Mina tankar och några svar.

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 50mm

Här om dagen bokade jag och min pojkvän tågbiljetter eftersom vi ska till Göteborg vecka nio med Emma. När jag skulle ringa och höra med SJ var dom sjukt otrevliga, jag förstår mig inte på dom. Bara för att dom har en dålig dag eller något behöver dom inte vara otrevliga mot sina kunder. Efter ringde jag Destination Gotland och jag kan säga att dom var mycket trevligare än vad SJ var. Som sagt hatar otrevliga personer, tur att jag är född som en trevlig person och inte otrevlig.

Jag tänkte även säga att jag har fått många otrevliga kommenater den sista tiden som jag tagat bort. Problemet på personerna vet jag inte, men något måste det vara? Om ni inte gillar min blogg, nej men läs den inte. Koll inte in i min blogg, jag har inte bett er att kolla in min blogg och följa den. Jag skriver och lägger upp det jag vill och känner för okej?

En sak till är bloglovinbyten eller länkbyten som jag stör mig på. Får flera frågor varje dag och nej jag gör inte byten. Jag följer din blogg om jag gillar den och länkar dig om jag känner för det. Varför jag inte gör länkbyten är för då skulle min blogg bestå av länkar och inget annat, hur kul är det? Varför jag inte gör bloglovinbyten eller liknande är för jag hatar att läsa bloggar jag verkligen inte gillar. Jag kan inte heller läsa alla bloggar, då skulle jag inte ha tid att gå i skolan.

Vad har ni för planer för dagen, ska ni göra något speciellt? Själv ska jag bara vara hemma hos min pojkvän och ta det lungt, har sjukt ont i mitt knä så det blir att vila under hela dagen. (ska kolla upp det snart om det inte blir bättre)

Kommentarer

Sv sant! Väldigt jobbigt att bara för att man sa emot ska de skicka sina vänner på en? Helt sjukt!

Iallafall hoppas din dag blir bra Idag :)

sV: tack så mycket. :)

Sv ja ttyp, fast jag tänker inte ge upp här bara för dom ^^

Skola idag?

sv; okej , skola och träna :)



synd att de är massa som kommenterar såna saker , fattar inte hur man inte kan gilla din blogg , den är sjukt bra ! :D

bra skrivet!



och hoppas det blir bättre i ditt knä, jag har nå konstigt i mina knän så I know the feeling, haha! ;)

sv; ja det får vi hoppas! :

idag ska jag t borås med mitt företag hehe

precis, inge roligt om en blogg innehåller typ bara länkar :S därför säger jag också nej till länkbyten.



svar: hehe okej! ;)

Juste hoppas de blir bättre med knät, :)

Jag stannar oxå hemma idag,

nu ska jag till skolan puss

om det fanns turkosblåa då skulle jag vilja ha dem i den färgen ;)

svar: precis, man länkar en person om man vill, inte för att man blir tvingad, och vill den tjatande personen ha besökare, fine, skaffa besökare då, som vi gjort! ;)

Sv hmm, jag ska testa iallafall! :)

svar: det är bara det, att jag får fler frågor när jag ligger på mest aktiva listan, det betyder ju att folk bara vill ha fler besökare, fler kommentarer, för att antingen hamna på listan eller liknande, det är ju sjukt att spamma runt såna kommentarer, fan, fixa egna besökare som vi andra har gjort! :O

svar: hehe :)

Tack :) Fick en bra natt med massa sömn, men dessvärre vaknade jag upp med halsont igen och ont i magen :(

som du ser har ja de bra i skolan hehe

Savar: tack för tippse jag tar värkligen åt mig det!:D

sv: det är samma idag adrat jag. FOUR borde inte vara me på den listan. Det enda dom försöker göra är att samla läsare till sin blogg. Och dom behöver inte ens kommentera lika mke som alla andra. Tycker att hela listan borde uppdateras. Man borde inte komma upp på den listan genom att spamma andras bloggar utan man ska jobba sig upp. inte genom att skriva "hej allt bra?"

hej lust att göra ett länk eller bloglovin byte? :)



HAHA skojja ;)

Hatar också otrevliga personer, och jag har typ inget tålamod så jag blir inte så trevlig tillbaka heh (A)

Man får absolut inte vara otrevlig när man jobbar med service, det är bara oacceptabelt!

