Snygga nattplagg från Victoria's secret


Dom här tre söta nattplaggen kommer ifrån Victoria's secret, vad tycker ni om dom här? Jag har suttit och kollat hela morgonen efter ett fint nattplagg, men jag hittar inget. Och jag vill helst kunna prova nattlinnet innan jag köper det. Har ni tips?

Jag har fixat mig och ätit frukost och snart rullar bussen mot Visby, där ska jag träffa Emma och Farhia. Vi vet inte vad vi ska göra, men något mysigt hittar vi säker på. Kanske fika för femte gången där här veckan? Sitter och tänker på vad jag ska skriva i detta inägg, men just nu ser jag bara att tiden flyger iväg och jag måste snart åka. Jag hör av mig senare när jag är hemma igen.

Vad har ni för planer för lördagen? Tips på nya snygga nattplagg?

Kommentarer

göres?

sv nja inget :)

ska bara städa sakta men säkert :D

Sv; Den är jätte bra! :D

SV: allt är bara bra här :)

Ahhh the first one! J'adore.

XX from Buenos Aires

Skitfina nattlinnen och superfin blogg, skulle betyda hur mycket som helst om du hade lust att kika in hos mig! Kramisar x

svar: jo det är bra, förutom mensvärken -.-

själv då? :)

haha ah :D

- Sam media :)

sv; lugnt :D de är bra med mig, själv då? ;)

SV: Jadå det är toppen med mig, själv? :))

Den rosa var riktigt söt!

SVAR; Jag ska nog bara ta det lugnt idag, tror jag. :)

varsegod :D

Låter som en mysig lördag :)

Triumph brukar ha fina grejer och New yorker. Annars tycker jag att Lindex brukar ha en massa fint! På Pinkoholic kommer vi ha nattlinnen men inte riktigt än.

Gött, jo helt okej! Göt du? :)

SV: De är bra här med :)

Ja men åhh dem är underbara. Har själv den till vänster och den sitter verkligen bra :)



Aha okej de låter kul ju, jag ska bara mysa hemma med pojken. Laga middag och slå igång en film :) Kram

Hej,allt bra med dig idag? ;)

sv, jag har feber, :( hur är det med dig då :)

det va nice :D

fina underkläder hihi, nattlinnen oxå :)

i lööööööööv victoria's secret

den råsa e fin

Sv: Va så lite så :D Japp bara bra här, hur äre sj?

sv: jodå det är bra med mig med, va gör du då? :)

Okej va kul :)

sv: vi har grillat korv med jaktlaget, sen har vi bakat en red velvet cake. nu snart ska vi äta middag och fira sambon som fyller 23 nästa helg :)

annars allt bra?

Här i Rom snäar så jag ska vara all day long hemma ^^.

de låter ju bra, här är de också bra:D

fett söta :)



sv: hihi, ja fast brukar inte fika där längre :P Borde nog göra det snart igen, hehe

Har precis startat en frågestund! Vore super gulligt av dig om du klickade in här; http://noraosterberg.blogg.se/2012/february/fragestund.html#comment och skrev någon fråga!

Ha en bra dag och fin blogg förresten!:)

Hej! Jag har en dagens blogg tävling i bloggen, hade vart SKITKUL om du var med!

http://saandriiiee.blogg.se/2012/february/dagens-blogg.html#comment

Ha en bra lördag!(:

Om du fick leva ut dina drömmar, få fly vardagen, krav och alla måsten för en stund. Allt är möjligt. Det finns inga begränsningar. Pengar är inte ett problem. Tiden hemma står still så inget jobb eller skola saknar en.

Vad skulle du göra?

fina :D

Snygga! :)



sv: det är bra med mej, med dej då?

okey, va bra att du älskar boken! :)

dom där var fina!

Åh vilken fin header du har!

sv; nu har jag äntligen köpt kameran! :D Blev en 600d! :)

hur mår du då? :)

hej allt bra ? :)

Väldigt snygga nattplagg!

Allt bra idag?

Dom var jättefina! :)

SVAR: Inga problem :D

sv: med mig är allt bra, hur är det själv? :)

tack så jättemycket! :)

sv; kul ! jag lagar mat .. :)<3

Den i mitten var snyggast tycker jag! :)



Sv: det är toppen med mig! med dig då?

så lite!

Skit snygga! :D

Vill haa! haha.. :)

sv: härligt, jadå :D

Nu har jag startat något nytt som heter "dagen awesome" va med vetja :D

åh vad snygga! <3 Ska se Melodifestivalen ikväll :D

sv: så är det ;)

Det är toppen! Hur äre med dig ? :)



Galet snygga ju!

aha mysigt ju

Sv: hihi :D



Jag tycker, om man säger vilken som är snyggast så är den rosa det :D



Alltid bra att prova innnan också, som du skrev :D



Kram :)) <3

Det rosa blev jag kär i ♥ me like!



Hur spenderar du din lördagkväll?

Kram

Följa varandra via bloglovin? :)

Sv: Aa, den typ beiga med svarta saker var också snygg, men den rosa var snyggast.



VS har juh ganska snygga saker också !



Kram :)) <3

Ja verkligen :D

sv: hehe ;)

Den första var fin! :)

sv: finns VS i sverige? .d

Jag älskar din blogg jätte mycket, den är helt klart superfin och bara fantastisk eftersom att den håller mig uppe när jag har tråkigt, av denna blogg får jag jätte mycket insperation och sånt. tack för att din blogg finns så jag har något att göra under dagarna! Fortsätt med den du gör för att det är du som grymmas på! kolla gärna min blogg och komentera under ett valfritt inlägg, TACK!!

Sv: aa, alla var lika snygga !



Haft en bra kväll??



Kram :)) <3























Follow my on Bloglovin







Trackback