Första dagen i skolan efter lovet

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Idag är det första skoldagen efter mitt sportlov, jag vet inte vad som står på mitt schema idag. Det jag vet är att vi kommer få ett nytt schema och börja med nya kurser, kan blir roligt. Känner mig inte speciellt taggad för att gå till skolan, men det känns bättre idag än vad det gjorde igår. Om ungefär en månad kommer vi ha påsklov och därefter blir det sommarlov, det är bara att stå ut den lilla tiden.

Det är rätt många som frågar mig när jag ska göra om min heeader, jag ska göra om det så fort jag kan. Först ska jag se till att fota en ny bild på mig och sedan kan jag börja på min nya header.

Vad har ni för planer för den här måndagen?

Kommentarer

haha yesbox :D haft en bra helg? :)

Jag behöver ocskå göra om min header, men har tänkt lära mig photoshop först. Haha. Tycker att din är jätte fin :)

sv; hehe , yes :D

du har en sjukt fin blogg ´att du tar grymma foton!

Ja okej! :)



Jag har haft det jätte bra! Dudå? :)

- Tyckte du att det var rätt person som åkte ur Big brother igår? (Jessica)

OMGGG!!! Nu har du chansen synas framför +1200 läsare, va med på DAGENS BLOGG, BUSENKELT!

http://mohammedis.se/2012/march/dagens-blogg-mars-4.html#comment

SV: vad härligt det låter! har du hunnit njuta någonting av vårvädret idag? hoppas du får en bra dag!

sv: åh, vad mys =) min pöjke kommer hem i helgen så då för jag äntligen träffa han igen ;)



måndag och ny vecka .. har du något kul planerat?



Krami

Jag ska göra en skoluppgift, läsa till studenten och ta det lugnt :)

Hoppas du mår bra! Tänkte bara kika in och berätta att jag, www.sameoldstories.blogg.se, har bytt blogg, och den nya är länkad i mitt kommentarsnamn. Hoppas du vill följa mig där istället! <3

Sv: Varse, allt bra? :D

Kram

Hej!

Allt bra med dig idag??

Kram^^

hoppas du hade en bra heög ! :)

Hej! Allt bra? :)

Alltid jobbigt att gå till skolan efter ett lov :P

allt bra?

hur har du haft det idag?:) vad händer ikväll?

sv: hihi okej

SV: tack :)

Härligt!

Jo det är bara bra med mig också :)

Gör du då?

sv: mår bra, trött och stressad bara, annars ok =)

snygga höörlurar!!

tusen tack tjejen :D

Snygga hörlurar :)

svar: :)!

Sv; Jodå det är bra :)

sv : varsegod , allt bra med dig idag ? :)

coolt med röda hörlurar :)

jag tycker att sipan skulle åkt :)

Hehe okej!

Jag tare bara lugnt, svarar på kommentarer oså :)

<3

SVAR: Det är fint tack :)

Har du navelpiercing? :D



Just nu har jag en tävling på min blogg där du har chansen att vinna en valfri navelpiercing för upp till 500 kronor! Hur grymt är inte det?! Var med och tävla här:



http://daniellaevelina.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-valfri-navelpiercing.html#comment

Vilket märke är det på hörlurarna? Skulle också vilja ha sådana! :)

oh hörlurarna!! grymt snygga!

sv: vad heter dem? vart köpte du dem? fanns det andra färger? :D

Sv:Vad braa, jag har haft det toppen hur har du haft det?:)

Grattiiis!!

snygga hörlurar :)!

Jag älskar hörlurarna:O























Follow my on Bloglovin







Trackback