Den var toppen. :)

Vad ska du göra idag? :D

Bloglovinbyte?

- jupp :)

Sv; så lite så sötis ! :D

fick nyss en fråga om jag kan länka en person, bajsa på dig typ?! -.-

tycker också sj är otrevliga!

hej! :) skulle du kunna hjälpa mig att göra lite reklam för mina tryck(som kan tryckas på plagg/tygpåsar) jag målar? :)

kolla in dom på min blogg eller på www.facebook.com/lowiart



KRAM

Krya på ditt knä! Själv ska jag jobba, all day loong..

sv: Kan förstå det.. okey okey! :)

RIKTIGT fin header !

snygg bild söt! :O

man ska inte ringa SJ...been there done that!

VAd kul att du tyckte tipset var bra. Grym blogg du ahr :} kram!

sv :D

vad gör du sötis ?

håller med, ett trevligt bemötande är så viktigt!

Hejsan! Hur är det? :)

svar: tack :D

Love ur hair ! kolla min nya blogg :)

sv: fixar mig till jobbet ;) själver?



Krami

fin blogg!

har du gjort din design själv? :)

svar: hoppas folk kan ge sig och sluta fråga nu! :)

Är du också förkyld? :( Eller är det knäet som gör att det inte är bra? (tänkte på ditt inlägg)



Här är det inte heller superbra, har ont i halsen och känner mig hängig :(

svar: får du elaka svar när du svarar så? :O

Hej!



Dagens blogg är utsed, kolla om det blev du :P



http://aldrigannie.blogg.se/2012/february/dagens-blogg.html#comment

Åh jordgubbste.. tror jag ska gå och göra lite till mig själv (a)

sv; Kanon tjejen :) De är bra med mig! Börjar bara lite lite smått hungrig, haha :)

svar: nej jag vet, är folk besatta eller? :S

svar: haha okej ;) om jag säger så, läs inlägget, brukar jag få elak svar tillbaka :S

jo det är sant.. ^^

sv; jo, tänkte på det jag med! haha.. men ska snart till skolan så vet inte om jag hinner :) haha..

sv:

ahaa, halkkörning e så jävla kul! =)

Njaa, inget spec!

sv ska titta på gossip girl :D

hehe. :P

nej jag ska ta och byta om. Kan inte springa runt i onepiece och tofflor hela dagen även om jag skulle vilja.. ^^

Sv: hehe okej :)

svar: vilka dom två? :O

sv: sådär, är sjuk :/

hahah ja det var ju just det. Måste till skolan snart

Hej! Fin blogg, allt bra med dig ? :)

sv; haha, lyckades få i mig en macka :D

sv: tack! :)

sv:

joo :) hiihi.

- jupp :)

göres annars då?

sv; yes yes ;) men nu ska jag till skolan, höres! :D

Sv: hehe :)

Kikar in när jag läser runt till frukosten min och önskar dig en god fortsättning på dagen. Hoppas allt är bra med dig :)

svar: vad heter deras blogg då? :P

himla fint fotograferat^^

svar: ja det är bara toppen här också :)



håller med dig om länkbyten, länkar också bara dom jag själv vill rekommendera som man gillar. Skulle ju bli en helt egen blogg med enbart länkbyten så tappar man ju hela grejen med att blogga

Hej! :) Dagens blogg är avklarad! :) Checka in och kolla om det var du som vann! :) http://moooolin.blogg.se/2012/february/dagens-blogg-3.html#comment , om inte, försök igen? :D <3

Det ska alltid vara problem med tågen osv...

men ändå skönt att få komma hem igen! :D

Sv; alltid kul att göra sina läsare glada ! :D

Tack! :)

Läget?

