det är din tur att säga vad du vill


Bilderna kommer från en hemsida som heter hemnet.se

Wow, vilket snyggt hus det här är. Det finns så många snygga hus här i världen & just detta hus ligger Stockholm. Har även hört att det är Eric Saade och Molly Sandéns lägenhet som dom försöker sälja. Jag tycker det är riktigt snyggt, vad tycker ni?

Just nu sitter jag i skolan och ska snart ta bussen in till Visby och vänta tills min syster jobbat klart. Lika bra att vara i Visby lite innan, kanske tar några bilder också för att tiden ska gå. Annars ska vi bara åka och göra ett ärende och sen ska vi åka hem till henne. Kvällen kommer nog blir rätt lugn, jag ska se till att sova och vila lite, känner mig inte så bra just nu.

Vad tycker ni om det här huset? Visst är det fint?

Kommentarer

SV: härligt jo det är bra :)

sv; okej trevligt :) är sjuk så jag har ju lite tråkigt ;/

om eric saade bott där ska jag köpa :o

Jättefint=)!

Yes :D Läget?

snyggt så skulle man gärna bo :)

sv låter nice :D

vad görs då ?

sv: Tack så mycket :)

Hoppas allt är bra med dig ? :D

WOW! :D Helt fantastiskt! Särskilt badrummet och köket! :D

ah :)

hejsan! lust med ett bloglovinbyte? :)

Riktigt fint! Ett drömhus :)

Tack så jättemycket ;)

Å fy tusan så fint. Sådär hade jag gärna kunnat bo.

Kul att du fotar förresten. Vad använder du dig av för kamera? :)

Snyyyyggt hus! :)

allt bra idag? :D

oho, så skulle jag vilja ha det hemma.. Hehe :)

allt bra ? :D

så mycket inredningsinspiration :)

sv, har jag aldrig påstått det är du som säger. :P hehe

Sjukt fint! Håller med dig, det finns så många fina hus! Inte konstigt att det fina huset ligger i Stockholm, den bästa staden! Haha xxD



SV: Det var så lite! :) Japp, japp, det var det :) Haha, vilken tur att datorerna funkar nu! Idag hade många (bl.a jag) problem med nätverket i skolan.. men det löste sig som tur var väldigt fort! :)



Tack så mycket! :)

SUPERSNYGGT! Kan sitta på hemnet i timmar!



sv: okej, jag läser Njáls saga. Har du läst den? :D

oh vad snyggt

Hej! Kolla in senaste inläggen, löpprogrammet som ger dig bättre mortion det blir roligare och träna och du förbränner mer fett ju mer och mer vältränad du blir. bara att kolla inlägget fettförbräning och viktminskning. Eller kanske bara sötsuget som ska bort, allt hittar du i bloggen! http://tres.blogg.se

Frågor och funderingar? Skriv så lovar jag att du får svar tillbacks! KRAM/ http://tres.blogg.se

aah!:D



åh,så där vill jag bo!riktigt häftigt att eric & molly har haft det. :)

Hej där fina du!

Jag har dragit igång en DAGENS BLOGG hos mig & jag skulle bli super glad om du ville delta!:)

http://lillaelins.blogg.se/2012/january/bli-dagens-blogg-hos-mig.html#comment

sv: okey =)



jag chillar lite framför datorn efter ett träningspass ;)



Krami

SV: hihi tack du! :)

Hej !

Dagens blogg är nu avslutad !

in & se efter om du blev dagens vinnare. :)

Blev du inte det ? kan du bara anmäla dig igen ! :)

Kram♥

januaris blogg är nu avgjord. klicka in på bloggen och se om det blev just du som vann!

kram :)

sv: jag har redan vart i skolöan, men senare ska jag till gårn med en kompis :) Har du varit på ngn fritidsgård ngn gång ? :)

Diggar hela designen!

