You are an angel that is always


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Kom just hem från skolan och det har vart en helt okej dag, nu i slutet har jag börjat med min fotobok som jag ska göra några dagar framöver. Mitt tema i fotoboken är människor, bara bilder som jag själv tagit kommer att finnas där. Det kommer nog blir riktigt roligt, tror jag. Nu väntar jag på min kille som ska komma hem hit, han kanske kommer om 40 minuter. Ikväll blir det en lugn kväll här på landet och jag ska vara med min pojkvän och mys med honom. Sen morgon dagen, då får jag se vad som händer. Vet att jag ska till skolan och jobba iallafall, mer vet jag inte vad som händer.

Den här bilden är tagen för några dagra sen, visst ser det gott ut? Jag tycker det ser gott ut, men jag är faktiskt inte sugen på det fast jag kollar på bilden flera gånger. Jag är mer sugen på stuvade makaroner, det hade vart sjukt gott!

Har ni haft en bra dag den här tosdagen?
Glöm inte frågestunden med min pojkvän!


Kommentarer

härligt !

sv: jag kan smsa henne och fråga :D

Ahaa åh vad jobbigt :(

SV: Jag gör dans övningar. ;) Ska du göra något roligt i helgen?

sv: okej, jag kom precis hem från skolan :)

allt bra idag? :D

sv: sten kyrka heter det :)

Tack =)

Jodå det är bara bra här :) Lite småtrött efter skolan men jag piggnar nog till snart ;D



Åh vad gott det ser ut! :D

Tack så mycket! Fina bilder på din blogg också!:)

Kram

http://piipoh.blogg.se

Gott! :)

sv: bor du nära? <3

hihi :) ta bort matbilden :( är huuuungrig! :D mohaha

sv: okej nice :D

sv: aha okej :D händer det ofta eller?

Haha jag skämta bara :P

Okej ;D vad blir det?

sv: okej :D



gott med pizza!

mums!

Planer för ikväll då? :)

Ahaa okej :( trist!

men gud vad gott

icas mozarellapizza? ;) vilken koll jag har!

nu är vinnaren av veckans blogg är ute, kolla om det blev du eller anmäl dig igen! :)

http://ssmileyface.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-2.html#comment

hihi ja :) Planer för kvällen?

Mysigt :) Min pojkvän åkte till fjällen idag med sitt jobb, så får mysa själv hemma, kolla på någon bra film :)

SV: Okej, jag ska vara med kompisar. Hur gammal är du? :)

åh, va god pizzan ser ut! :)

sv; Tack! :D

sv; Vad gör du? :D

Vad gott det ser ut!!

sv: jaha okej :D

jag vill också ha!

Hej! Vilken fin blogg du har!



Jag är en fashion student som bor i New York och har en liten shop där jag säljer smycken från Marc by Marc Jacobs.



Försäljningen gick väldigt bra förra året och eftersom det är LIMITED EDITION-produkter tar dom slut fort!



Så skynda in på min blogg och lägg din beställning!



Trevlig torsdag,



Celinas NEW YORK

Jag har haft det toppen idag, själv då? :)

sv- aha ok :) ska plugggga :/

-min dag, va helt okej:)

vad gör durå? kramis..

hihi :)



allt bra?

Såg inte bara lite gott ut med pizza !:D

sv:Varsågod! Ja allt är bra med mig :) Självdå?

Mmmmmm ge mig maten !!! haha ;)



Kraam

SV: Åh tack så mycket :D

Åh vad gott! =D

fin bild :D

kul med en fotobok :)

gjort idag?:)

sv: hehe, jao =)



göru?



Krami

gott!

haha ja :)

Vad tycker du om Mission Impossible filmerna?

Ser sjukt gott ut. :)

Vad gott det ser ut!

sv: Varse God! :D

Vad bra! jo för mej är det bra, förlåt för sent svar föresten! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback