you can never win if you lie


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

En helt ny vecka och min vecka är upp bokad med massor av saker. Fast jag har även massor av tid för att boka upp något också. Har inte så mycket mer att säga och måste åka iväg till skolan, vad har ni för planer för dagen?

Här får ni se en repris bild, fast jag har ändrat lite på bilden. Den här veckan måste jag se till att fixa fler bilder, känner bara hur mycket det skriker bildbrist när jag ska skriva något i bloggen. Men jag får se om jag först och främst hittar något att fota.

Kommentarer

jorå! :D

okej, jag hade match, göra idag?:)

vilket fint påslakan :)

sv: vara med familjen och kompisarna typ!

fixar mig för skola, dusj? :D

sv: okej ;)

sv: Härligt:) de funkar!

sv: tack ^^

Hoppas du får en toppen dag idag! :D

vad roligt med en fullboka vecka:D

sv: Vad kul :) Den är nog bra.



Jaha, jag tror jag förstår vad du menar. Det är ju tråkigt att det ska bli så. :/ Jag hoppas verkligen det löser sig gumman! <3 Annars får du kämpa på och strunta i henne.



Inlägget raderat :)

sv: okej, tittar på tv :)

allt bra idag? :D

SV: Bara bra :)



Mina planer för dagen var att gå i skolan.. dock fick jag ett sms strax efter jag stigit upp att alla lektioner utom en var inställda idag. Och när man bor 5 mil från skolan så kändes det inte så lockande att åka iväg ;)

Idag blir det plugg, städa, måla ett skåp :)

Gillar ni massa gif-bilder och vanliga bilder, samt lite fina texter ? besök våran blogg www.kissingthedarkness.blogg.se

Haha, det är bara häärligt! :D

Förlåt för riktigt sega svar på er kommentarer men har inte riktigt orkat svara på dom men nu ska det bli ändring på det! Och jag hoppas allt har varit bra med er de senaste nu,kram! :)

Idag ska jag inte göra nåt :D

haha absolut!

Hej! Var jätte gärna med i "Bloggens Valentine" och vinn. :) kram

Direktlänk: http://moaahlgren.blogg.se/2012/february/tavling-bli-bloggens-valentine.html

SV: jodå min helg var toppen trots att jag jobbade :) hur har din dag varit hittills?

La upp ett inlägg med dig idag, säg gärna vad du tycker! Hoppas du gillar det. :)

Ha det så skoj i skolan! =)

sv: kan tänka mig det ;D

Ha inte du lov ?

Plugga! ;) Åh vilken fin header och blogg! :)

Jag ska bara va hemma med min magsjuka son :( lill stackarn!

åh jag vill ha din dator :) vart köpte du din? :)

Fin blogg! kolla gärna in vår blogg :)

Hej! Din blogg är så unik, men ändå jätte fin:)

fin blogg! :D

allt bra?

hejhej :))

besök gäärna min blogg där jag uppdaterar dagligen med söta, roliga, knäppa, fina citat och bilder!

jag hoppas du kommer gilla den och ha en bra dag!!



~ förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer ♥

Dagens planer består mestadels att ladda inför morgondagen och ta nya tag, haha. Sov nämligen bort halva dagen och orkar inte göra någonting alls idag. :(

Vart kommer lakanen ifrån? :)

Jag har också bildbrist, men det är så trist att fota ute nu. Finns ju inget fint alls.

:D

sv: haha jaa, de va himmlans gott också :D

Fin blogg :) kolla gärna in min! :D puss\\J

Hej! Nu finns vinnarna av veckans blogg uppe! Vann du inte, så får du gärna vara med igen här: http://mallemusic.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-vecka-7.html :D

(Glöm inte att läsa vad du kan göra för större chans att vinna!)

Kan inte du visa något fototips någon gång? Du tar så fina bilder! :)

- Okej ^^

Jag ska plugga matte :/

Önskar dig en fortsatt bra måndag och en bra start på nya veckan :D

Sv: typ ingenting :)

hur mår du?

Vill inte du med och tävla om att bli dagens blogg hos mig ? :) Förlåt om du inte gillade sånna här kommentarer ..

