red color, love!

Den här fina tröjan kommer ifrån nelly för 229:-

Kommentarer

va gärna med i dagens blogg, kram :)

Sv; I helgen åker jag till Gävle och sover hos bestis . :D



Hur är det med dig idag?

kram

ååh älska tröjan! <3

Jag har vart iväg på lite möten och castingar idag :)

Hur har din dag vart då snygging? Kram :)

hej allt bra?? :)<3

åh, vilken mysig tröja:)

Fair Play betyder för mig ett schysst och rättvist spel. Att man passar alla om det är ett bollspel, är snälla mot alla och peppar folk, inte blir arg om man förlorar osv.

sjukt fin tröja!

-

men tur det är bra med dig:)

sv: aop!

sv: bara bra, vad gör du ? :)

åh vad fin

Vad roligt:) Vad ska ni hitta på då?

skit snyggt

vsg :) sjukt snygg tröja!!

Nu är vinnaren utav "Veckans blogg" dragen, klicka och se om det blev du .. :)

Fin tröja ,^^



sv, jadå jag mår med bra.

Något planerat i helgen då? :)

så fin! :)

Jag ska typ börja duscha snart :D

jäklar vilken snygg tröja, älskar färgen!

snygg!

Så snyggt!

Snygg! :)

dagens blogg är avslutade kolla om du blev en av vinnarna!:)

Hej! Allt bra? :)

Kram

/Lena

sv: okej ^^

haft en bra dag? (:

allt bra?:d

nu har jag ny blogg :D <3

Åh va fin!

Allt bra? :)

allt bra ?

Btw. nästa söndag lottar jag ut 6 vinnare i veckanskblogg anmäl dig gärna här:

http://birta.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-vinnare.html#comment

Nja inget speciellt å nu e ja dö trött typ :P



Snälla rara vill du rösta på min 7 månaders son Lion till omslagstävlingen. Klicka bara på länken och tryck RÖSTA , Tack på förhand! <3



http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/Vi-Foraldrars-Omslagstavling/Photo-competition-candidate-template-5798

SÅååå fint :) Lyser upp i vintermörkret!

var med i tävling! :D

http://saannaasphoto.blogg.se/2012/january/haller-i-en-tavlning.html#comment

sv; allt är superbra! :D sj?

fint det va när hon är blond också :)

Svar: Tack! (:



Fin! (:

den var riktigt snygg!

allt bra annars? :)

Sv Nice! Allt bra ikväll då?

fin blogg! vad tycks om mitt senaste inlägg? kram!

Gryyymt snygg!

Den var jättefin på dig! Love it<3

grymt snygg! Förutom det att jag blir blek som ett spöke i rött då ^^ Hade gärna ägt den annars :P



SV: mycket :D

snygg tröja!

det är bara bra :D själv?:)

vilken härlig färg!

Snygg tröja!

Det är bra, vad pysslar du med?

Kram

Den är så snygg

Hej du! Skulle du vilja visa upp när jag spelar hallelujah på piano i din blogg? Det skulle vara otroligt snällt! Kram



http://modegrabben.devote.se/blogs/16317300/spelar-hallelujah-paa-piano.htm#WriteComment

Det är FRÅGESTUND hos mig nu! :D Fråga precis vad du vill, jag svarar på ALLT! ;)

Ni hittar den i länken nedan. Ha så kul! ;)

HÄR: http://daghjort.blogg.se/2012/january/fragestund-1.html#comment

Vilken fin tröja! :D

Hur har din dag varit?

skönt:) det är bra här med!

-lyllo dig!

du får hälsa hela Göteborg, från mig!:D

kramis.

gilder förbi passar på och fråga hur det är? :)

Verkligen grymt fin!

Åh, färgen var sjukt snygg!

sv; jo min dag var helt okej! :D



Sv Nice! Allt bra annars o så då?

den var riktigt fin :)

Underbar blogg! :) Jag är en 23årig tjej med tre egna företag.



Idag bjuder jag mina läsare på 10% rabatt på redroses-klänningen från min webbshop: www.emelieraey.se! :D



Ta dig gärna en titt! Tycker ni jag ska fortsätta med " veckans klänning"?



Ha en grym dag!

bara bra här :)

Svar: Tack detsamma! Du tar verkligen jätte fina bilder :)



Ha en bra dag!

Kram Martina

SV: Ja de var verkligen jätte fin. Är helt såld på koftor nu när det är så kallt i skolan hela tiden. =D

fina bilder du har på din blogg. =)

SVAR: ja! :) och nu jävlar, ska denna vara kvar, tills jag seriöst slutar blogga! :D

Såå snygg!

Åh, vilken underbar färg!

Himla snygg den där är!

fin! :)

yee :)

Snygg tröja:)

älskar tröjan!

Riktigt snygg tröja!

så fin!

Önskar dig en trevlig helg. Kramar

mysig den ser ut :)

Otroligt fin tröja och färgen, älskar den! allt bra med dgi då? :)

snygg :D

snygg!!

Skitsnygg! Jättefin blogg!



KRAM























Follow my on Bloglovin







Trackback