Otroligt fin bloggdesign och otroligt fina bilder! En kopp av de där te´t hade jag inte tackat nej till! Ha en trevlig dag!:)

Väntar på att skolan ska börja.

svar hihi :D

vad görs?

Händer imorgon då?:)

Ha en fin dag :)

SV: no no. GÖr ud då+ :)

sv kollade på gossip girl, ska nu ta det lugnt med bloggen en stund bara :)

hittade du ngt roligt?

Hej ! :) Såg att du ville vara med & tävla om valfritt iphoneskal du måste skriva om tävlingen & lämna en motivering med :) Kolla här igen; http://sexyfreak.blogg.se/2012/february/tavling-brvinn-valfritt-iphone-skal.html

Kram

Haha okej, jo jag ska åka hem till pappa i helgen, har inte varit hemma hos honom på ett år ungefär så känner att det var dags nu :P

SV: okej jag gör itne så mycket :)

Håller med det om bloglovinbyten och länkbyten faktiskt :)

Hejsan! Vill du vinna en goodiebag ? Var då med i våran TÄVLING!

Klicka på länken så kommer du dit snabbare: http://ekerotjejerna.blogg.se/2012/february/tavling.html#comment

sv;inga problem:)

Sv: Tack detsamma! :)

sv:

Vad ska du göra ikväll då?=)

sv juste, måste oxå äta, :( jobbigt att äta när man är sjuk :/:/

Word! Förstår inte dom människorna som orkar kommentera elaka saker på andras bloggar, jag börjar fundera om dom inte har något bättre för sig på dagarna..



Råkade klicka in på din blogg, tycker den ser intressant ut så kommer nog hänga kvar här en stund, ha en fortsatt bra dag! :)



Peace out!

Konstigt att SJ inte vill göra något för att förbättra sitt rykte de är inte direkt kända för att vara trevliga :S Hoppas det blir bättre i knät och att du får en bra dag :) Kram

tack söta du! :D

Göres?

Hej sötisar!

Var med och tävla i dagens blogg, jag väljer fyra olika vinnare. Tävlingen avslutas vid kl 19:00, så passa på. Ha en fortsatt bra dag, kram! :)

Jag förstår dig detta med länkbyten & bloglovin byten, får förfrågningar varje dag också. Tråkigt när man måste be om det egentligen.



Sv; :D , allt bra idag ? :D



Anmäl dig gärna till veckans

Sv; :D , allt bra idag ? :D



Anmäl dig gärna till veckansblogg hos mig !? :D

sv hihi vad åt du då ? :)

Jag har sökt allt möjligt men mest typ dagis och fritids och så. Men idag har jag gett mig på några säljjobb med, hah. ;D

Är det bra med dig idag? C:

det är så störande med personal som inte kan vara trevliga :P Liksom en satt på fb när jag kom dit och var värsta dryg och otrevlig.



håller med dig om det med kommentarerna. Tycker man inte om bloggen gå inte in på den :P

sv:

NJa, ska nog köra min bror till havdhem o tillbaka från träning.. Annars vet jag inte.. :)

svar: Jaaa tack, klarade det igår! :D så himla glad för det :D

Hello, härlig blogg du driver:) Tycker du tar extremt fina bilder!

Sv; härligt , de är bra :)



Kul att du är med och tävlar ! :)

sv aha okej :D

vad görs nurå? :d

åh jag måste gå och göra te nu!!

Det var så lite så! :)

kan inte du hjälpa mig med min design?<3

vad irriterande att de va otrevliga :O

Hoppas du får en bra dag:)?

Jag har en tävling om veckans blogg nu! vinnaren får en länkning 3 dagar i rad! anmäl dig nu :)



http://eteiko.blogg.se/2012/february/veckans-blogg.html#comment

sv funderar på om jag orkar äta eller nte :o

ska du göra ngt ikv?

Fina bilder du tar =)

sv inte så mkt :d

ska du köpa en present till din kille på alla hjärtans dag?

