En mys kväll med grabbarna!




Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon 28-80mm

Min kväll igår blev riktigt bra, började med att jag tog bussen till Visby för att träffa Johannes och Jakob. Vi åkte direkt ner till Joda för att äta och bara prata skit som alltid. Efter fick grabbarna köra hem mig till Christoffer, under resten av kvällen pluggade jag teori till körkortet.
 
Innan jag börjar jobba klockan 15:00 ska jag ta och sola lite, klockan är lite över nio och det är redan över 22 grader ute. Tänkte berätta att jag har fått den nya blogg.se nu, jag gillar den starkt. Har inte hittat något jag ogillar ännu! Vad har ni själva för planer idag?
 
 

Kommentarer

ser att du också fått nya blogg.se nu :)

*svar:* hihi :D

*svar:* om man väljer att svara via svara knappen så kommer man inte in på personens blogg :P

RE: Tack! :)

*svar:* hm, så står det inte för mig :P

sv: Yes, hon kom in där:)

Ser gott ut!

sv: tack så mycket sötis :D
kram

*svar:* jupp :)

fin blogg! följa varandra via bloglovin?=)

*svar:* :)!

Vilken fin blogg du har tjejen! :D Kika gärna in på min blogg och svara på dagens fråga här: http://mariaw.blogg.se/2012/june/slanga-ett-kladesplagg-angest.html#comment

Kramis, ha en bra dag!

sv: jag vet inte om jag svarade på din kommentar, men tack iaf! :)

gott det ser ut! :)

jaha härligt!:)

jag följer dig redan också :)

Sv. Tack så mycket! :D

sv: hehe okej :)
men åh tack så jättemycket! :D

Hej har en veckans bloggtävling om du vill vara med ! :) direktlänk ---> http://meisy.blogg.se/2012/june/veckans-blogg.html#comment

ps: säg gärna till om du vill göra bloglovin/blogkeen byte! men jag gör bara om du inte tar bort mig efter några veckor !

Hej jag är med i Nellys nya designtävling och jag skulle bli jätteglad ifall du ville gå in här och rösta på min väska.
http://designyourhandbag.nelly.com/?bag_id=1378

I gengäld kan jag ge länk,lägga till på bloglovin eller rösta på ditt egna bidrag om du har.

kram

Kul att du äntligen fått den. Jag gillar inte kommentarssidan fortfarande. Men annars är det okej.

hej hej, jag ville bara komma in o säga att jag har min första goodiebag tävling som startar idag, om du vill vara med o tävla så kom in hos mej :)
http://highheelslady.bloggplatsen.se/2012/06/20/8118365-goodiebag-tavling/

hej hej, jag ville bara komma in o säga att jag har min första goodiebag tävling som startar idag, om du vill vara med o tävla så kom in hos mej :)
http://highheelslady.bloggplatsen.se/2012/06/20/8118365-goodiebag-tavling/

sv: tack :D

sv: Vi flyttar till Gotland helt enkelt:D från september är vi båda där. Jag kanske bor i Kalmar den sista delen av Augusti.

Så gott de där såg ut! Kram :)

sv: haha aa tack!! :D

Svar: None
Beatrice Jakobsson - Fotograf

sv: härligt:D
jag firade min kusin!:)

Åhnej vad gott det ser ut!

Åååh.. Jag minns när jag var i Spanien då fick jag cola med citron hela tiden, hur gott som helst!

Jag tycker också att nya blogg.se är bra!! :)

Hej! Just nu har jag två tävling i min blogg, så det vore roligt om du skulle vilja vara med! :D
Vinn ett valfritt mobilskal (Till t.ex iPhone, HTC, Samsung eller Sony Ericsson) - http://mallemusic.blogg.se/2012/june/vinn-ett-valfritt-mobilskal.html

Veckans blogg - http://mallemusic.blogg.se/2012/june/veckans-blogg.html

Mumsigt :>

Gillar också nya blogg.se! Det ända som är jobbigt är det som har med kommentarerna att göra! :/

Åh vad gott det ser ut! =D

Sv: Det blev som så rörigt! XD haha! Tycker det var mycket lättare att ha koll på kommentarerna på förra blogg.se :)

Tack så jättemycket! :D

yees!:D

SV: Jadå, själv då? :) Kram!

sv: hihi :D
kram

Gillar du & fotografera eller bara är allmänt nöjd över en bild du har tagit?
Var med och tävla i min fototävling då ;)

direkt länk:
http://feliciaslips.blogg.se/2012/june/fototavling.html#trackback

vad gör du?:D<3

Fin blogg!

Bloglovin' byte? :)

sv: Aha okej ;D Ja bröllop brukar bli rätt bra komedier, haha xD

sv: Ja, det blir grymt:D

åhh vilken härlig blogg du har! :)

Hej! Jättefin blogg :) Vill du göra ett blogloin'-byte? Kommentera då på min blogg vilket nummer du blev så gör jag detsamma på din! :D

--> gollasfoto.blogg.se [Fotoblogg]

sv' yes :)

- Kul att du fått den nya blogg.se håller med dig fullständigt gillar den med starkt, mycket enklare att hålla reda på kommentarer också :)

gott! ;)

Gud så fin blogg ;)

Hej! Jag tänkte bara kolla med dig; Har vi gjort bloglovin-byte? Jag har gjort det med några stycken, men min bloglovin verkar ha ballat ur och tagit bort några, så nu vill jag lägga till i så fall :)Fast, om vi inte har gjort de kanske du vill göra de? I så fall har du min länk här: http://www.bloglovin.com/#sv/blog/2681438/sannalitensse?&_suid=134028978464105615613992035031

Säg bara till så lägger jag till dig på en gång! :) Kramar!

shiit, fin blogg! :)

svar: tack snälla du :)

åhh vad gott:D

nu blev jag sugen på cola bara för det^^

*blir sugen* ihi , gott det såg ut! :D

Nu har jag DAGENS BLOGG - på min blogg! Jättelätt att vara med så klicka dig in för att anmäla dig, om du inte redan gjort det!! :-D
DIREKTLÄNK: http://linahammarstrom.blogg.se/2012/june/vinnaren-av-dagens-blogg-ny-omgang.html#comment

*blir sugen* ihi , gott det såg ut! :D

Nu har jag DAGENS BLOGG - på min blogg! Jättelätt att vara med så klicka dig in för att anmäla dig, om du inte redan gjort det!! :-D
DIREKTLÄNK: http://linahammarstrom.blogg.se/2012/june/vinnaren-av-dagens-blogg-ny-omgang.html#comment

Mumsigt :>

Mumsigt :>

Åh så mumsigt det där såg ut då! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback