no smell like you


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag älskar den här bilden på något sätt, fast det inte var meningen att jag skulle ta kort just då. Det är en bild i från våran fotografering i helgen, det är inte alla som vill vara med på bild. Dom vill helldre leka i snön och det kan jag förstå.

Godmorgon alla bloggare och besökare, har ni sovit gott inatt? Jag har sovit riktigt bra inatt och nu vaknade jag och är hur pigg som helst. Jag får sova en timme till, men vet inte om jag kan sova bara. Runt nio tiden går min buss in till Visbu då jag ska till tandläkaren. Idag kanske jag blir av med tandställningen annars blir jag av med den i februari, men jag hoppas mer på idag. Fast jag lider inte av att ha tandställning, vill bara se mina tänder utan tandställning. Annars händer det inte så mycket mer, ni får ha koll på tävlingen som finns i bloggen och tävlingen som kommer senare.

Vad har ni för planer för den här onsdagen?

Kommentarer

jättefint!!:D

Jätte fin bild!

Jo tack bara fint

Åh, minns när jag blev av med tandställningen:D

skitmysig bild verkligen ! :)

Sv: Okej, men om du skulle gissa på ungefär hur många timmar om dagen :)

Spenderar du mest tid åt inlägg eller åt att skriva/svara på kommentarer?

jag håller tummarna för att du blir av med den idag! :D

mysig bild :)

sv: Ohja :)

sv: det är toppen! :) vad gör du?

Bra tips och bra blogg :) Händer idag? Kram

bara vara hemma tror jag :)

sv: varsågod!

ja, det förstår jag :)

allt bra idag?

Bilden var verkligen jäääättefin Bea!! <3

sv: allt är bra! själv då? :)

Åh ja den e super bra!

var gärna med i min dagens blogg tävling! http://lgullarbergs.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-1.html#comment

kikar förbi idag igen och läser lite och passar på att önskar dig en trevlig fortsatt lillördag :)

Åh sån fin bild det där var!!



Härligt, jo tack, det är bra här med :)

tacktack! :)

svar hihi. Jo då det är ett tag, 2 år och 5 månader. :) hur länge har ni vart tsm? :)

Jaa skare va vinter vill man ha riktigt med snö!:)

Idag ska jag plugga och försöka hitta en ny jacka..vad ska

du pyssla med idag?:)

Ingen fara :-D

Hur är det med dig då ?

sv. yesyes! :D ha en fin onsdag!

sv: Right! Hoppas det blir så, tror nog att det skulle gå hem på bloggen. C:

Tack, vi hade det superkul igår så jag få väl skylla mig själv som mår skit idag. Hah. ;D

jo de äre!:)

ja! :D

fin bild=)

Det var så lite så! :)

Det är bara bra med mig. Dig då? :)

Du fotar verkligen jätte fint!

Kram

Aah tack :) Om du har lust kanske du kan kika in på min nya blogg och säga vad du tycker, funderar på att byta dit helt ! nattstad.se/HallonMia

Jättefin blogg :]

Fin bild!

Hoppas att du kan bli av med tandställningen. Men jag tycker att tandställningarna är söta! :)

sv: japp! hur har din dag varit då? :)

vsg :)

tripp trapp trull :D:D!!

Gud vilken härlig bild!! :D

sv, aa, allt bra idag ;) ?

Finaste bilden på blogg.se! familjekänsla.:)























Follow my on Bloglovin







Trackback