Every second with you feels like an eternity, happiness.

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Första dagen på mitt sommarlov börjar med en låång sovmorgon med min pojkvän, nu har han åkt iväg till doktorn och jag ska börja fixa mig för dagen och kvällen. Runt två tiden ska jag åka in till Visby för att träffa Farhia och därefter ska jag gå/jogga tjejruset med några andra. Kommer vara hemma rätt sent ikväll, men ska försöka hinna blogga ändå. Vad ska ni hitta på idag och hur mår ni mina läsare?

Kommentarer

Älskar den bilden :)



Sv; Tack så mycket :) Riktigt nöjd :)

SV; Dock inte jag som gjort den, men den var jag som bestämde hur den skulle se ut och hade redan en bild i huvudet och blev som jag tänkte att den skulle bli :)



Jag har alltid älskat dina bilder. Du är så duktig på att fotografera :)

sv: Yes :D

allt bra med dig då :D?

ja ,det hade jag också :)

allt bra idag då?

Fin bild :)

Så kul med vårruset! Sprang förra året, hade så gärna ställt upp i år igen men det fanns inte tid :/ Ha så kul! :)

sv: Okej, vad kul:)

Jag ska träna i eftermiddag, det är ända planen.

Hallå hallå :)

Tänkte kika förbi o önska dig en trevlig Onsdag. Och jag hoppas allt är bra med dig :)!

Kram

Fin bild!

härligt :D



ne typ träna å leta efter någon stuga eller så man kan hyra i sommar

Vad roligt med tjejruset! Lycka till :) Själv sprang jag vårruset för några veckor sedan och det kommre jag lätt göra om nästa år! Vilken kick det var!

Det är bra, vad gör du?

Mysigt att börja sommarlovet med sin pojkvän! :)

tack! :)

Härligbild! KRAM

hej hur mår du ?

kram! :]

hehe kul :D

Önskar dig en fortsatt fin onsdag! :D

Det är bara bra med mig. Själv? :)

sv: Åh så härligt då! Vad för någonting ska du jobba med? :)

så lite så:D

jo med mig är de toppen, själv då:)?

sv: åh tack! :D

SV; bra själv? :D

vilken fin bild!

Jättefin bild! :)

önskar dig en fortsatt fin onsdag! :)

lust & följa varandra via bloglovin? :)

Sv: Ja, jag förstår att det är en del jobb när man ska fixa design. Men om du får betalt för jobbet?

Annars får jag leta vidare :)

sv: okej, jag svarar kommentarer och lyssnar på musik ;)

sv; okejokej, samma här :)

allt bra med dig idag?

- Skönt att höra :)

sv: jaa precis! :)

Allt bra sötnos? :)

härligt <3 sådär ska opereras imon <3

Fin bild :)

hos mig händeer det faktiskt inget speciellt! :)

sv: härligt! jo det är kanonbra här!

vad gör du?:)

kram

sv: jaa, hehe ;)

sv: tusen tack :D

ja mår kanon , själv?:D

kramis♥

allt bra?♥ / Bloggen med tips!

sv: Haha ja precis, får testa det någon gång ;D

sv: Åh tack snälla! :D



Jätte fin bild här med! ;)

så fin bild! underbart med lov ju:D

Hur ser dina planer ut idag då?<3

Fin bild :)

sv: hihi kej, jo det är bara bra. har precis fått sommarlov, så är lycklig! :D

Skönt! jag har också sommarlov nu :D Himla skönt ärde!

Du har ju fotat när folk tar studenten, jag ska göra det imorgon när min bror flickvän tar studenten. Jag vet inte om jag ska fota med mitt 18-55mm objektiv eller mitt 55-300mm objektiv, vad tror du? Frågar dig eftersom du kan sånt ;)

RE: hihi visst längtar vi :D

RE: haha jag vet ;)

Sv; tack så mycket för svar, det är imorgon så har tid att ladda kameran ;)

Sv; okej, ska försöka med det ;) tack!

Fin bild! :)

Jätte fin blogg :)

Du fotar så himla fina bilder!

Fin bild :)

har frågestund på bloggen, skulle bli glad om du ställde ett par frågor:)

kram























Follow my on Bloglovin







Trackback