you promised me and I'm not as afraid


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 50mm

Min dag igår var rätt lugn eftersom jag och Christoffer började med att ha två timmar powernap. Därefter åkte vi till hans faster och fikade och senare på kvällen var vi iväg och såg hockey bockey. Kvällen blev rätt lång eftersom vi såg Big Brother, jag älskar verkligen att Christoffer har börjat sett på Big Brother med mig.

Idag är det torsdag och jag sitter i skolan och ska snart gå och äta lunch. Under eftermiddagen ska jag plugga vidare på mitt arbete och försöka bli helt klar. När jag slutat skolan tar jag bussen till landet och Christoffer kommer även hem till mig på landet. Vad vi ska göra är oplanerat, men jag ska försöka packa klart det sista ikväll. När jag svara på kommentarer får jag se, det kan bli imorgon eller idag. Har som sagt mycket att göra innan jag åker till Göteborg, tar bloggpaus imorgon också.

Vad gjorde ni för mysigt igår och vad ska ni göra idag?

Kommentarer

svar ; Tusentack detsammma ! :D



Var gärna med i min tävling om att vinna laptopskin:

http://josefines.se/2012/february/tavling-laptopsskin.html#comment



kram ♥

Haha, min pojkvän kikar också på Big Brother med mig:)

Jag låg och var sjuk hela dagen :(

sv; :)

sv: Jag tror också det, gillar den där lite "gamla" känslan i bilderna ;)

allt bra?

Okej, mysigt!

svar: jaa :D

jaa :)

svar: haha ja jo! :)

va skoj ^^

allt bra idag?

cool bild!

hiih :)

sv; bara bra ;) hur är det sj?

Sv; härligt ! De är bra :D

Myser varje dag med våran sessa :) Så även idag i detta ljuvliga väder =)



Härligt hår du har!

Tusen tack! :D hihi

Jaa :) Har du något drömresemål då? :)

sv' <3



Svara gärna på frågan om vad du vill läsa och vad du vill att jag ska skriva om i mitt inlägg! :)

vad skall du göra i göteborg? :O

idag ska jag fota en vän. du själv? :)

sv: hihi jaa :)

allt bra med dig idag? :)

sv: Japp :)

sv; mmh.. ;)

Jo är bara bra:D

sv; Åh okej, har inte du gjort din design själv ? :)

kram !

Förlåt ytligare igen för sent svar på din kommentar,ber sjukt mycket om ursäkt! Varit lite mycket i skolan men jag hoppas allt är bra med dig och att du haft en bra vecka än så länge!

Kramar :)!

sv:så bra, allt är bra:) Vad har du för dig i morgon då?:D

Fin bild! :')

hejsan, allt bra med dej idag? :))

kramis

fin bild :)

vsg :)

har haft det helt underbart!

tack så mycket ! kram

sv; samma här!:)

haft en bra dag?

vi älskar headern!! :D



edit; bra blogg!



kram

hehe! :D

hihi tack så mycket sötnos :*

Sv: Härligt att höra! :D

sv: oki :)

Hej sötis, vad händer ikväll? :)

Hej sötis, vad händer ikväll? :)

allt bra idag sötis?

sv: härligt bruden! :) jo men det är bara bra med mig (:

hörru jag har en liten fråga :) kan inte vi länka varandra i ett inlägg? :$

sv; haha :)

en lite kul fråga: har du någon gång ljugit eller låtsas vara någon du inte är här på bloggen? :)

sv: okej

Hoppas du fått en toppen dag idag! :)

hej det var ett tag sen, hur är det? :)

SV: härligt! min kväll var grym. hur var din dag?

Vad anser du om mobbning ? kolla min blogg, där jag skriver vad JAG tycker ang. mobbning!



kram!

tycker jag absolut :)

hur är det annars då?!

ja :D

Hoppas kvällen varit fin :)

fin bild:)

planer för helgen då?:)

Händer det något speciellt i helgen då? Ska ni till Göteborg?

sv; okej! ;) har du haft en bra vecka? ;)

Härligt då får du ha en grym fredag :D

du tar så fina bilder!

Kan du inte lägga ut en video på hur du redigerar ?:) <3

Eller vilken kamera använder du ?;)

Jag har en canon Eos 500D kram <3

Hej!

Har ute lite fina klänningar på tradera. Perfekt till student, avslutning eller fina sommardagar.Kolla gärna min blogg om du är intresserad:)

sv- Japp det är bra, händer ikväll? :)



Följa varann på bloglovin?

sv: jo det är skit bra , jag har lov & solen skiner! :D

yupyup ^^ Självdå?

Nu kan man äntligen följa min blogg på bloglovin igen, så att du vet :D



Jag följer din! kram

svar; hehe okej,härligt med fredag? :)

gillar göttloand =)























Follow my on Bloglovin







Trackback