you make me confused


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Min kväll igår var rätt lugn som vanligt, men det finns inget att göra här hemma hos min pojkvän. Det blev iallafall en sväng till affären för att köpa kladdkaka. Jag har vart sugen på det i några dagar så det var gott och äntligen få äta lite kladdkaka.

Idag är det torsdag och snart har en hel vecka gått, det går rätt fort. Eller kanske inte, jag tycker det går speciellt sakta på dagarna. Efter skolan blir det att försöka åka hem och hämta ut mitt paket som ligger och väntar på mig, det ska bli så roligt att få öppna paketet. Några vet säker vad det är och det är min kamera väska, som kommer på posten. Annars senare mot kvällen får jag se vad som händer, kanske ta och städa mitt rum, det kan behövas.

Vad har ni för planer för den underbara torsdagen?


Kommentarer

Godmorgon! Hoppas du får en härlig torsdag:)

sovit gott?

Vad spännande med paket ^^ Visar du vad det är sen?

jobbigt med skolan varför då gumman? tar bloggen över?



jag har bokat en 1mpnaders thailandsresa! det är det stlrsta som har hänt :) sen har jag planerat lite envent ;)



händer i helgen?

puss

Sv Jo vi har haft snö men den har töat bort nu som skönt är. Vi är med i tidningen för att de ville träffa oss för en intervju gällande att jag fått två barn på samma år...

sv: var på möte sen var och tränade :)

allt bra idag? :D

sv: okej :)

Riktigt fin blogg! :D Torsdagen blir en lugn dag, ledig dag! :D

svar: Tack, vad roligt att höra! :D

- Härligt!

jodå det är bra :)

Heej :)

Hoppas att du får en skitbra torsdag! :D

Sv; skönt, jag följde hockeyn, sen sov jag! :)

hehe okej :)

jag tycker dagarna går snabbt :)

-Svar: På Torsdag, alltså idag så kanske jag ska sitta och mysa med mina kusiner, vad ska du göra denna Torsdag? :)<3

Roligt med ny kamera väska! =)

svar: Tack så mycket :)

sv: Så bra, jo helt okej :)

vad gör du då? :D

Sv: tack ska du ha! :)

hur är det? :)

Härligt :) Nej inge bra här

Men det är okej :) vad gör du?

okej inom foto då eller?

Okej :) har du lektion?

kunde tänka mig det :P

Hehe okej :P vad har du för lektion?

Hoppas att du får en fortsatt trevlig dag!

sv: joo ;)

Vad gör man då? :P

Gud vad roligt :D

sv: ja, vad gör du nu då? :)

sv: Åh, nu känner jag mig dum. läste fram till just den meningen. haha Men va kul med kameraväska. ja skulle behöva en ny. min gnisslar som tusan.

svar: Tack, vad roligt att du tycker det! :)

Har min egna studio här i mjölby, love it!

sv: Tack :)



haha, saken är den att den gnisslat ända sedan ja köpte den.. dålig modell! haha men ja en ny skulle väl sitta fint. :P

sv: jag har tränat och ätit frulle och just nu chillar jag framför datorn men tänkte att jag skulle göra klart det sista i rummet så man har koll på allt ;)



Krami

Hej Dagens blogg vinnare är nu utsedd, kolla om det blev du här: http://saandriiiee.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-6.html#comment

annars anmäler du dig igen :)!

åhhh nu blev jag sugen på kladdkaka !!

Idag har jag inga mer planer än att sitta och nörda kod till min redovisning och kolla på massor med avsnitt av Pretty Little Liars, kommer ju nytt OTH idag med :D



SV: ja :)

Vad söt du är och jätte Fin blogg! allt bra? :)

sv: jao :)



hur mårs det?



krami

Fina pics :)

sv: okej, nyss ätit :)

ingen fara, allt bra idag? :)

härligt, jo samma här:)

vad skönt, jag sov jätte skönt !

snygga!

bilder från stranden? :D

Sv: Hehe, ja :) Fast jag brukar inte använda alla.

Jorå! Jag får passa på att önska dig en fin torsdag! Ska du göra nåt kul?

kom hit och ät kladdkaka sötunge! det står en kladdkaka i ugnen nu :D du har ätit kladdkaka typ alla gånger du har varit hos mig ju ;)

sv; vad bra, jag också! :D

underbara dag, jag dör får ångest.. skitväder!























Follow my on Bloglovin







Trackback