jag vill inte ha slask, jag vill ha snö


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag har ville inte ha slask, jag ville ha snö. Ni ville inte ha snö, men fick slask istället. Jag säger inget mer, ni får bestämma er nu. Om det börjar snöa är det väl lite fel att önska att det ska smälta och bli slaks? Jag hade en sjukt bra dag idag i skolan och är riktigt nöjd med mina bilder för dagen. Är sjukt taggad tills på torsdag, det kommer blir sjukt bra.

Efter skolan tog jag bussen till Visby och fick springa i allt slask som ni önskat för att hinna ner till säve till halv fyra för att träffa Emilia. När vi kom fram till Wayne´s coffee var min vänster sko fullt med vatten medan min andra sko inte var full av vatten. (hur det gick vet jag inte) Jag hade iallfall sjukt mysigtt med Emilia och tiden bara flög iväg och vi tog bussen hem runt halv sex. Jag sitter hemma hos min pojkvän och hon är hemma hos sig nu. Tusen tack för en sjukt bra dag & en fin bild på dig fast du var upptagen i telefon och inte hade tid att bli fotograferad just då.

Vad har ni gjort idag den här tisdag kvällen?




Kommentarer

Allt är bra med mig,själv då ?:D

jag vill varken ha snö eller slask hehe

svar: jodå, jag gick väl 6/7 km, hade värsta jävla träningsvärken efter det! :)

tack så mycket :)

vad gör du

Jätte fin blogg! <3

ååå tack själv min vän!! ja, bilden var fin men jag var inte så värst fin på den.... men men ;) hihi! du är underbar min vän. det var en myyysig fika och pratstund med dig finasteeee :*

Sv: :)

Men vad ska hända i morgon då?

Jag tror nog att man får åka bra långt upp i landet för att få uppleva en vettig vinter är jag rädd för :S

sv: minns inte vad vi pratade om (a)

Sv; ;)

Det är sådär själv? =)

Det är riktigt kul!

Sv; vilken tur! :)

Vi har varken slask eller snö.. :P

sv: okej samma här :D



var gärna med i min nya tävling!

http://eemma.se/2012/january/tavling-vinn-presentkort-pa-fijnse.html#comment



ber om ursäkt om du inte gillar tips ^^

Tack söta du:D



Gillar bilden på Emelie. Även om de inte e perfekt skärpa kanske så gillar jag hennes uttryck ock kompositionen... =) Hoppas du har mysigt hemma som killen ikväll:)

sv härligt att höra! jag mår bra jag med :)

Verkligen grymm blogg! Otroligt fina bilder, att du är så himla begåvad <3 :)

Kommentarer brukar ju vara uppskattat så jag lämnar lite fotavtryck när jag ändå är här och tassar runt lite.

Hoppas du får en trevlig fortsatt kväll :)



..::Nu ska 22kg ska bort från kroppen min!::..

här är det massa snö:D tråkigt med slask :/

Jag vill också ha snö :)

Det är bara bra med mig. Hur mår du?

svar okej najs :) ja slutade innan lunch och började halv tio :) börjar halv tio hela veckan:D



när börjar du imorgon?:)

sv: jodå allt är bara bra här, själv då? :) åh tack! kram

hur är läget med dig idag? :)

usch för slask :( inte kul

Jag vill också ha snö!

sv: nae ingen alls. det regnade så åkte allt bort :/

så lite så:D

Det är väldigt bra med mig, hur är det sjlv?:)

svar: yes! ska gå ca 6/7 km imorgon igen + göra massa situps och plankan, rumpan tränar jag ju redan med mina promenader :)

Hej fina du! Har precis publicerat en novell som jag har skrivit. Har länge inte velat publicera den på grund av olika anledningar men tog i alla fall mod till mig att göra det. Skulle betyda jätte mycket om du ville läsa den och säga vad du tycker :)

http://adelinanorstroms.blogg.se/2012/january/utkast-jan-17-2012.html#comment

sv: haha juste :D vad svarade du nu igen? (a)

Jättesöt blogg!

Jag har en ny blogg, skulle du kunna checka in den och kanske lägga in en kommentar? :) Skulle vara jättesnällt!

Kram :)

neh hehe

Nu har jag utsedd 4 vinnaren av dagens blogg så kika in om det blev du! :)

http://sense.webblogg.se/2012/january/vinnaren-bli-dagens-blogg-11.html

sv; hehe ja jag förstår det! flytta till norrland ;)

Sjukt fin blogg!



Vad händer imorgon sötis? :)

hålelr verkligen med! inge slack, nej tack! ;)

sv: haha jaja :D

mysigt att fika i allafall!

sv: men det kommer säkert igen ;)

Härligt att läsa att du hade en bra dag! :D

sv; härligt att höra!

det är helt okej med mig :)

Hej! Jag hoppas du har haft en bra dag och får en bra kväll! Har varit lite off på bloggen med att kommentera, men är snart tillbaka som vanligt. :)

sv' Härligt :D Haft en bra start på veckan? :)

sv; tack :D

sv; japp. händer nu? själv ska jag sova för jag vart sjukt trött :O

Slask är sååå trist!

Jag har precis bokat in ett par fotograferingar och nu ska jag ta fram lite frukt till sambon som snart är hemma från träningen.



Vad gör du?

Kram

okej, går inte du i skolan? ;) jag lyssnar på musik :)

svar: :D!

jaha :D kankse därför jag aldrig hört talas om de. eftersom de bara finns 2 :)

-SV: Det är bra med mig, själv? :)

- så lite så :D

hejsan tjejen, följ gärna min blogg om du är intresserad utav mode! kram.

kLICKA IN DIG HOS MIG FÖR ATT TÄVLA OM EN LÄNK! INGA KONSTIGHETER, BARA KOMMENTERA "JAG ÄR MED" :)



//PIADINA

sv. varsegood! du är så lik en gamal kompis till mig. ialf på fin header bild! :)

Hej!

Balen närmar sig! Kolla in min blogg och tyck till om mig klänning!

Va med i min veckans blogg & ta chansen att synas inför nästan 2000 läsare? ;)

http://sarahcarlstens.blogg.se/

Hej Beatrice! Ville bara säga att jag har uppdaterat min filmblogg nu :) Kika gärna in och lämna en kommentar! Ha en fortsatt bra kväll!

sv: gör så :)

håller med, ska det vara vinter så ska det vara en riktig sådan oxå:)

svar åh vilken lycka !

ja , då önskar jag dig en mycket bra onsdag då !:)

Hoppas kvällen har varit fin :)

Håller så verkligen med dig :)

så lite så :)

goodiegoodie!:D

Sv: Tack så mycket! :D

så fin header du har!!!

jo jag hatar också slask ;) kan dela med mig med all snö vi har här? ;) aha

gbg ösregnar det idag.. men det verkar bli minusgrader i helgen och då hoppas jag på snö :)

Hatar slask! Som tur är har vi varken det eller snö :)























Follow my on Bloglovin







Trackback