produktfotograferingen klar!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Sitter i skolan och nu är min produktfotografering över, har tagit dom sista bilderna och vart och lämnat några bilder till henne som äger sakerna. I nästa vecka blir det att fixa bilderna och skriva ut bilderna till min utställning.

Nu efter skolan ska jag ta bussen in till Visby och vara med några favoriter, vi ska äta mat, umgås och se hockey. Det kommer bli en grymt mysig fredagkväll med tjejerna som jag kommer umgås med, senare ta vi bussen hem och jag följer med Emilia hem till henne. Vi får se vad vi hittar på när vi kommer hem till henne, men något mysigt blir det säkert. Tänkte även ta och säga grattis till min underbara mamma som fyller år idag. Grattis till min mamma, hoppas du får en bra fredag!

Vad tycker ni om bilderna?
Vad ska ni göra för mysigt ikväll?

Kommentarer

sv- Ja , skitsnygga! :) vet inte, tror det blir film!

Tack gumman!



Låter som om du har en mysig dag framför dig.



Kram

Lite tjejkväll efterskolan! ;)

Tycker bilderna är JÄTTE fina!

och i kväll skall vi ut och äta , sj då?

Varsego



Jaa själv?

Fin blogg. :)

sv: tack sötis! :D

sv; har precis varit i skolan :) och snart ska jag gymma och ikväll blir det bio med några tjej kompisar :)

Hejsan! Var gärna med i min tävling! Du ska välja ut det bästa inlägget du tycker på DIN blogg. Jag ser att du skriver bar så jag tror att du har en STOR chans att vinna! :D



Skicka in ditt bästa inlägg här: http://mallanmalinsliv.blogg.se/2012/january/tavling-d.html#comment

Vad fin blogg! :D

Hejsan! Var gärna med i min tävling! Du ska välja ut det bästa inlägget du tycker på DIN blogg. Jag ser att du skriver bar så jag tror att du har en STOR chans att vinna! :D



Skicka in ditt bästa inlägg här: http://mallanmalinsliv.blogg.se/2012/january/tavling-d.html#comment

Tack så mycket!

Låter som att du kommer att få en härlig kväll:)

- tack själv :)

fin,bild :)

Jätte fin blogg :)

Tycker bilderna är bra, bra komposition och härligt ljus och färg. :)



Jag ska nog mysa ner mig i sängen med något ätbart och något drickbart och titta på Legend of the Seeker som jag nyligen har börjat kolla på. :)

SV: ja , jag mår jättefint :D hur mår du?

Hej! En väldigt fin blogg du hade! Din blogg ska jag börja följa! Kram!<3

Har frågestund på min blogg nu så skulle vara kul om du ville ställa ett par frågor ! <3 http://photobyliinn.blogg.se/2012/january/fragestund.html#comment

görs? :)

Ha en fin fredagskväll :)

sv: ja verkligen, älskar den guldiga färgen!

tack! :)



vad händer ikväll då?

Bli dagens blogg hos min blogg! http://hjjonsson.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-1.html#comment

Jag ber om ursäkt om du inte gillar sån meddelande!

Jag gillar bilden, och ursäkta om jag är efterbliven på nått sätt nu, men vad är det för något?(a)

Jättefin blogg btw. :)

Jätte fin bild!

Hejsan!

Nu har jag dagens blogg på båda mina bloggar!

Du kan anmäla dig på båda!



www.juliaadolphsson.blogg.se

och

www.juliians.blogg.se



ps: Super fin blogg kram!!























Follow my on Bloglovin







Trackback