love to say three words, I love you.

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 50mm
 
Jobbade mellan 15:00-21:15 i onsdags och det gick väldigt bra. Direkt efter jobbet träffade jag min pojkvän och vi cyklade till hans Farmor & Farfar. Hans Farmor fyllde år i onsdag så vi fikade och åt lite mat innan vi cyklade hem för att sova. Vad hade ni för er i onsdags?
 
Började gårdagen med att hämta min data som har vart på lagning ett bra tag, det känns som det är helt ny förutom under sidan. Därefter åkte vi ut till landet för att träffa mamma, pappa och mina syskon. Dagen var väldigt bra med sol, sällskap och fika. Senare under dagen tog jag mig ut hit till min pojkvän, en promenad sen somnade jag som en stock. Idag ska jag jobba mellan 15:00-21:15, vad har ni för planer för dagen?

Kommentarer

sjukt fina blommor! :D

*svar:* ja, min favvo glass smak är gammaldags vanilj med strössel över :)

*svar:* ja! :)
ja, mums :D

åh tack! faktiskt så äre ida på adaras.se som har gjort min design ^^

*svar:* jaaa :) eller hur, älskar min design verkligen :D

klickar in & önskar dig en trevlig fredag!
några planer för dagen? :)

önskar dig en trevlig helg!!

vad fint :)

sv. tyvärr också sjuk :/
vad ska du göra idag då? :)

RE: aw sötnos :) du får mer än gärna hyra mig ;) när tar du studenten?

Jättefin bild!:)

Ska inte göra så mycket idag:)

Sv: Åh tack så jättemycket! :)

Sv: Okej, vad jobbar du med? Idag blir det näst sista festival dagen. Kram

fin bild :D

Fin bild ^^

sv: ursäkta för sent svar, men tack så jättemycket :D

fin bild!

<3

Fina små blommor!

Härlig bild! :D

Hihi okej:) Kramar

SV; Men usch då, krya på dig! Tack så mycket <3

- Härligt, jadå =)

Hej! Hoppas du haft en bra dag! :)

okej najs :) kollar film med killen :)

Fin bild! I onsdags var jag med några kompisar och idag har jag fått besök av en annan vän som jag inte träffar så ofta, riktigt roligt! :)

hej, hoppas du haft en fin fredag! :)

sv: Vad för filter?:) haha

Grymt fin bild!

Ja, jättegott! :)

Så himla fin bild!

Jättefin bild :)

Fin bild :)

Sv: Wow! Men sommarjobbar du bara eller är det som ett extrajobb? :)

fin bild :)

härligt att höra, jodå det är bara bra med mig med :)
ha en bra dag!

sv: absolut :D
rkam

sv: Det ska jag så kan vi ju träffas fler gånger:)

Har varit i Kalmar de senaste dagarna. Ska berätta i bloggen snart.

Fin bild :)

Fin bild :)

sv: jaa:) vad gör du nu?:)

Härligt, tyckte du om glassen?
Krma

nu har jag lagt upp del 2 i min tecknarskola, kommentera gärna :)

hoppas du haft en bra helg!
kram

mysigt!

åh vilka fina blommor!























Follow my on Bloglovin







Trackback