Länk ; http://theeaottosson.blogg.se/2012/february/varfor-ar-du-inte-med-idag-igen.html#comment

SV; Idag har jag varit i skolan och sen slappat. :)

Vad händer i veckan?

kram

du kan fota oss imorgon! :) eller iaf mig för grabbarna vill väl som vanligt inte va med på kort ;) <3

Tusen tack!

Heej :) Fin blogg!!! :)



Hur är det? Vad händer idag?



KRAM! :)))

sv: fint påslakan :D

allt är bra med mej! vad gör du idag?

Allt bra? kraam

mysigt :D

sv: så bra. vad har du för dig idag?:)

allt bra idag?:)

jo, det är bara bra med mig! hur ä det med dig? och vad har du för planer för imorgon? :D

Hej! Tappat lusten att träna eller svårt att komma igång? kolla in min blogg så ska jag hjälpa dig, tips, övningar, mat mm...

Allt för att träningen ska bli enklare roligare och lättare, få din drömkropp till sommaren! KOM IGEN NU!

KRAM/ http://tres.blogg.se

SV; Tack så mycket, jo med mig är det bra, hur är det med dig. ::)

SV: :)

Kul att höra :D

Med mig är det underbart ;)

har lagt upp nu när jag sjunger :)

hejsan allt bra? :)



länkbyte?



var med i min tävling http://claraass.webblogg.se/2012/february/tavling-bli-veckans-blogg.html#comment kram

SV: Mysigt! nej jag ska bara slappa :p haha

Tack du :)

- vad bra! jo ganska bra här med, ont i ryggen.. vet inte vad som har hänt, får snart panik över hur ont jag har.... :(

sv: awesome! :)

Fin blogg hurru!:)

kika gärna på min blogg med & släng gärna in en kommentar!:)

Du får jätte gärna anmäla dig till veckans blogg hos mig. Kanske är det just du som vinner! Kram =)

sv: :) Jag mår bra, hur mår du? :)

sv' tack!! :)

sv: åå tack finaste!! <3

Jorå,min också :)

Godkväll, haft en trevlig dag? :)

haha du gjorde mig galet sugen på chokladbollar igår..xD

haha du gjorde mig galet sugen på chokladbollar igår..xD

ja, vad ska du göra imon på alla hjärtans dag? :)

sv: härligt att höra! :D

Sv: hihi, haft en bra start på veckan :D ?



Kram :)) <3

SVAR: okej :D

Hehehe! :D

jag tycker det är rätt så svårt att fota på vintern,tycker inte du det ?:)

jo jag mår bra med :) gjort idag?

vad gör du nu?

jag sak snart lägga mig ska bli så skönt! :D :)

kram

/lena

hihi okej :D

allt bra ikväll? :)

hihi :D

ha en bra kväll :)

sv. allt är jätte bra (:

Läget? :)

Allt bra? kraam

hej har just nu frågestund på bloggen, så det vore kul om du kollade in den och ställde en fråga. :)

http://roblessara.blogg.se/2012/february/fragestund.html#comment

kram

din blogg så unerbar !

förlj min gärna kraar <3

Fin blogg! :)

Har frågestund på bloggen, så det skulle vara jättegulligt om du slängde in en fråga! :)

Kram Marina!

Riktigt fin dator du har :)

sv; hehe ja. choklad <3

Jodå det är bra :D



Äre konstigt att en 96a är tsm med en 98a? :O

Var med på dagens blogg på min blogg! Du behöver bara kommentera att du är med! här --> http://aifoto.webblogg.se/2012/february/anmal-dig-till-dagens-blogg.html#comment kram!<3

Nejfan! Nu är jag trött på att vi bara säger att vi ska ses! Ska vi luncha i veckan? Kram!!

Vill du vara med på en liten tävling om IPhone skal/Tillbehör? :D



Va med och tävla då!



http://larssonamanda.blogg.se/2012/february/tavling.html#comment

Sorry om du inte gillar sånna kommentarer!



allt bra? :)

sv: m

vilken skola går du på? :)

och var bor du hehe? om man får fråga :)

sv; tack så mycket :D

sv: jao.



mårs det?



Krami

sv: :).

nåra planer för imorgon ? :D

SV: tack :D

Åh vilket fint påslakan du har!

sv; visst är hon fin!(:

vad fotar du med för kamera? :)

sv: vad roligt !

har du också macbook. älskar det datorerna :)

älskar din design!























Follow my on Bloglovin







Trackback