I ♥ weheartit

weheartit.com

Kommentarer

vill ha sommar nu :P

KRAM

Sv: Tack så mycket! :) (jättesent svar)

åh dom har så fina bilder, eller hur? :)

ååh härliga bilder :D

sv: det låter awesome! hur känns det? :D

Kikar tv ;D UDNERBARA BILDER

åh, härliga bilder!

den på vattenmelonen är ju bara för härlig!♥

Ja verkligen! Så simpla egentligen, men underbara :D

sv. ja det är bra här med, haft en bra dag ? :)

underbara bilder! vem älskar inte weheartit?? ;)

Hihi jaaoo :D

sv: förstår det!



härliga bilder :D

haft en bra dag? :)

Vilken fin bild du har i headern!!

Jag driver en lite utav en fotoblogg och just nu har jag frågestund. Du kan fråga om vad du vill!

Länk: http://faza.blogg.se/2012/march/ask-time.html#comment



Om du har bloglovin så gör jag gära bloglovin’byte med dig!

sv: ja verklgien! :D vill ha sommar nu!

absolut :D

sv: men snart så ;)

så härliga bilder!

Jaha okej :) tack ändå!

Jag vet inte :D sj?

älskar weheartit de har så vackra bilder där;)

sv: ja :D gjort mer idag då?

sv: okej, jadå

Önskar dig en fortsatt bra måndag! :D

Inget vad jag vet :P

japp :D

hihih :D

det är bara bra, hur är det själv? :)



-Superhärliga bilder!

Å vilken härlig bild! Ge mig sommar nuu

sv: okej, kompisar efter skolan :p skulle egentligen gymmat men var för lat :D

Ja, försök göra det :) skulle vara super snällt

Allt bra?

KRAAM! ♥

sv: så bra :D

åh va jag längtar till sommaren när jag ser dom bilderna! :)

Härliga bilder!

aa okej :)



Har du några roliga planer för i kväll?

Okej :)

SV: Det är bara bra! Bloglovin byte? :)

händer ikväll <3

SV:Tack :D

Härliga bilder!

weheartit är en gryyym sida!:D

ååååh va fina bilder,älskar weheartit!



sv: hihi,älskaar våfflor :D

kramis❤

sv. har du planerat in något roligt nu i sommar då? :)

Allt bra denna måndag?

♥KRAM♥

SV; Okej! :(<3

sv. inte än, men vet att jag ska ha den bästa sommaren iaf ! :D

sjukt bra :D dudå?

sv; bra me mig! :D görs?

sv: okej :p

kolla på the voice sverige

det är kanon myser hemma nu

Härliga bilder!

najs :D kollar du live nu?

Hihi ja :D

sv: gött (Y)



Krami

Tack:)



Jag älskar också den sidan!

svar; Ska du inte ens ha den en vecka dygnet runt? :O

Det ska jag ha, sedan bara under natten! :)



Hehe, det var det kan jag säga :)

sv: okej va bra :D jo det är bra här med ^^ så himla fina bilder förresten! Älska weheartit, finns alltid underbara bilder där :D

Så grymt härliga bilder!

Okejs :p

svar: hehe okej :D

Gu va fina bilder! :)

SV: Härligt! Jo det är toppen med mig. :)

Hihi gör du nu då? xD

Oj hoppas det blev rätt nu då

sv: ja verklige :D

Älskar hur du deignat din blogG! :)

det förstår jag.. härliga bilder. =D

SV: Hehe okej :D

Jag typ svarar på kommentarer och lyssnar på musik :) Vad ska du göra imorgon då? :)

Hej söötnos! Vill du vara söt och vara med i min Dagens blogg?

Du blir länkad inför ca 7000 st, i denna blogg och min andra blogg på Scandalbeauties :)!

Hade gjort min dag. KRAM

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-13.html#comment

SV: okej, förstår det. vad vill du jobba med?

Måste testa det där med vattenmelonen! :D

weheartit är en underbar sida :D

kolla gärna in på mitt senaste inlägg och kommentera det du vill ska slå in mest av allt i ditt liv.

Om du har tur kan du få din text på min blogg samt en länk.

Vad har du och missa?? ツ

Kramisar!!

Haft en bra måndag? :)

Kram!

svar: Tack så mycket :D

älskar den sidan!!, bääst!<3



super duper fin blogg !!



kan du göra mig en jätte tjänst?

Allt du behöver göra är att rösta på min bild och om du sedan kommenterar att du röstat + vilket nummer så blir du länkad!, båda tjänar på det så vad har du att förlora?

Du hjälper mig super mycket sötnos!

Tack i förhand! ps: allt står i första inlägget på bloggen :)

KRAM

så fint :) man hittar verkligen sjukt fina bilder där.

Sv Nej jag har inte mkt planerat i veckan. Imorgon är det bvcbesök med minstingen, annars vet jag inte. Blir väl nån storhandling och några besök i lekparken :D Har du haft en trevlig måndagskväll?

Fina bilder!:D

åh helt underbara bilder! :)

sommarfeelings på hösta nivå!!

sv: men sommaren är på väg nu :D

KRAM

hoppas din måndag vart super bra!

och att du får en bra tisdag!:)

skall vi följa varann via bloglovin?:)

kram!

åhh jag blir helt kär i dessa bilder !

tihi:)

nee, samma här sja sova snart tror jag ^^ du då?

Mår du bra idag?

Kram

JAg saknar verkligen sommaren när jag ser de bilderna :) Jag tänkte dra igång en frågestund på min blogg fråga något vetja!

somnat ?

sv: nej faktiskt inte:D

allt bra då?

hissar eller dissar du den blommiga trenden? :) kolla in mitt senaste inlägg för att få lite inspiration!

Godnatt och sov så gott :)

Hoppas din tisdag blir perfekt! :D

<3

sv: Tack!

Hoppas du får en grym tisdag! ^^

ja verkligen:)

sjukt härliga bilder :)

Supersnygga bilder :)

weheartit är så himla bra :D så mycket fint!

vilka fina bilder :)

aaa otroligt fina :D

den med vattenmelonen är ju lite cool :D























Follow my on Bloglovin







Trackback