it will never be as you say


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Idag har det vart den värsta dagen på det här året, inte för det gått så många dagar. Men av dom dagarna som gått har det vart den värsta och tråkigaste dagen. Hatar att sitta hemma under helgen, jag får bara ångest och panik för att jag bara sitter och glor in i datan. Det kan vara skönt att vara hemma, men inte en hel dag utan att göra något. Ingen har vart direkt social förutom min familj, vi år tacos förut och sen spelade vi kortlek. Vad mer har jag gjort idag? Fixat små saker, pluggat och sett film.

Har just nu pratat klart med min älskling, det blev bara lite snabbt eftersom jag måste sova och han ville säert spela med sina vänner. Nu stänger jag ner datan för ikväll och ska ta och sova så jag är pigg för morgondagen.

Har ni gjort något speciellt den här fredagen?

Kommentarer

så gott det ser ut :D

allt bra?

Okej!! Om du vill får du gärna beskriva hur man gör :D

sv: allt är bra, själv då?:)

Allt bra med dig? :)

sv: okej ^^

görs?

Godnatt!(:

Sv Jag har faktiskt bara tagit det lugnt ikväll, riktigt lugnt. Städat lite, plockat lite, donat lite :) Men såna kvällar får man ha ibland. Imorgon bitti blir det gymmet igen ;) Vad har du gjort ikväll o vad händer imorgon förmiddag? :)

åh va gott! :D

men absolut!:)

sv; ja det var det minsann ;)

Sv; Jorå! :)



Vad händer i helgen?

kram

hehe får oxå panik när ja bara sitter hemma en dag:P bilderna..det ser gott ut;)

Jag hade en toppen dag igår, hur har din fredag vart då? Kram :)

Gud så gott! Fina bilder du tar!

Sv: fyller år idag. Så det blir nog Chill med familjen? :)

Gott! :)

Majs är så sjukt gott :D Under sommaren äter jag hur mycket som helst, haha :D

hihi jaa :D



Händer idag?

sv: okej ska vi följa varandra?:D

Illa vad hade du gjort? :)



Ehm jag hade haft de as kul och mysigt! :)

Mysigt med tacos och kortlek:) jag gjorde inte mycket igår kväll, men idag ska jag på pizzeria med en tjejkompis.

sv: så! nu följer jag dig :D

sv: roligt!! :D

Jo allt är bara bra med mig :)

kul att du gillade min bild! :) jag skaffade appen igår så förstår inte hur man gillar andras osv än haha! trycker man på "hjärtat" jämte eller hur gör man när man ska gilla ngns bild:)?

gillade jag o kommenterade jag din bild nu?;D för då lyckades jag på egen hand, haha ;D

Händer idag då? :)

sv; ja verkligen! :)

Gott!

Krya på dig!



Jag ska packa färdigt och sen åka till västerås där jag ska spendera natten hemma hos en kompis. Ikväll ska vi till en annan kompis på fest!



Vad ska du göra idag då?

Kram

Hej idag igen sötis, allt bra ? :)

kram !

sv: haha yey :D

btw, din "VIP" knapp funkar inte, måste skriva in nya kontaktuppgifter varje gång, hehe

Det blir kanske stan eller sp blir det att ta det lugnt ::)

sv: gör så, men NU funkade de ;O haha! fick skriva in innan ialf :)

sv; ja bara bra :) själv?

sv; Det är bra med mig med :)<3

Vad händer idag ? :D

sv; Låter mysigt ! :)

jag ska till Linköping och fixa med lite vänner, sen kanske shoppa något. Ikväll vet jag inte riktigt, eventuellt plugg.. :/

kram ! :)

vad gör du? :D

sv; Ja usch, speciellt på helgen :/

Tränar du något ? :)

gott :D

jättefina bilder!



anmäl dig till dagens blogg--> http://smiiileeeee.blogg.se/2012/january/dagens-blogg.html#comment

Allt bra denna lördag? :)

okej ;) svarar på kommentarer :)

sv; Okej, härligt ! :)

kram !

kom gärna med förslag om vad vi kan blogga om, allt bra idag?:)

Anmäl dig till dagens blogg och bli länkade framför 1200 unika besökare! :)

ANMÄLD DIG NU DIREKT!

http://aminoff.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-2.html

sv; det är bara bra, hur är det själv? :)

Gott! :D

sv; Du får ha en bra dag ! :)<3

Gud vilken fin blogg o fina bilder :D



ps. Ser jätte gott ut x)

gott med tacos!

Oj va gott det såg ut haha!

mm.. Tacos! I love it!

hihi<3

Det är bara toppen med mig!! :)

Gott med tacos åt det igår :)

Fina bilder du tar...vill du bli profesionell fotograf i frmatiden :)? gillar du att fota människor också?

Gott med tacos :)

Härlig blogg! =D

gott med tacos!!

Heeeej, snälla kommentera http://piinkladiez.blogg.se/2012/january/fragestund.html

skulle bli jätta glaa då för jag älskar din blogg!! <3

fina bilder du tar! gott med tacooos























Follow my on Bloglovin







Trackback