Mer än ett år med min favorit kille!

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Har haft fullt upp dom senaste dagarna och kommer ha rätt full upp dom här dagarna som är kvar den här veckan. I måndags åkte våran klass ut till Naturom för att fixa med våran utställning som vi ska ha i sommar. Efter skolan åkte jag och Humlan hem till mig och under hela dagen och kvällen hade vi det super duper mysigt. Vi fick en lååång sovmorgon i tisdags och det behövde vi verkligen!

Vi skulle till skolan på eftermiddagen men fick ett samtal om att lektionen var inställd. Dock hade jag glömt min plånbok i skolan och fick svänga förbi där innan jag åkte hem till min pojkvän. När jag kommer hem till min pojkvän kliver jag in i stugan och där har han duckat upp fruktsallad, glass och massor av levande ljus på bordet. Vi hade nämligen ett år tillsammans igår och hann fira det lite innan vi skulle iväg med båten med hans familj. Kvällen var mycket trevlig med grillning och andra roliga saker, men natten var värre. Har sovit två timmar inatt.

Idag har vi vart och grillat med hans familj igen och några vänner. Faktiskt en helt okej dag, satt just och pratade med Emilia men hon skulle hem och plugga och dom andra grabbarna fixar med bilen som vanligt, då jag passar på att blogga. Eftersom jag och min älskling inte kunde fira hela våran ett årsdag tillsammans ska vi försöka göra det en annan dag. Lite kort om mina dagar, vad har ni haft för er för roligt?

Kommentarer

Nu är det tävlingsdags igen och denna gång kan du vinna den snygga mustasch dubbelringen från min webbshop!

allt du behöver göra för att vara med är att lämna en kommentar att du är med!

lycka till!!

Grattis till ett år:)

Var med & tävla om ett varlfritt smycke på min blogg! :D

direktlänk http://madelajnee.blogg.se/2012/june/tavling-vinn-ett-valfritt-smycke.html#comment

Sv: Tack så jättemycket! :)

Kram

Nej inget alls, faktiskt :)

sv: vsg :) Du tar alltid sånna fina bilder ju :)

Tack du med!

SVAR: okej :D

Jätte fin bild !

allt bra idag? :)

Jättefin bild!

hoppas du haft en bra dag :)

sv: Verkligen!! :D

ur welcöme!

grattis till er :D <3



svar: hehe va bra, för jag va tvungen att skriva av mig lite..

sv: Tack! :D



Låter som om du har haft det riktigt bra! Härlig bild!

fin bild!

- Ny tävling! Vinn en valfri Ziperall:

http://adaras.se/2012/june/vinn-en-valfri-ziperall.html#comment

Kul om du vill vara med :D

Kram

Tack söt! KRAM

vad gör du?:)

sv; de är fint:D

sv: vsg!

Hoppas du får en bra torsdag! Snart helg ju! :)

gud så fin bild :D



sv: awtusen tack :D

kramis♥

sv: det är så lite så:)

det är bra! hur är det med dig?:D

Grattis till er!:D

god morgon! jo det är bra men är trött som fan...xD händer idag?

Grattis till er i efterskott :D

hoppas du får en härlig dag sötnos! :)

härligt, jo samma här:)

grattis! :D



sv: det är bara bra här! :)

vad händer? :)

kram

Fin bild!

sv; skönt att höra :D

sv; Varsågod :)

Tack du:) du är söt du med. Längtar du tills helgen?

sv: Jag gillade din bild också :D



och grattis till 1 år med din pojkvän :D

Skapar om och om igen nya bloggar..

Men nu med stålthet presenterar jag min nya blogg osm kommer att inehålla en massa bilder, text och en gnutta hästar såklart..bara för att jag rider!

Välkommen!

Ps. grymt fin blogg!

Åh vad mysigt med ettårsdag :)

härligt :)

Åh, grattis till er! :D

Jättefin bild. :D



SV: TAck!

Så himla fin bild :D



Kram



Grattis till er :)

- Grattis sötnos :)























Follow my on Bloglovin







Trackback