fotografering i snö


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Här kommer två bilder från våran lilla fotografering i snön, riktigt snygga och jag blev nöjd med dom hör bilderna. På bilderna är det min syster, hon är sjukt fin och vill med ha lika långt hår som hon har. Älskar dig min syster.

Jag har hunnit gjort mycket fast jag kom hem rätt sent, jag har tvättat, jag har städat, jag har fixat några papper som är viktiga och många andra saker. Just nu kom jag ut ifrån duschen och sitter i min ziperall, riktigt mysigt. Snart ska jag ner och äta mat, senare blir det att fixa några papper och prata med min pojkvän. En bättre söndag än vad jag hade tänkt!

Vad har ni för planer för kvällen?

Kommentarer

Fina bilder!:D

sv: ååh va kul! :D grattis på henne!

sv; ja, men de är lite svårt när man ser alla andra äta onyttigheter :D haha!

sv: ja :D vad har du gjort?

sv: okej, vad blir det till mat då? ^^

jag gör inget spc :P

skola, träning och plugga :)

så fina vinterbilder!

sv: haha va bra :D

hihi vsg ^^

sv. okej :D nej tror inte det, men jag har varit på bio, öppet hus på gymnasium, i norrtälje med kompisar osv :D

sv: okej ^^



fina bilder! (:

sv samma :/

Superfina bilder =) Blir verkligen ssååå fint när man knäpper och det är snö i bakgrunden =)

Superfina bilder =) Blir verkligen ssååå fint när man knäpper och det är snö i bakgrunden =)

Åh vad fina=)

Älskar dig med :)

Fina bilder :)♥

haft en bra helg? :)

Oh vad kul att höra! Tack snälla:D



Roligt att kvällen igår blev lyckad. Och snygga bilder:) Vill med ha lika långt hår som din syster!

:)

Fina bilder på din syster :)

Vi ligger i soffan och myser framför så ska det låta efter en härlig söndag med kalas!



Vad gör du?

Kram

fina bilder! :)

sv: jodå ;)

kram

Fina bilder!(:

okej, jadå :)

Vad gör du ?

Sv åh tack :)) <3

- härligt, jodå min helg har varit bra :)

aw tack :D

vsg :D

haft ett bra lov förresten? :)

Va snygga! :D



sv: Man awh söta du, du är ju inte här heller :O <3 haha

Nu är vinnarna av dagens blogg utsedd. Gå in och se om det var du som vann :)

Fina :)

sv: varsegod! :)

svar: åhh jag ska också till tandläkaren, skola, plugga och träna :)

vilken underbart fin blogg du har! kram på dig! :-D

sv: hihi, japp :D

sv: ja visst :D

tänkte på jullovet, lite sent att fråga maybe :D:D

sv: hihi (:

vad har du gjort i helgen då? ^^

Hej fin blogg ;) allt bra? ;)

sv: ^^ Men vi kan ju låtsas. haha

Vad gör du ikväll=

sv; vad gör du då?(:

Hihi :)

Det går väldigt mycket upp och ner, men ok! Själv?! :)

Sv :) va ska du göra mer än skolan imorn?

Heej! :)

Nu är de 5 vinnarna i min Veckans Blogg tävling dragna, kika in och se om du blev en av dem lyckliga :D

Direktlänk: http://evvesliv.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-3.html#comment

Vann du inte?? Oroa dig inte, anmäl dig bara igen! + glöm inte att läsa igenom hur du får extra chans att vinna.