Väldigt fint! Det är nästan farligt att börja kika runt på hus. Det finns så många ställen man vill bo på:)

Sv: Bara bra faktiskt:) hur är det med dig?

hej allt bra med dig? :)

Huset vad ju jätte fint! :)

Allt bra med dig?

Tack så mycket :) Betyder mer än vad du tror! Kram <3

svar: synd! :(

sv: jag såg det! :D Bilderna vart super fina!

Jaha najs:D mycket som händer iveckan! :D

Haft en bra dag hittills? :)

- nice, jora det är bra här med :D

snygg blogg! allt bra?

Sjukt fint!

Jättefint hus!(:

sv: okej :)

Haft en bra dag? ^^

jag kuggade :'( men tack för ditt stöd iaf! <3

Vilken fin blogg du har!

Haft en bra dag?

Kram :)

Hejsan! Nu är dagens blogg tävling avslutad, kolla om det blev du!

Det var riktigt fint hus! :D



Sv: Det är super med mig, själv?

superfint!



sv; jo det är ganska bra! själv? :D

Stilrent men lite tråkigt! :) såg inte så mysigt ut...

sv: härligt, jo då det är bara bra, men jag har ont i magen tyvärr. =/

hej, haft en bra dag? kram :)

sv; :D

sv' Varsågod! :) Hoppas du få en bra kväll!

- absolut!

Hoppas du får en bra kväll :)

fintfina rum =)



sv: jao



Krami

sv: bara bra här ;) snygg blogg

sv; det är toppen med mig! :)

kram

Tjeningen snygging!

Du har väl inte glömt att anmäla dig till dagens blogg på min blogg? Vinnaren länkas i ett inlägg bland mina 1000+ läsare varje dag! Med valfri bild på dig själv.

Hej! Härlig blogg!

Vad tycker du är det bästa med vinter? :) kram

sv; det är toppen med mig :)

sv: okej, jadå :)

görs?

just nu pågår veckans blogg hos mig och jag skulle bli super glad om du var med, klicka bara här http://millashowroom.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-4.html och säj att du är med

kram/Milla ♥

wow snyggt huus :D

men vadå, ska eric o molly göra slut eller ska de bara flytta till ngn annan stans? :D



sv: Ne men de går över :D

sv; hihi ja! Vad gör du? :D

Sv: Det är bra med mig med :)

Bloglovin byte?

sv: hihi jao =)



Krami

neeej men gud vad efter jag känner mej nu! :(

meen, de som var så jävla sött paar! varför tog det slut, är det ngn som vet? :(

sv: aah! :)

sv: Så kul att du tycker att designen var snygg:D Tack!

sv: okej ^^

jag lyssnar på musik (:

sv: Vad händer i helgen då ? :)

det är kul o kolla hus^^

Kikar in för att önska Dig en trevlig kväll! KRAM

Vad gör du? ;D

hoppas din dag har varit toppen!:D

svar: :D!

Sv: Jaha, ok

svar: nej :(

Super fint :o



Allt bra idag sötnos ? :D

hänt i dag då?:D

sammma här!

Typ inget:D

SVERIGES STÖRSTA BLOPPIS? – www.cli.blogg.se/kop



Över 310 plagg säljes nu på www.cli.blogg.se/kop. Allt är i mycket fint skick och det mesta som lagts upp är helt oanvänt – dvs. NYSKICK!

Enkel navigering på bloggen så klicka dig in för att fynda fräscha, nyinköpta plagg till tokfina priser.



