Ny vecka, nya tag!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Min kväll var rätt dryg igår, det hände inget speciellt. Jag började göra klart mitt CV därefter spelade jag kort med min syster och pappa & resten av kvällen satt jag vid datan. Inte alls någon roligt söndag kväll, jag försökte även att ladda ner spel på datan. Men jag fattade inget och det gick inte så bra, försökte få någon att vara social men det var också svårt.

Idag är det en helt ny vecka och jag har min pruduktfotografering den här veckan. Kommer bli riktit roligt att få fota en hel del. Jag ska även träffa min pojkvän i veckan, kanske träffa Emilia och kanske träffa min bror. Sen hoppas jag även att jag hinner träffa Emma och några flera.

Vad har ni för planer för den nya veckan?

Kommentarer

Coola bilder :) Min plan för denna vecka är att plugga..massor!^^

sv: härligt! jo de är bra här md!

Vad har du för roliga planer till veckan då? :D

Vilken massa härliga kort du har på din blogg!

sv: okej, jag har filmkunskap :P

Hej! kolla in min blogg nu när jag ska börja designa kläder :) hjälp mig på traven och tyck till! by the way finfin blogg du har!

mina planer blir att ta nya tag i min diet.. och precis därför undrar jag vad du har i din smoothie? :D

Hej! Tävlingen om att vinna en onepiece är nu avslutad. Var det du som vann? :) Annars är det bara att vänta på nästa tävling som dyker upp snart! :)

Sv, gay du är då beatrice ;)

händer det någonting på gotland?



var faktiskt lite oväntat att marcus skulle bli tsm med Sabatini och mer oväntat att det skulle ta slut så fort.

sv; det kan jag tänka mig :)

- har du några planer efter gymnasiet?

sv: Va händer idag?:D

Sv Jodå det är kanon! Vad ska du göra idag då?

åh vad gott :)

Sv, haha eller ;)

som vanligt alltså. steeen dött ^^



haha va viste du inte. jag trodde alla viste det.

Sv låter som om du kommer få en bra dag iaf =)

sv, haha aa verkligen.

Tackar:D



Kul med produktfoto! Känns alltid roligare att fota när de e ngn mening med bilderna tycker jag=)

sv; det är bara kurs intro, så slutar kl.14 :)

Så läcker :D

Sv; jaa, askul! :)

sv: Tack så mycket :) Det värmer att få höra :)

Sv, hehe

är du i skolan nu?

Sv Jag vet faktiskt inte, funderar på o baka eller nåt.Maken snodde ju bilen till jobbet idag så jag står utan - vilket inte är så smidigt om man vill hitta på nåt - vi bor ju nästan 3 mil från stan :D

Hej fina hoppas att du har haft en super härlig helg ;) Kram

Sv, haha roligt. ^^ du som ändå har träffat mig i verkligehten. Trodde du någonsin att jag skulle fastna för att blogga?

Gott :)

Hejsan!



Fina billder, ser verkligen gott ut! :0)



Jag behöver lite hjälp och har därför arrangerat en liten tävling på min blogg där du har chansen att vinna ett Mini kit med N.Y.C Smooth Mineral Loose foundation powder!! Titta gärna på den här:



http://barbados.blogg.se/2012/january/jag-behover-lite-hjalp.html

SV: min dag har typ börjat bra hehe :D

Sv: Jag mår bra tack =)

vad händer en måndag som denna?

skönt att höra :) det är bra med mig me :)

hoppas du får en bra dag :)

Det ser gott ut!

jag är i skolan ,

gjort idag då? :D

Sv Haha nej, buss med fem galna ungar är nog inte att föredra ;)

lust att lägga upp receptet på den ?:)

Vad skönt att höra, härligt! :) Det är bara fint med mig också.. vad händer hos dig idag då? Kram :)

Aha men vad mysigt ju, då får du ha det så bra! :}

Själv är jag ledig idag vilket pojken min också är, så ska mysa för fullt här hemma och dona lite här i lägenheten och sedan åka förbi hans moster på kvällen och hälsa på! Så blir mys :) Kram

Ha en fin dag :)

grym blogg :) allt bra??

gott! hur har din dag vart än så länge? :)

kram, http://hannalovisasol.se

Videoinspelning, våran första tävling, laptop köp. Rätt mycket på G faktiskt =) hur har din helg och dag varit då? :)

Gud vad vackeeeeer du är! Och du tar grymt finaaaa bilder! Jag vill fan gå och göra en jordgubbs smoothie själv nu! HAHA!!

LÄS MIN BLOGG!!!

http://cassels.blogg.se

mums vad god den såg ut! :)

smaskens!

Hej ser supergott ut !

blev sugen på att göra det nu :p

Hur är det?

btw fin blogg























Follow my on Bloglovin







Trackback