Kramizar Evve!

fin blogg =)!

kolla gärna in min bloppis:)!

sv: så lite. :)

Snygga bilder! :)

Fin blogg! Allt bra med dig idag ? Kraaam :D

bara bra :D görs?:)

har utsett vinnaren till dagens blogg :)

Tack, detsamma! Jätte fina bilder :)

hur är det då?:D

sv bara ha tråkigt själv?

fina bilder :) kram

vann du dagens blogg? :)

http://tildaochamanda.blogg.se/2012/january/vinnarna-till-dagens-blogg-d.html#comment

http://jolinesteen.blogg.se/2012/january/gratiskladerse.html#comment



gå in och tryck på länken jag länkade!

vem vill inte få gratis kläder liksom?!



förlåt ifall du inte gillar såna här kommentarer!

kram, fin blogg föressten! :)

Tack, igen:D



Haha, nä du är absolut inte ensam:P Har just klippt mig och frisören klippte det alldeles för kort så e fortf lite små bitter:)

sv härligt :d

Fin header!!!!!



vilket domännamn ska vi ha ? :) rösta ! http://bysisters.blogg.se/2012/january/vilket-domannamn-ska-vi-ha.html#

Fin header!!!!!



vilket domännamn ska vi ha ? :) rösta ! http://bysisters.blogg.se/2012/january/vilket-domannamn-ska-vi-ha.html#

sv: åh tusen tack =) kram

fina bilder :)

Sv: :) bloglovin byte ?

svar: jaa sjukt härligt :)

Sv :)

Hur Måns då? :)

sv: animering i photoshop menar du? :) neeä, det är ett bildspel som är gjort i html-kod, blir sämre kvalitet på bilderna om man gör det i photoshop har jag märkt :(

Fina bilder :)

sv: ingen orsak!

superfin blogg ! allt bra ?

Sv: Det är bara bra! Vad händer imon då ? :D

Superfin blogg!



Ifall du vill ha en riktigt mode och fotoblogg att läsa, kolla min! :)

fina bilder:D

svar: åhh tack så mycket :)

sv: hahaa ja ;P

vad gör du då :)

de lät ju bra!:)

jo ganska så bra iallafall(=

Sv tv, och har ont i huvudet :/

-skönt att höra:)

jo det är bara bra här hihi, lite segt bara:)

vad ska du göra i veckan då? KRAM!:D

sv: har skrivit ett inlägg tidigare om hur man gör det :)



http://mkarlstrom.blogg.se/2011/december/designtips-bildspel-i-headern.html#comment

sv: okej :D

musik bara

Sv: Det blir skolan, plugga och träna :)

thihi ja:D

Sv.näää :)

sv: japp :D

Jag ska packa väskan inför imorgon då jag har skola och sen en temafotografering!

Svarar du på alla dina kommentarer?



Kram

jättefina bilder och sjukt fint hår din syster har! :)

jätte fina bilder :)

sv: tack så mycket fina du! :)



ha en trevlig söndagkväll!

Kan förstå de! Åh vad mysigt :) jättefina bilder!

sv; inte så mycket, snackar med folk och ska strax duscha! :D

sv: okej ^^

typ inget spc, bara tagit det lungt m.m (:

sv' va bra att det värmer :) Hoppas att du få en bra start på dagen imorgon!

nu har jag dragit igång med månadens blogg. va gärna med och tävla.

anmäl dig här: http://liisuus.blogg.se/2012/january/manadens-blogg.html

ha en fin kväll!

(förlåt om du inte gillar sånnahär kommentarer.)

fina bilder :)

sv; bara bra med mig också :) händer ikväll då? ;)

vilka fina bilder :)

sötnos!



-Bara bra med mig! ;) Vem tycker du är snyggast i One Direction?:)

Svar: Varsågod! :)

Med mig är det bara bra, själv? :)

fin blogg har du!



www.lillamalin.blogg.se

sv: gött att höra =) jorå det är bra med mig också ;)



Krami

Ja verkligen =) Synd bara att det är så kallt ute :D

okej, har precis duschat :)

Allt bra idag ?

sv: japp:D hur är det?=)

veckans blogg uppe, kanske du vinner denna gång;)

www.asslatjejerna.se

Härliga bilder!

fina bilder

Jättefina bilder, verkligen! ♥























Follow my on Bloglovin







Trackback