och super härlig blogg hade du också! här ska jag gå in oftare.



Jag har själv en liten bloppis på min. Gå gärna in och kolla om det är någonting som faller dig i smaken :)

Kramar Denise

http://deniseg.blogg.se

så lite så:D

SV: Jadå! hoppas du får en trevlig fredag! :D

svar; hehe okej ;:)

händer idag?

Oj har ni höstlov i februari, vet inte om ni är sena eller tidiga med det? ;)

Nämen, skönt med sportlov :)



Svar: Tack så mycket :)

Åååh jag vill också ha lov!! <3

Good Luck!



Idag är det tvätta och fredagsmys :D

sv: okej, jag tittar på tv :)

allt bra idag? :D

Var med och tävla på vårann blogg.

ja:D

sv: tack !

Halloj!! Väldigt fin blogg! Hur mår du idag?<3



BTW. Släng gärna in en kommentar på min blogg! Har några frågor där som jag värkligen behöver svar på! (a)<3 :) Kram

höstlov har ni väl inte... Utan sportlov?! :D haha!

Vad var det för prov?



- Det är bra :)

sv; tack :D

Oj vilken fin bild! :)

Gå in på mig blogg och titta dagens låt!

Kramar

har ni lov snart? :O vi har det v.10

sv; okej. det är bara bra med mig också :)

Hej! Läs min blogg som handlar om mitt liv med adhd och depression. Den dagliga kampen mot ett bra liv.

Säg till ifall du vill göra länkbyte eller bloglovinbyte.

Kram!

vilka fina bilder du tar och va söt du är! :)



gå gärna in och ställ en fråga eller två i våran frågestund, kram! :)

Vacker bild!!:)

fin ross =) allt bra ??

Fin bild.

Otroligt fin bild! :)

fin bild , jättebra blogg!<3

Jättefin bild! :)♥

Tack s mycket! :D fin bild=)

sjukt fin bild :)























Follow my on Bloglovin







Trackback