now it's friday


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Igår kväll gjorde jag inget speciellt, jag satt bara vid datan och kollade och var med min pojkvän. Idag är det fredag och för mig betyder det helg, dock börjar jag få ont i halsen så det är inte alls så bra. Men jag måste ta mig upp till skolan idag, för idag gäller den sista fotograferingen sen ska jag lämna tillbaka sakerna. Här får ni även se några fler bilder som jag tog igår i skolan. Jag har inte fixat dom speciellt mycket i photoshop, bara ändrat till den orginala färgen.

Ikväll blir det mys med några tjejer på stan och det blir även hockey, sen kommer jag sova hos Emilia. Min dag kommer nog bli sjukt bra förutom att jag har ont i halsen och bör vila egentligen.

Vda har ni för planer för eran fredag?

Kommentarer

Ha en bra fredag och helg :D

god morgon ^^

underbart med fredag :)

fina bilder!

Hej fina du! Är du som mig, älskar att kolla på film?

På min blogg lägger jag upp nästan 1 ny film varje dag. Vem vet, någon gång kanske jag lägger upp någon som blir din nya favorit? :)



Du får hemskt gärna slänga in en kommentar vilken som är din favorit film, gärna flera. Vem vet, det kanske blir min nya favorit film? :)

Kram

SV. hihi kej, jo de ä baara bra :D

hehe :D

vad gör du ? :)

Alltid kul med Fredag ;)

sv; va härligt att höra! :D vad ska du göra denna fredag då? ;)

hihi ! ja ... jag ska baka en i dag! :)

okej^^ ska strax iväg o kolla på en bil, sen ska jag iväg in til sthlm :)

Sv: Hehe ;). Men det är skönt att inte gå i skolan idag ;D

sv; kul :) Ska shoppa lite hade jag tänkt!

Tack så mkt:)



Dessa bilderna blev med bra, fornnordiskt tema? Låter som om du kommer få en bra fre, hoppas halsen bättrear på sig bara=)

sv; ja allt är bra med mig :) sj då ?

tack :)

ja :)

nja,nästan ingenting.har tråkigt :/ <3

jaa :/

sv ;händer idag då ? :)

sv; ja de kan man säga :D

svar: sovit gott i natt? :D

Nepp,inte med alla tråkiga lektioner. :s

fast det ända som är kul är typ idrott,bild och sen rast!:D <3

Underbart med fredag :)

sv: tack :)

Snyggt blev det iallafall :)

svar: samma här typ, hade tänkt gå upp hal 8, men vaknade tjugo över 6 i morse istället x)

Japp!

ser du mitt nya inlägg?

för jag kan inte göra det ? :o

rubriken är ; om jag vann 30 miljoner..

Tack så mycket :D

hahaha xD

Fina bilder! :) <3

Ja verkligen :)

sv; sovit gott?(:

Tack:D



Haha, ja jo det är ju smycken iof:P Men förstår att de nog blev en liten chock när du kom dit:) Men tycker att du lyckades riktigt bra som sagt=)

Konstigt tycker jag att jag inte kan se det inlägget!:o

haha

Snyggt! Fräcka produkter du får fota! :D

sv. varsågod :)























Follow my on Bloglovin







Trackback