sometimes it will be as expected.

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 50mm + Haida Close-up+10
 
I tisdags jobbade jag mellan 17:00-21:15 och innan jobbet gjorde jag inget speciellt. Kevin fyllde också år i tisdags men eftersom han jobbade hela dagen så får vi fira honom nu i helgen. Igår blev det en shopping runda i Visby med mina två syskon, vi hade även en mysig dag med fika och fint väder. Bilder från gårdagen kommer kanske upp senare om jag har tid efter jobbet. Vad ska ni hitta på för mysigt idag?
 
 
 

Kommentarer

sv: Ja :) gör du?

Jag har ett 50 mm fast, kan jag köpa det då?
Kram

Det är lugnt :)

Fin bild! :)

Jättefin bild Beatrice! :D

Lät bra med shoppning och fika + bra väder i Visby:)
Fin bild! och idag ska vi fira mammas kompis födelsedag lite grann. Vi ska fika eller ta pizza.

åhh jag vill också kunna hitta på saker med mina syskon!

SV: Jag mår också bra:)

Vad hittar du på?
Kram

fint! :D

vacker bild.

S: tack:)

Läskig insekt :S

sv. hur är det med dig då nu såhär på kvällen? :)

mmmm!

Fin bild :)

sv: Åh tack så mycket! :D Jättefin bild btw :)

tackar!:)

Jätte fin bild! :D
Härligt med dom nya kamera sakerna! :)

Jättefin bild !
sv; Okej :) Svarar på lite kommentarer och tar det lugnt bara :)

Tack snälla du! :)

Fin bild :)

sv: Jaa, synd det ;)

Vilken fin bild du fick med nya filtret (Haida close up var det du köpte nyligen va?), kanske är värt att investera i ett sånt :D

Vsg :D Läget?

mm :)

åh vilken cool bild! :)
har du några planer nu när det är fredag? :)

Jätte häftig bild!

RE: tack själv raring :)

Underbar fin bild
Ha en fin fredag

Söt liten insekt. Själv vågar jag knappt fota sådant då jag är livrädd för kryp:P

sv; Taack ! :)

Sv; Tackar! Kul att du gillade dom:)

Sv; Tackar! Kul att du gillade dom:)

fin bild! :)

Sv: Tack snälla du!

... Besökte din blogg någon gång för kanske ett halvår sen eller mer, och det synd verkligen på dina bilder att du har utvecklats i ditt fotograferande sedan dess! Den här är ju helt magisk!

Låter som om du har fullt upp med jobbet:/

fin bild! :)

ÅHÅÅ SÅ JÄKLA FIN BILD!!!

heheh nej det är faktiskt min pappa som tagit bilderna :)
PUSS

Cool bild :)

Cool bild :)

sv: Tack :) åh, det där close up filtret verkar ju himla bra, va kostade det? :)

Vad kan det vara för insekt? Jätte häftig iaf. Tycker liksom om det blåa och den gula blomman, det gifter sig helt enkelt! :)

cool bild! :D

Jag själv samma filter och 50/1,4.. har provat snabbt men tycker inte jag får något bra, blir suddigt eller nått? Med 18-55 är det inga problem, har fått för mig att det inte går att få bra närbilder med filtret och 50.. men.. det gick ju här?

fin Bild :)

riktigt fin bild























Follow my on Bloglovin







Trackback