- Läckra partyklänningar i massa olika modeller

- Ytterplagg

- Västar

- 30 par skor i olika modeller, mestadels högklackat (Strl 40-41)

- Väskor

- Nederdelar så som shorts, leggins, kjolar

- Överdelar, linnen, partytoppar, oversize t-shirts, koftor – ALLT

- Smycken, halsband, armband, örhängen, ringar – nästan som en hel smyckesbutik

- Väskor i olika modeller

svar: <3

fint!:D

Gött, jo bra här med! Gör du? :D

hihi:)

sv: japp :)

vad ska du göra ikväll då? (:

SV: Jodå det är bra! Ska strax gå iväg till pojkvännen och se nån film, sen är det skola imorgon så. :)

svar: :) <3

Okej :) Själv har jag haft skola, nyss ätit middag och ska snart duscha :>

hihi!:D

Älskar din blogg!:D

jäklar! så skulle man bo!

sv: på fredag har jag fått i uppdrag att sminka en person för att min kompis ska göra henne till modell till en fotografering, jag gick nämligen stylist en termin så hon tycker att jag kan göra de men jag är lite osäker så vi får se :)

^^

- Allt bra?♥

Hur gör du för att hamna på blogg.se's hemsida.. hihi lite tips behöver jag! ;-)

-här är det bara bra:)

vad gör durå? kramis!

jaa stolt bloggare borde du vara!;D

Riktigt snyggt! Men så jävla tråkigt att dem gjort slut :(

svar: va göru? :) <3

hihihi:D

Åå vil bo där!:D

Haha, jag tror att jag är kär i deras lägenhet. Skulle inte sitta helt fel att få flytta in dit :D

svar: okej, vad blire då? :D bara chillar ^^

- Det är bra, vad gör du ? :D

Så mysigt!

Åt precis ;P vad har ud gjort idag?

bor du hemma?

Men hoppas du har haft en toppendag!;D

Fett snygg design!

Hur är det med dig idag?

svar: hehe okej :D

ja :)

sv: Ja de ska bli kul men jag blir väldigt nervös :)

sv; itne så mycket! Ska kolla på serier! (:

Jättefint!:) Jag vill i framtiden bo i ett hus med vitt, svart och lila, så det är ju riktigt som det där!:D Så jättefint!



Svar: TACK!:D

- jajamen! vad hittar du på ikväll då? :):):)

- Lyssnar på musik :D

dsm!:D

Bara bra! :)♥

Okej :) gått bra? jag har bara sovit haha

sv; Haft en bra dag?(:

Jätte snygg inredning ju! Tänk om man hade det så! Haha...

Kolla gärna in min blogg du med!! :D

funderar du på o flytta ihop med killen?:)

Sv: hihi :D

Och bomba gärna in din bloggadress på min blogg om att få bli länkad för 110 läsare :D !



Det lila överkastet på en av bilderna har jag, sjukt musigt, men lite jobbigt är det att ha det när man har torr hud, känns så äckligt då hihi :))



Kram :D <3

Jo det rullar på, lite ont i magen bara :)

Sv; Jorå! :)

Vad händer imorgon då?

kram

ja,värsta coolt!:D

haha.

sv; vad händer i morgon då? :)

grymt fint!

japp!;D

Svar: :D!

Riktigt snyggt var det! =)

Sv: Hihi :)

sv: hehe, göru nurå?



Krami

Sv: Hihi :D Görs just nu?? :D



Kram :D

sv; jarå! Rätt chill dag! :D

vfr inte? :o

Händer ikväll? :)

Finfin blogg, allt bra med dig? ^^,

Sv; Jo jag hade en super dag♥

Yesbox! :)

vad gör du då ? :D

ska ta de lugnt:)

Låter skönt! Jag ska inte göra så mycket :)

-jag gör inte så mycket:)

hur mår du idag då? kramis.

sv: okej ^^

gjort idag?

Ja :D

Okej, kollar på kameror ;D

Jag tycker det ser ut som en jättefin lägenhet ^^

å hemnet är så kul att titta igenom! denna lägenhet gillar jag, fast den ligger i göteborg;

http://objekt.fastighetsbyran.se/Templates/Pages/ObjectImages.aspx?source=hemnet&ObjektGID=OBJ5404_1166929841

Väldigt vitt & frächt men inte min typ av lägenhet. Dock har vi samma tapet som de har i vardagsrummet :)

Större rum & mer åt den lantliga stilen.

Så fint :)























Follow my on Bloglovin







Trackback