snö bilder i Visby


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Två bilder som jag tog igår när jag fick från tandläkaren till busstationen i Visby. Kanske inte jättemycket snö, men det är mycket för den här vintern. Jag hoppas ännu på mer snö, för jag vill ännu åka pluka med vänner och mina små syskon.

Idag är det torsdag och för mig blir det skola, får se vad jag ska göra idag för roligt. Efter skolan åker jag hem till mig och min pojkvän följer med mig. Det finns nog inget mer som händer idag, bara en vanlig dag i skolan. Senare under dagen kommer det upp ett bra inlägg, det blir nämligen frågestund med min pojkvän. Kolla in senare.

Planer för den här tosdagen i slutet av Januari?

Kommentarer

Fina bilder!

Hej! Nu är det en "Mini-frågestund" på bloggen! Fråga exakt vad du vill, för jag svarar på alla!

Skickar en kommentar när frågestunden är avklarad.

(Förlåt om du inte gillar dessa "kommentarer"..)



KRAM

http://nancyochjag.blogg.se

Vackert

Fina bilder! :)

sv: vad bra att det är bra med dig! med mig e super bra:)

Vad mysigt :)

Du får ha det så bra idag fina du!

JAG HAR NU UTSETT EN VINNARE FRÅN ''NATTENS BLOGG''. KOLLA IN OCH KOLLA OM DET VAR JUST DU! HAR DU INTE VUNNIT HAR DU EN NY CHANS LITE SENARE PÅ ''DAGENS BLOGG''!

Vackra bilder :) Tagit de själv?

Idag blir det en lugnt dag, lite jobb och sen backen. :)

Sv: Det är bara bra med mig. Hur är det själv? :)

Gillar dina bilder i din "footer", riktigt snyggt!

Svar: herregud, förlåt då -.-''

du tycker det? ;)

mm.

Fina bilden:)

Trevligt att umgås med killen! :D

Hoppas att du får en bra dag! KRAM

SV: Det är väll inte så bra, är hemma och är sjuk. Hur är det själv? :) Tacktack!

Lovely pics! Som vanligt dårå. :) Hälsa Gotland från mig! :D

Önskar dig en härlig torsdag :)

När ska du till Göteborg?:)

sv; allt är bra! ;) sj?

gillar bilderna :)

SV: Tack :) härligt!

Hur kallt är det hos er?

Jag har lagt upp svaren på bloggen.. Hoppas du förstår vad jag menar :)

Inte mycket :)

Lite snö ialla fall. Vi har lite mer här, ungefär i samma höjd som Visby men på fastlandet :)

Mys :) det snöar här också. Vet inte riktigt men någon/några minus

Yes :)

Gick det bra hos tandläkaren då?

Åh mysiga bilder, tänker typ på Pippi Långstrump! :)

Var så länge sedan jag såg Pippi, men var inte de inspelade i Visby? :)

hehe okej ;D

haha :D

Aha, vad seg jag känner mig nu. Fast nu följer jag dig!

Åh, Gotland är såå fint.

Fina bilder! :D

Visby är bra vackert!

sv: jodå samma här, va gör du? :)

fina!

sv: ingen orsak :D

Åh vad vackert (:

Fina bilder!

Allt bra idag?

Kram

sv: vad jobbar du med? inte så mycket svarar på lite kommentarer oså :)

sv: jag ska till gotland nästa helg :D

sv: okej så kul! :)

sv: vet inte riktigt kanske fortsätta på min nya design, själv då? :)

sv: min kompis mamma bor där så vi ska hälsa på henne ;D

sv: okej så kul :)

Allt bra idag då ? :)

sv: ja mycket, har inte varit där sen i somras :D

Bara toppen! :)

sv: hihi ja :D

sv: ja :D men du bor utanför visby va?

<3.

la till dig på bloglovin nyss :)

sv: aha okej, nice ! :D

Vad skönt :)

sv: jag minns inte vad det heter :( men det är utanför visby i allafall :p

Fina bilder :)

Åh, älskade Visbyyyy! :D

Åååå vad mysigt :) Man bara måste ju älska vinter :)

Åh, vad mysigt det ser ut där du bor! ^^

Fina bilder :)























Follow my on Bloglovin







Trackback