Det är bara bra med mig tack :) Hur är det själv? :)

sv: Absolut det kan man. Jag körde i stort sett bara med honom, dock slapp jag ju så mycket lektioner:D Perfekt!

sv:

Ingen orsak =)

Så bra, jo bra här med! Gör du? :D

svar: haha okej :P

va med i min alla ♥ dag tävling och vinn en goodiebag!

http://theresesorensen.blogspot.com/2012/02/tavling-alla-dag-goodiebag.html

lycka till!

Hihi, aa det är dem :)



Jag måste bara fråga - publicerar du inga kommentarer? Kram^^

Va gärna med i min fototävling: http://ellensenannorlundablogg.blogg.se/2012/february/fototavling.html /Kram ellen

svar: :D!

sv, vad kul att du gillar dem:D

Ja, det krånglar ju ibland.

Jag mår bra! Fick precis ett samtal från en av arbetsgivarna så jag är faktiskt superglad. Hah. C:

Ååh jag hatar också länkbyten! Min åsikt om det är: Håll dig till dina besökare så håller jag mig till MINA! Mina besöker mig av en anledning och jag vill inte ha några jävla endagsbesökare pga ngn annan blogg..

Okaaj :)

SV: Håller med dig, förut när jag bloggade när jag var mindre fanns det inga länk-byten, förstår inte hur dem uppfanns ens! Ååh jag är frt jättenyfiken på vilket skal du valde! :D Lägg gärna upp den när du fått hem den, sedan skicka iväg en kommentar till mig!

jag håller med om länk och bloglovinbyten. Jag förstår inte riktigt grejen med dem. Folk frågar hela dagen varje dag känns det som.. :/

sv:

Funderar lite på om jag ska börja laga mat.. heh!

sv: aaarå =)

sv:

=) hihi.

Svar:

Nej långt ifrån ensam :) Finns ju bättre och lite mindre irriterande sätt att få läsare, typ skriva nått intressant istället :D

En del är så efterblivna :/

Håller med dig, ibland är SJ och SL inte till någon hjälp alls!

Håller med dig, ibland är SJ och SL inte till någon hjälp alls!

sv:

Jadu.. Finns ganska mkt att göra.. ;)

Jag har funderat på att bjuda ut min pojkvän på en krog och äta lite gott och sen kanske gå på bio o ha det mys.. Annars kan man ju ha det väldigt mysigt hemma.. :) Deckorera med massa ljus, kanske köpa lite blommor och bjuda på en mysig och god middag =) och sen se på ngn romantisk film, sen beror det sig ju på vad man gillar att titta på.. Hihi.. Några tips bara.. =) Vad tkr du man ska hitta på? =)

Åh precis! Om dom nu inte har något bättre att komma med och kommentera och så, vafan läser då dom din blogg? så onödigt bara! Idioter finns överallt...

Sv: Hihi, blev dom bra, eller ska du ha ett par andra? :)

Kram

sv:

ja men precis! Känner lite så också, bor ju också hemma just nu eftersom jag inte har ngt jobb :/ Men snart blir det nog ändring eftersom han precis fått en anställning =)

Men middag ute är alltid mysigt =) Tkr du ska köra på det.. hihi!

Men orka folk som är otrevliga utan någon som helst anledning! Såna ska man inte lägga sin energi på.. :)

sv:

Ni kommer nog få det mysigt ska du se =)

sjukt fina bilder

sv:

hihi.. Vad har du för dig nu då? =)

allt bra idag?:)

Hej" Undra om du ville göra ett länkbyte med mig? Vill du det? I så fall är det bara att kommentera på bloggen.

www.elsahj.blogg.se <---

mysigt! har tränat ikväll:)

Åh, drack det teet förut, nu blev jag sugen igen haha! :(

Men vad tråkigt att de ska vara så otrevliga :o

Det är jätte tråkigt men jätte vanligt tyvärr att Sj är sjukt otrevliga när man pratar med dem oavsett om det är via telefon eller irl. Jag tycker inte om dem hehe

USCH, hatar te hehe. Eller jag gillar bara ett te, chaite. Det är ju sjukt gott! :D Har du testat det? Om inte måste du pröva ^^























Follow my on Bloglovin







Trackback