fika hos en fin vän, bra start på året!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 50mm

Jag bjuder på lite bilder som jag tog i slutet av 2011. Eftersom klockan är över tolv så blir det en ny dag och idag blir det att gå en fotorunda med min pojkävn om det är fint väder. Annars ska jag nog ta mig till Visby eller hem till landet.

Första Januari, vad har vi gjort då? Inget vi har vart sega hela dagen och bara tagit det lungt, rätt skönt. Men på kvällen blev det att åka en sväng till Emilia för att fika. Vi fick kladdkaka, kaffe och bullar, en riktigt bra kväll och jag är nöjd med min första dag det här året. Nu ska jag vara med min pojkvän och kanske se till att sova, så man orkar med dagen.

Har ni haft en bra kväll den första Januari?

Kommentarer

haft det bra såhär över nyår då? :D kram

okeokej, jag ska snart sova:)

sv; tackar tackar :D



allt bra med dig annars sötnos? några speciella planer för veckan eller så?=)

sv: okej trevligt :d

vad gjorde du på ny år:)?

Jag hoppas du hade en underbar kväll igår och att du får ett ännu bättre 2012 :)

sv; men okej va bra!! :) jag är nöjd över min nyårsafton också!

Ja, jag har haft en toppen start, :)

Vad ska du hitta på imorgon då? Kram :)

japp.händer idag? :)

sv,; Varsågod! Tack så mycket! :D<3



kramar

sv: varsågod! =) <3



händer i veckan?

sv jorå gårdagen va bra =) händer nåt skoj för dig idag?

SV: tack detsamma! :D hur firade du in det nya året? Blev det lyckat? :D

Jo allt är bra med mig :) Själv då?

godmorgon , hoppas du har fått en fin morgon ! :)



fin bild ^^

Fin bild!

Dagens plan är att storstäda köket, träna, handla och tvätta.



Allt bra idag?

Kram

Godmorgon, allt bra? =) kramis

Sv: Allt är bra med mig! Hur är det själv? :)

sv: okej, fin bild :D

sv; aw okej, hur mycket fyller han? :D

nja inte mkt, ska på stan och strosa runt där och ta en fika men en vän jag inte träffat på länge!

sen jobbar jag i helgen, mer vet jaginte=)

Härlig bild! ♥

sv; :)

fin Bild ! :D



sv. okej det är lungt.. :D

hihi, okej :D

God morgon! allt bra med dig idag? :)

sv: okej, jag ser på tv :P

Fin bild! Du har väl snö hos dig? :)



*/Matilda Rosqvist*

låter skönt med en fotorunda! tyvärr är vädret grått, regnigt och trist här :/

Jo,det för vi hoppas!:D

allt bra idag? :D

Önskar dig en toppenbra måndag! :)

- Låter najz!

Jag mår också bra :)

Vad gör du?

Låter som en trevlig kväll! :)

sv; jag är inte så haj på hur man fixar i bloggen.. därför jag inte har någon header eller egengjord design... haha (a)

jag har haft en aaaaas bra kväll den första januari ;) ni är underbara!

Fin bild! :)

Hej!

Nu är det så att jag har skapat en ny blogg så ifall du har lust att kika in och lämna en kommentar om vad du tycker om den osv.. , så jag blir jätte glad! :D



Vill du göra ett bloglovin byte? säg till så lägger jag till dig direkt! :)



MIN NYA BLOGG : http://stunky.blogg.se



Ha det bra kram! :)

sv; nej verkligen inte :)

Mysigt med fika :)

va kul! jättefin bild också :)



eh nu när jag är inne på din tänkte jag bara fråga vilken knapp jag trycker på för att få upp bilden på skärmen , alltså när jag ska ta..

sv: hur gör man det? :O

okej, ja min dag igår var kanon :)

Allt bra idag ?

hej hej allt bra med dig idag?

låter som en perfekt start på året :)

hur var din nyårsafton? :)

vad göru då:) ?

svar;

jodå min dag har väl varit bra, :)

vilken är din favoritfilm?:)

ja, det lät som en bra start på det nya året :)

Gött, jo bra här med ;D görs`?

- härligt :D

jodå samma här :)

SV: Varsegod :)

GOTT NYTT ÅR PÅ DIG!

Hoppas att du hade en grymt nyårsafton! ;)

sv: jo, det var lite tråkigt men aja får se fram emot vad 2012 har och erbjuda istället :)

sv; vas härligt att höra! Allt bra idag?(:

sv: okej, jag kom precis hem :)

allt bra idag? :D

Jag hade en bra fiörsta januari ja:)

Sv: Ledsen för så himla sent svar!



Gott nytt år! :D

fin bild:)

jäklar vad fint! :)

min första kväll i januari myste jag med en film & ett gäng kompisar! :)

sv: jo nyår var sådär bra.

gör du idag?

gott nytt år! :)

tack gumman

okej jag vaknade för inte för så längesen:)

Vilken läcker bild.=)

sv; händer i veckan? :)

sv: jag gör inte så mycket, dusj? :D

sv; har bara sjukgymnasten i morgon inplanerad :)

jätte jätte fin bild!:)

Snygg bild! Älskar också bilderna längst ner på din blogg :)

Snygga bilder du tar :D

Hej ! Jag ska snart åka till London så jag undrar om du har några kickasslondontips att dela med dig av ? Du verkar vara en kreativ tjej så tänkte att du nog är rätt person att fråga ! Läs gärna inlägget "london calling" först så förstår du vad jag tänkt mig ! ;)

Tack

Bara härligt :)

Fin Bild!

fin bild :)

KRAM

Bilden är verkligen jättefin! :D



Sv: Tack så mycket, blir verkligen jätteglad! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback