ny vecka, nya tag


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Känns som jag bara laddar upp bilder på mat och andra goda saker, men jag gillar att ta kort på sånt. Tro inte att jag är ett matvrak, för det är inte jag som äter allt som finns på bilderna. Min kväll igår blev sjukt bra med Christoffer, vi såg en film och åt lite smootie därefter somnade vi båda på tre röda sekunder. Tack för en sjukt mysig kväll, älskling!

Idag är det måndag och i veckan har jag rätt mycket planerat fast det är bara små saker som är inbokad. Jag berättar mer senare vad som händer i veckan, jag måste sticka iväg till bussen nu. Annars kommer jag missa bussen och det vill jag inte göra.

Vad gjorde ni igår kväll, fick ni ett bra slut på veckan?

Kommentarer

så söt blogg (: älskar din header (:

sv: Jaha okey!

allt bra idag?

Blev det du som vann dagensblogg? I vilket fall som helst! Var gärna med i en ny omgång! Skulle varit underbart!

Fina bilder du tar ! :))

jag åt också godis och såg på film igår :D myysigt hihi

svar: varse!! :D

va göru? :) <3

Gårdagens Dagens Blogg är upp nu! Titta om de var som vann! Delta bara igen i det andra dagens blogg då! Inte värt att missa! 200+ läsare står på spel. Puss på dig :* <3

Ser gott ut det där. ;) Godis liksom. :P



Jo då den ha varit super! :) Massa lek med dottern. ;) sj då? :D

Hej! Allt bra med dig? :)

svar: jobbar på min nya design som snart är klar, har äntligen fixat ett bildspel, alldeles själv :D

Hoppas du fått en bra start på veckan ;) !



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

sv:

Jo, det är bara bra! Vad gör du då? =)

:D

svar: haha oj fan, tur att du visste att det va jag som skrev kommentaren då ^^

sv:

NJaa, typ inget! Dricker lite te :)

gott medf godis :D



min vecka slutade perfekt :)låter som att du oxå haft det ??

svar: :)!

sv hihi gulligt :)

vad görs??

sv ska strax byta om för att gå te skolan :d

tyvärr så är jag sjuk idag.. sj? :)

sv: aaha okay. Helt super fin i alla fall, och tack... nu gjorde du mig grovt godis sugen medan man ligger här hemma med feber och försöker krya på sig i soffan... hmm hahaa



peace,

Svar: :) <3

sv: Vad bra att du blir det! :)

sv: oh måster äta en då:D

Härligt ! Jodå min helg var helt okej faktiskt :)

vad ska du göra idag? :)

Hej! fin blogg! kolla gärna in min blopps och se om du hittar nått!

svar: ^^ <3

Mums med godis :)

sv:

aaaråå :))

SV: Tack! :)

Jo med mig är allting fint! Ny vecka och allt! :)

Hur är det med dig?

Oh gillar bilden!



Igår kväll satt jag bara i soffan och myste med min Sambo och mitt slut på veckan va helt okej! :)

haha nä, fast ändå, många :)

chekka!

Vad härligt spännande detta låter

Sv. Yes vad görs? :)

sv; samma här! :)

när börjar du? :)

hihi okej :) Sitter hemma och svarar på kommentarer, ska iväg till stan om en stund :)

tack sötan :D

sv: haha, jag tror nog att jag överlever :)

Tack så mycket!



peace,

SV; BRA! `:D visa gärna vilket skal du valde ^^



SVAR: Lämna kommentarer som inte hör till anmälan till tävlingen i ett annat inlägg tack. Vill inte ha andra kommentarer i mina tävlingsinlägg, blir så rörigt för mig när jag ska välja en vinnare, så dessa kommentarer tas enbart bort och du får denna kommentar. Var vänlig acceptera dessa regler, blir inte så roligt att anordna tävlingar när jag måste sitta och ta bort hälften av alla kommentarer, dessutom står det i varje tävlingsinlägg att jag INTE vill ha andra kommentarer där. Betyder bara att ni inte läser mina inlägg? Inte meningen att vara grinig, men det är faktiskt jobbigt när jag är snäll och har tävlingar så finns det folk som inte vill acceptera reglerna.

Gott med godis!

Allt bra idag då? :)

SVAR: Lämna kommentarer som inte innebär anmälan till tävlingen i ett annat inlägg tack. Raderar alla de kommentarer direkt eftersom det blir mycket svårare för mig att välja en vinnare och se hur många som deltagit om det ligger andra kommentarer där. Hoppas du kan acceptera på det, och tänka på det nästa gång :)

Hoppas att du har en trevlig dag!

Det ser gott ut!

Ja, det var gott!

sv; hihi, usch vad tidigt ;D

åhhh, goooodis! ^^

sv; haha, jo :) jag börjar inte förrens 12:30 :)

hehe ja som fan! :D

Svar: Tack, tack! =)

Hade en liten egen spakväll :D As mysigt!

hot ? yes you!

åhh hørtes ut som en koselig kveld, hadde en fin slutt på uken selv! gleder meg allerede til neste helg :D

sv: Gjorde inte så mycket :)

vad ska du göra idag då? :)

SVAR: Japp :D

just nu pågår veckans blogg hos mig och jag skulle bli super glad om du var med, klicka bara här http://millashowroom.blogg.se/2012/february/veckans-blogg.html#commentoch säj att du är med

kram/Milla ♥

Jag har jobbat hela helgen. Mindre kul. Mm, döskallar är ju den godaste godisen :)

Hej, fin blogg!

ska du göra i helgen ?;) Kram Sara

Det är toppen! :)

Det där såg farligt gott ut!!! GE MIG SVENSKT GODIS!

ÅH, mums, godiiis!

Åh, gått med godis! :D

Blev himlans sugen på godis av den där bilden!

Gjort idag då? :)

Åh vad jag gillar din blogg!

Du är riktigt duktig på det du gör! :)

mums nu blev man godissugen haha!

Hoppas din dag har varit bra:)























Follow my on Bloglovin







Trackback