it must be uneven with kisses


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag har vart hemma hos min pojkvän ett tag och fixat lite saker, först var jag social med honom sen fixade vi det lilla sista på mina CV som skickas imorgon. Kan hoppas att dom här är lite trevligare och svarar, för det gjorde dom inte sista när jag skickade ut. Jag skickade ut runt 20 stycken förra året och det var en som svarade och sa nej, dom andra sa inget alls. Dålig stil tycker jag!!

Snart ska vi nog äta och det är jag sjukt taggad för, eftersom jag är riktigt hungrig och har vart det sen vi började parat om mat i skolan, runt två tiden. Annars blir det som sagt chill ikväll, fixa lite och sen hade jag tänkt gå och sova tidigt ikväll. För jag är riktigt trött på morgonen och nu ska se om det hjälper om jag går och sover typ tre timmar tidigare.

vad har ni för planer för måndagskvällen?

Kommentarer

sv: Tack du! :'D

hej, vilken fin blogg du har!!

allt bra med dig? :)

kram

SV: ja vi har hängt ihop ett ganska bra tag nu!

Hur länge har du och din pojjk hållit ihop då? :D

en vattenläcka någonstans typ och det kommer inte fixas på 1-2 dagar så:)

svar: bara chilla, fixa ny design till min nya blogg, har tröttnat på denna :(

ja, sjukt skönt!:D

okej, ska snart träna :)

Haft en bra dag ?

- Ja, det är sjukt mycket.

Orkar inte haha..

sv' <3

svar: den är helt rörlig, och inte jag.. :/

okej :D

sv: okej, ad blir det till mat då? ^^

jag läser bloggar m.m (:

tack:D

ja det är bara bra :)

okej vad bra, ja det har jag haft :)

Vad ska du göra imorgon ?

Låter som en bra kväll, blev den lika bra? :) Kram!

- Vad gör du? :)

sv' <3

sv: okej (:



fin bild! ^^

Hej Babe <3

Nu har du chansen att bli dagens blogg hos mig :) Skulle vara superkul om du ville vara med <3



PUUSS

sv: :) ha en fin kväll!

Med mig är det kalas bra, självdå?:)

var gärna med i dagensblogg!

Hoppas du får napp på något av dina CV i alla fall! :)



SV: Aha :)

sv; Jag har vart också i skolan, sedan hämtat ut ett par skor från posten :D

var gärna med på veckans blogg:) http://lifeofaltinbekteshi.blogg.se/2012/january/dagens-blogg.html#comment

Visst! :D vad gör du?

SV:Tack!:D



Allt bra??

KRAM

sv: tack, dsm snygging ;)

vabra!:D

sv: haha ja visst är det! :)



kram!

okej, skola och träffa en kompis :)

:D Du är go!!



Trist när man inte får svar. Tycker inte att det borde vara så svårt att fixa ett brev där det står nejtack på. Men det är tyvärr så det ofta e när man söker jobb. Blir en himla massa nej innan det kommer ett ja=) Ha en mysig kväll!

Gud vad snygg bild!! Går du på donner? Då känner du kanske min kompis, Mathilda Paradeiser, hon går i 1:an där :)

Hon går musik, så ni kanske inte har träffats, vad vet jag :) men hursomhelst går hon där ;)

Vilken snygg header du har!:D

Underbar helg, tack så mycket; Titta gärna förbi min blogg om du är intresserad av Spotifys framtid. Kram























Follow my on Bloglovin







Trackback