Drive by - Train



Kärlek till den här låten, den är sjukt bra och jag har verkligen fastnat helt för den. Jag hörde den en gång och blev helt kär och nu lyssnar jag på den hela tiden. Det är en skön och lugn låt, så det passar mig perfekt!

Just nu sitter hemma hos min pojkvän och lyssnar på musik och hoppas att min pojkvän kommer hem snart. Vi ska väl äta mat när han kommer hem och sen ska han och Anthon fixa en data som jag kommer få ha och spela på när jag är här hemma hos han. (vi får se om dom klarar av att fixa datan idag eller inte) Senare mot kvällen får jag se vad vi ska göra, det blir nog en rätt lugn kväll och sova tidigt för det är skola imorgon. Dom senaste dagarna har jag somnat runt tio tiden, känner mig duktig!

Vad tycker ni om den här låten? Har ni hört den förut?



Kommentarer

Svar: åh tack så mycket fatt du sa till, har fixat det nu! <3

sv: detsamma! :)

åh hörde den första gången igår, så himla fin! :)

sv: Tack så mycket! :D

sv: Tack! Fast det blir det nog inte :/

va bra, gårdag och hela veckan har inte varit så bra för mig har varit sjuk i en hel vecka;/

kramis

sv: Är hemma & är sjuk :(

Hej! Vill du ha hjälp och komma igång med träning, äta rätt och sova bra! Ha den där drömkroppen till sommaren?! Kolla in min blogg så får du massor med tips råd och svar på alla frågor!

KRAM/ http://tres.blogg.se

svar: Varsågod! :)



Vara med i min fototävling där du kan vinna en valfri vara från uffes saker och ting ?



Vore jätte kul om du ville vara med! :)

http://crossthehills.blogg.se/2012/january/utkast-jan-17-2012.html

svar: tack så mycket **

SV: Haha visst varför inte? :) Vad heter du där?

idag sa maste jag designa min jacka:) hihi. <3

allt bra?:D

svar: :D <3

svar: åh jaså! Vad heter du där? :)

Sv: Okej, följer dig nu! :)

svar: Okej! La till dig :))

sv: sitter och försöker lugna ner mig innan mitt första samhällsprov på gymnasiet. Bokstavligen skiter ner mig av nervositet... :( Vad gör du?

Love your blog!!

sv' Ja :) Vilken bra låt, fastnade direkt!

sv' Ja verkligen :) Lyssnar på den nu när jag sitter och plugga :D

Heej!

Vill du vara med och tävla om att bli Veckans Blogg?

Direktlänk: http://evvesliv.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-2.html#comment

Kramizar Evve!



nice :D de är bara bra med mig:)

görs?

deras färger är underbara .D

älska låten hehe

bra låt :)

förlåt för sent svar!:)

Sv: jadå!:)

allt bra?:)

jaa usch!<3



Åh awesome att du vill vara med i Veckans Blogg :) Då blir lilla jag glader :D

Berättar när jag dragit vinnarna :)

Vad är en bra blogg enligt dig?

Kramizar Evve!

Nu är dagens blogg utsedd, så gå in och kolla om just du vann!

Direktlänk:

http://lifestylebylovisa.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-vinnareny-omgang-2.html#comment



va gärna med igen oavsett om du vann eller inte :)

undrade eftersom du svarade mitt på dan och snabbt och flera gånger haha :) tack så mycket :D

Har aldrig hört låten men den var jättebra! Sjukt fin blogg, Kram<3

svar: Ja det kan man lugnt säga, haha :D

Hur mår du idag då? :D

Hej! tack för att du ville va me:)

Nu har vi utsett veckans blogg, kolla in om du var en av de lyckliga! om inte har vi en ny chans nästa vecka..

Kram felicia o carolina

skön den var !:D

SV: Så bra då :) jodå allt bara bra med mig också, har en härlig träningsverk framför mig bara :) vad händer ikväll då? :)

Vad gillar du för klädaffärer? :)

Hejsan sötis hur har din dag varit? :)

Kolla gärna in min kategori "jag syr" och tyck till! :)

Sv; =)

Nu är vinnaren av ''veckans länk'' ute, kolla om det blev du! :D

sv: okej ser på tv :D kram

Sv; Tack själv :) Jag mår bara bra. Själv ?

Verkligen bra låt b t w !

Hej!

Ville bara tipsa dig om att jag har 3 tävlingar igång på bloggen! Delta gärna:)



Vinn en Goodiebag, ju fler som deltar desto fler vinster:

http://esmeraldaaa.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-en-goodiebag.html#comment



Vinn en snygg träningströja från ErikasFitnesshop:

http://esmeraldaaa.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-snygg-traningstroja.html#comment



Vinn ett presentkort på 100:- från Agata Legwear:

http://esmeraldaaa.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-presentkort-pa-100-.html#comment

SV: Tack! Den kostar inte mcyket alls. Ska beställa den från någon hemsida:)

sv: jag har en nyttigare efterrätt som jag äter. supergott med :D jag har sagt att jag ska avstå från söta saker, eftersom ja vill gå ner i vikt.

allt bra annars+

jag tyckte den var var bra,blev bättre ju mera man lyssnade!



Kika gärna in på min blogg!

Den var okej :)

Super fin blogg!

Den låten hade jag inte hört förr, men refrängen satte sig direkt på hjärnan:)

Jättebra låt! :D

bra låt ;)

Jättebra låt :D

Nej, jag hade inte hört den förut, faktiskt!

Haft en bra dag?

grym!

gillar låten!

Denna låt är ju riktigt bra! :D

Jag borde också bli bättre på att fara och sova i tid!:P Men det är så svårt!



Svar: Tack så jättemycket för dina fina ord!<3

skön låt!

Ja! :)

Du da mår du bra?? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback