fint besök av en fin vän!

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson|Modell - Elin Sandelin| Canon EOS 500D + Canon EF 50mm f/3.0

Om ni läser inlägget här under ser ni att jag gick upp väldigt tidigt och jag känner mig faktiskt piggare än någonsin. Kanske ska börja med att gå upp tidigare? Fast det finns ännu många timmar kvar på dagen, kan ännu blir trött.

Fick en riktigt bra start på min skolvecka, har fått rätt mycket gjort idag i skolan. Efter skolan gick jag och Elin hem till mig för att äta glass och kladdkaka, riktigt gott. Vi har även sett på tv och mysat runt lite här i lägenheten. Nu ska jag vänta på att Christoffer kommer in till Visby, när han kommer ska vi börja med maten sen kommer vi säker mysa framför tvn hela kvällen.

Vad gör ni och vad har ni gjort för mysigt?

Kommentarer

Jadå :) själv?

glädjer mig att du tkr :)

Härligt!

Jo samma här :D

Görs då?

sv; väntar på att maten ska bli klar :)

Kört igång Veckans blogg, kommentera bara att du är med så är du med och tävlar, vad har du att förlora? :D

Kram

Sv; hhe yes ^^

otroligt fin blogg! gör du bloglovin byten? :)

vad har du för kamera? :)

sv: nice :D de är bra :D

vad gör du?

hej, allt bra idag sötnos? :D

SV: Vad hittar ni på då? :)

sv; jaså det är ju bra ;-) jag skulle varit jätte trött :)

kram,

Hihi, tack :D

hehe okej :D nej itne så mkt:)

sv: va roligt, så länge har typ jag och min kille vart tsm oxå ^^ haha :D

haft en bra dag?:D

Kikar in och önskar dig en fortsatt bra dag och hoppas att du har haft en bra helg! :)

sv: haha jaaa :D

svar: jaha okej.

sv: härligt :D

samma här, gjort något kul idag? :)

sv: grattis! :D vi har 1 år den 2 juni :D

Haha :D<33

svar: ja, jag skrev ju okej? :)

sv: aah :D

sv: tack tack :D

Hehehe, här sitter vi och garvar hela dan <3

kan du skriva i ett inlägg hur då redigerar?:)<3

kan du skriva i ett inlägg hur då redigerar?:)<3

kan du skriva i ett inlägg hur då redigerar?:)<3

sv: okej

Önskar dig en fortsatt bra dag! :D

SÖT!

sv: hihi :D

Mm.. Hoppas du får en mysig kväll<3

mm :)

Vad använder du i ps för att få bilderna så fina?

:)<3

Vad använder du i ps för att få bilderna så fina?

:)<3

Vad använder du i ps för att få bilderna så fina?

:)<3

Hehe okej!

Samma här :)

låter ju fett mysigt ^^

svar: ska börja plugga körkort nu, du då? ;)

sv: okej, tittar på tv :)

allt bra idag? :D

kul att få besök av en vän =)

svar; hehe okej, jo det är toppen :)

haft en bra helg+?

Gud så söt du är och fin blogg förresten!



Kram :)

sv; jorå det är bra, förutom att jag är superförkyld :/

själv då? :)

Bra att du var pigg:)

Mm <3

jag ska snart till stallet! :)

Fin blogg! :)



Va gärna med i veckans blogg!

http://uknowelin.blogg.se/2012/march/veckans-blogg.html























Follow my on Bloglovin







Trackback